Публикувано на 07.10.2020 / 15:08

ОБРАЗОВАНИЕ В БЪЛГАРИЯ?! НАГЛОСТ И БЕЗПАРДОННОСТ! ШЕФОВЕТЕ НА МУЗИКАЛНОТО УЧИЛИЩЕ В СОФИЯ МАЧКАТ 17-ГОДИШНО МОМИЧЕ, УНИЩОЖАВАЙКИ 2 ГОДИНИ ОТ ЖИВОТА МУ!

ОБРАЗОВАНИЕ В БЪЛГАРИЯ?! НАГЛОСТ И БЕЗПАРДОННОСТ! ШЕФОВЕТЕ НА МУЗИКАЛНОТО УЧИЛИЩЕ В СОФИЯ МАЧКАТ 17-ГОДИШНО МОМИЧЕ, УНИЩОЖАВАЙКИ 2 ГОДИНИ ОТ ЖИВОТА МУ!

Учителите вече не са учители, а се държат като ръководители на наказателни бригади.

Последните месеци на всички нас ни стана очевидно ясно, че един куп жизненоважни отрасли и направления в България работят брутално и неадекватно, некомпетентно и неефективно. Ширещата се корупция в държавата стана вече известна на всеки един жител в страната, както и на цяла Европа. Премиерът Борисов пък продължава да се чуди: що, така било станало?! Ами, уважаеми г-н премиер, щото не само позволявате некомпетентни хора буквално да мачкат младите в България, но и защото подчинените ви създадоха среда от омраза, злоба и завист на всички нива.

Здравеопазването ни е пред колапс, образователната ни система обаче също! Учителите вече не са учители, а се държат като ръководители на наказателни бригади, които с лека ръка са готови да премажат две години от бъдъщето на всяко едно дете.

И тук сега ще ви разкажем за съдбата на едно такова дете, като ще спестим името му, защото то и без това е прекалено малко, за да понесе и допълнителния стрес от една подобна публичност. В никакъв случай обаче оттук нататтък няма да спестяваме имената на всичките замесени лица, представящи се за „учители“ и „образователни корифеи“, които обаче не само нямат нищо общо с разбирането за просвета, но и не би трябвало да имат нещо общо с граденето на бъдеще, на което и да е било дете.

Днес едно 17-годишно момиче за пореден път изяде „шамарите“ от злобните си и некомпетентни „преподаватели“. Днес въпросното дете за пореден път се яви на изпит, забележете – по пиано, а не по литература или по математика, на който пореден изпит това дете отново бе унизено и въпреки, че покри изискваните параметри, то получи двойка. Тук е и мястото да отбележим, че на предния подобен изпит по пиано, детето се беше явило, но учителката си беше тръгнала по-рано, нагло заявявайки в последствие, че ученичката не се била явила на изпит. Днес въпросното момиче изпълни изискваните произведения, никой твърди, че ги изпълни гениално, но определено ги изпълни не за оценка – Слаб 2.

Нещо повече, заради стреса причинен от своите загубени преподаватели в лицето на Капка Котева и Диана Николова, както и в лицето на зам. директорката на Музикалното училище в София – Донка Гергова и директорката Столина Добрева, детето преживя такъв стрес, че от носа му руйна кръв.

И тук е мястото да попитаме тези музикални „гении“, тези „корифеи“ на нотите от Музикалното училище в София, абе, не ви ли е срам?! Не ви ли е срам, че чрез стреса, който пораждате в едно младо момиче, вие рушите не само неговото бъдеще, като пилеете две години от живота му, но и неговото здраве?! Въпросът е риторичен, ясно е, че не ви е срам! Вие нямате място в гилдията на учителите в България. Защо ли? Тепърва предстои всички да разберат отговорът на този върпос.

ОЧАКВАЙТЕ ДОКУМЕНТИ И РАЗСЛЕДВАНЕ КАК НЯКОЛКО ЛЕЛКИ ПРИЕХА МУЗИКАЛНОТО УЧИЛИЩЕ ЗА СВОЯ БАЩИНИЯ.

www.nbox.bg

 

Коментари 11 за
“ОБРАЗОВАНИЕ В БЪЛГАРИЯ?! НАГЛОСТ И БЕЗПАРДОННОСТ! ШЕФОВЕТЕ НА МУЗИКАЛНОТО УЧИЛИЩЕ В СОФИЯ МАЧКАТ 17-ГОДИШНО МОМИЧЕ, УНИЩОЖАВАЙКИ 2 ГОДИНИ ОТ ЖИВОТА МУ!”

  1. УТВЪРЖДАВАМ:
    Д-Р СТОЛИНА ДОБРЕВА
    ДИРЕКТОР

    СТРАТЕГИЯ ЗА РАЗВИТИЕ
    НА
    НАЦИОНАЛНО МУЗИКАЛНО УЧИЛИЩЕ
    „ЛЮБОМИР ПИПКОВ” – СОФИЯ
    2019 – 2021 ГОДИНА

    Настоящата стратегия за развитие на Национално музикално училище
    „Любомир Пипков” – София за периода 2019/2021 година очертава в дългосрочен план
    пътя и насоките за развитие, основните тенденции, цели, задачи и приоритети в
    дейността на училищната институция, както и ресурсите, с които училището ще
    постигне нейното изпълнение. С реализирането на стратегията ще се отговори на
    очакванията на всички участници в образователния процес:

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     учениците – създаване на оптимални условия за обучение, възпитание и
    развитие на всеки ученик съобразно индивидуалните му способности и
    потребности чрез изграждане на образователно пространство, в което всеки
    ученик да намери себе си, да почувства и съпреживее ситуация на успех в
    процеса на своето обучение;
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    https://www.nmu.bg/tools/administration/media/website/59419e6W09b65947fa5a9a7eba09bf1323cf3319.pdf

    Щеше да е смешно ако не беше тргично=

  2. Бях на родителска среща в едно софийско училище. Учителката, класна, преподава по български език и литература ме върна с 40 години назад.Комунизъм струеше от нея, направо не вярвах на ушите и очите си…..

