ТАКА НЕ СЕ ПРАВИ! АМАН ОТ ТАЯ РОКЛЯ. ПОСРАХА СЕ, БЕЗ НИКАКВО ИЗВИНЕНИЕ!
На мен това ми се струва некоректно и непочтено. Да се снимаш с рокля от твоя си магазин, да качиш снимката в Instagram, после да продадеш (отдадеш под наем) същата рокля на съпругата на президента Десислава Радева за срещата й с Бриджит Макрон и сетне да качиш снимка на двете известни дами като реклама на бизнеса си…
Така не се прави, Илиана Алипиева*!
Защо не се прави така: 1. Защото не е прието съпругите на президентите да се превръщат в рекламни агенти. 2. Защото, обличайки същата рокля, продавачката й Алипиева я превръща в луксозна ширпотреба. 3. Защото е проява на неуважение и недискретност към Радева, от която се очаква да се облича оргинално. И не толкова скъпо. 1450 лв са доста пари в бедна България.
И последно, но не на последно място – Алипиева е направила несполучлив избор за Радева.
Бележка на АФЕРА: Ако питате нас, посраха се с тая рокля, без никакво извинение! Вече написахме каквото мислим като как тая рокличка стоя на Генерал Деси и то и стоя, общо взето, никак, като за нейната фигура. За сандалите с обиращи пръстите асфалта и отворените пети, да не говорим. Аман от несмаслени пиари. Разбрахме, че си е купила рокличката от Долче и Габана, сега разбрахме и кой и я е продал. Аре, че ще метем!
П.П. Не на последно място по-важност е, че Алипиева е майка на Антони Тренчев, който бе депутат от т.нар. реформатори в миналия парламент.
*Илияна Алипиева е вносител у нас на марки като „MaxMara“, „Dolce&Gabbana“, „Giorgio Armani“, „Ermenegildo Zegna“, „Givenchy“, „Marc Jacobs“, „Jil Sander“, „Balenciaga“, „Valentino“, „Lanvin“, „Paul Smith“, „Vivienne Westwood“, „Moschino“, „MAX&Co“, „Benetton“, „Sisley“, „Marella“, „Furla“, „Palmers“, „Motivi“, „Marc Cain“ и др.