« Върни се назад Публикувано на 18.03.2013 / 20:42

ЕКСКЛУЗИВНО! ВИЖТЕ СЕГА КОЙ ИЗТОЧИ МИЛИОНИ ОТ ОБЩИНА – ВАРНА С КМЕТ КИРИЛ ЙОРДАНОВ И КАК!

Годината е 2002 – ра. Средата на първия мандат от многомандатното управление на Кирил Йорданов и той бърза да „консумира властта”, като поръчва злополучния ремонт на площад „Независимост“ в морската столица. Търгът е прибързано направен – без проект, без точни критерии, но пък с точни хора – Пламен Стилиянов и Велико Желев. Още при провеждането на търга се погазва закона – първите две фирми, класирани от комисията, са собственост на един и същи човек – Пламен Стилиянов.

Това са „Стили роуд“ и „Инжстройинженеринг“, а Велико Желев пък е управител на последната. Третият участник е „Пътища и мостове“, които на сериозно, или не, обжалват процедурата.

Въпреки обжалванията, кметът на Варна Кирил Йорданов нетърпеливо иска предварително изпълнение на решението в съда (виж документ 1) и съдът услужливо му я дава поради „големия обществен интерес към обекта“.

Така „Стили роуд“ печели търга, сключва договор и поставя злополучните теракотени плочки на централния площад на Варна, които се напукаха и изпочупиха почти веднага.

Интересен е факта, че тези фирми са класирани и поради гаранционния срок, който дават  – 180 месеца(15 години), което значи че до края на 2017 фирмата е длъжна да оправя дефектите по площада за своя сметка.

Въпрос към прокуратурата!!!:

Дали всички ремонти на площад „Независимост“ от 2002 година насам са били за сметка на изпълнителя „Стили роуд“, след като тази фирма печели изпълнението на поръчката за сметка на това, че е дала гаранционен срок 180 месеца. (виж документ 2 – договор) и дали тези ремонти не са правени от „Инжстройинженеринг” срещу заплащане?

Втори Въпрос към кмета Йорданов и отново към прокуратурата!!!:

Защо 4 години преди да е изтекъл гаранционния срок за площад „Независимост“ се възлага обществена поръчка – нов ремонт на площада. Отговорът е ясен – защото площада е в безобразно състояние.

В такъв случай не е ли редно кметът и изпълнителят да си  платят за измамата? Защо отново Варненци трябва да плащат?

За да се разбере, че схемата работи постоянно ще документираме още един пладнежки грабеж – строежа на ул.Девня.

Обществена тайна е, че там „Хидрострой“ със собственик Велико Желев и изп.директор общинския съветник от ГЕРБ Николай Пашов откраднаха милиони през 2009 година.

Показваме протокол, от който се вижда как за превоз на 12,5 куб.м. земни маси се вземат 6057 лв. без ДДС. Най-вероятно тези земни маси са извозвани от Ламборджинито на Желев и Мерцедеса на Пашов.

Величайшо безочие!

Преди да си подаде оставката кметът Кирил Йорданов направи поредния подарък на Пламен Стилиянов и Велико Желев – сладкия търг за ремонт на уличните настилки на Варна на стойност 300 млн.лева и срок от 4 години.

Тук сценарист беше Янко Станев, а режисьор шефът на „Инвестиционна политика”.

„Инжстройинженеринг“ на Пламен Стилиянов получи директно р-н Владиславово и индиректно р-н Младост чрез сдружението „Варнастрой 2012“ съставено от Транстрой Варна и Пътстроймонтаж Силистра.

„Хидрострой“ на Велико Желев получава район Приморски директно и район Одесос чрез сдружението „АБ-Варна“ съставено от „АБ“ Хасково и „Агро Инвест ПП“ София.

Документите за участие на горните фирми гъмжат от несъответствия, водещите им специалисти са на работа в други фирми, а служебните им досиета са скалъпени.

Всеки варненец може да се увери в това сега – при ремонта на „Владислав“, където и помен няма от спечелилите сдружения, а се виждат само хора и машини на „Инжстройинженеринг“ и „Хидрострой“, които върху служебното облекло на цитираните фирми са си сложили елечета с имената на обединенията.

За тази СИМБИОЗА АФЕРА писа още преди  ЕДНА ОТ КАСИЧКИТЕ В ОБЩИНА –ВАРНА да измисли как да излъже и манипулира избора на изпълнител, защото бе ясно какво се мъти.

Кирил Йорданов си заминава, но Кировщината и протежетата му остават.

Не е ли време „великите“ пътни строители – Пламен Стилиянов и Велико Желев да бъдат публично заклеймени за некачественото строителство и монополните цени.

Необходимо е час по скоро тези договори да бъдат прекратени и всички обекти във Варна да бъдат възлагани след ясен и прозрачен търг.

Да се направи ревизия на търговете и обектите за изграждане на пътната инфраструктура във Варна и ако в изнесените материали има повод за съдебно дирене виновните да си понесат наказанията.

Afera.bg

«