  3. 1. Защо изпитите не се документират?
    /Тази година приема в нашата академия беше със запис на изпълнението, в международните Академий от години е така/

    2. Защо не се допуска арбитражна оценка на проведените изпити?

    3. Каква е причината тази година да има 19
    /деветнадесет / незаети места в НМУ –5 за 1 клас ,
    3 за 5 клас , 11 за 8 клас .

    4. Първите места на конкурсите в България запазени ли са само за ученици на Милка Митева , Милена Моллова /пияно/ , Благородна Танева
    /цигулка/, а извън страната същите ученици нямат никакви значими постижения.
    /Ученици от варненското и пловдивското МУ тук се класират на 3-4 място, но международните им постижения са значително по големи/.

    5. Учениците на кой преподаватели свирят на роялите STEINWEY ? Другите преподаватели и техните ученици имат ли часове за обучение на тези рояли ?

    6. Има ли назначен акордиор за настройка на пияната в училището ? От кога не са акордирани пияната? Свират ли учениците на неакордирани пиана ? Преподава ли се солфеж пак на такива ?

    7. Веско Панталеев -Ешкенази през 2015 г. Подари 30 /тридесет/ лъка за цигулка на НМУ произведени от известния лютиер Риц Ивата от Холандия ,предназначени за УЧЕНИЦИТЕ на НМУ – Колко от луковете са предоставени на ученици ?

    И много,много други въпроси ….

  4. От първо лице потвърждавам нездравата, меко казано, обстановка в това иначе минаващо за елитно училище в България! И тя не е от вчера, уви! „Преподаватели, които се имат за вездесъщи и недосегаеми, НО до време…поредният кошер със стършели в родното ни образование, със сигурен, пардон осигурен чадър, НО не свише….

  5. Не знам какви професионалисти са учителите в Музикалната Академия в София но със сигурност се шири дълбока корупцията. Надявам се да има хора които ще имат желание да се ровят из бумагите. Тези неща ги знам от приятелка която работи там.

    Предполагам, че тази схема на корупция и източване на държавния бюджет, ако не масова то е често използвана практика.

    Докато повечето българи получават по една заплата, то в Музикалната Академия получават по две заплати. Да уточня, че не става въпрос за допълнителна работа, втора работа или каквото и може да ви дойде наум. Двете заплати са за едно и също време и за една и съща работа, задължения и т.н.

    Честито на всички нас които ни ограбват. Докато ние викаме из площадите хората си гушкат по две заплати и точят бюджета с години.

    Да живеят балъците!

  6. Бе те Дарина Такова скъсаха за преподавател по пеене, вие за едно момиче-ученичка се чудите как така…

  7. Има нещо сбъркано в българския ген. Няма да се учудя ако въпросните „учителки“ от Музикалното училище са посредствени и комплексирани педагози.
    Навремето в казармата новобранците, които отнасяха най-много гонка, че и пердах, от старите войници след година се пръкваха най-злите душмани на следващия набор новобранци.

  8. ИСКАМ ДА ВИ КАЖА ,ЧЕ КОЛКОТО ПО РАНО МЛАДИЯ ИНДИВИД СЕ ПРЕЧУПИ ,ТОЛКОВА ПО РАНО И ЕФЕКТИВНО ЩЕ Е ГОТОВ ЗА ЖИВОТА.ВСЕКИ Е МИНАВАЛ ПРЕЗ НЕСПРАВЕДЛИВОСТ.ВАЖНО Е КАК ЩЕ ДОИГРАЕШ ИГРАТА И ДАЛИ ЩЕ ДОМИНИРАШ НАКРАЯ.НА КОЙ МУ Е ПРИТРЯБВАЛО ПРИЗНАНИЕ ОТ ВЪШЛИВИЯ БЪЛГАРСКИ ДАСКАЛ В КРАЙНА СМЕТКА?
    НАЛИ ПОМНЯ ,ЧЕ ИМЕННО НАЙ СЛАБИТЕ И КОМПЛЕКСИРАНИ СТУДЕНТИ ЗАВЪРШВАХА ПЕДАГОГИКА ,СЛЕД КОЕТО ОТИВАХА ДА СИ ИЗКАРВАТ КОМПЛЕКСИТЕ НА ДЕЦАТА.ОТДАВНА КРЯКАХА ,ЧЕ И ДАСКАЛИТЕ ТРЯБВА ПЕРИОДИЧНО ДА ДЪРЖАТ ИЗПИТИ.А ДАНО НЯКОЙ ДЕН СТАНЕ – НЯМА ДА СЕ СМЕЕМЕ МНОГО.ТО СЪЩОТО Е С ВСЯКА СФЕРА ОТ ЖИВОТА В БГ-ТО.НЯКОЙ ЩЕ МИ КАЖЕ ЛИ ИМА ЛИ ВЕЧЕ НЯКЪДЕ ,НЯКОЙ КОМПЕТЕНТЕН В НЕЩО?

    1. Е,аз учих педагогика,приеха ме през 1984г. с диплома 5.82.не кандидатствах нищо друго и вече 32 г,съм учителка.ВСЯКА ПРОФЕСИЯ ИМА МЪРША!Явно вашата е ИДЕАЛНА!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *