Регистрация
Публикувано на 28.02.2019 / 23:07

ЧАЛГАРИЗИРАНЕТО НА АПОСТОЛА

СВЕТОСЛАВА РУДОЛФКак г-жа Рудолф вкара Левски в любовни триъгълници, четириъгълници и други аморозни геометрични и стереометрични приключения

„Неистово исках да открия факти за любимите на Левски… Умирах от любопитство – ставаше дума за любовните истории не на кого да е, а на най-великия българин“, така започва своята „книга“ г-жа Светослава Стаева/Тадаръкова/Рудолф  – „Годениците на Васил Левски“.

Тя, горкинката, трябвало да прерови „дебрите с информация“, да извади „зрънцата от пепелта“, което си е „отчаяна работа“ и „става само в приказките и то с помощта на магия“ (разбира ги магиите г-жа Рудолф, преди време по някаква телевизия правеше интервюта с вампири); от изнурително бдение над книгите заприличала на „нощна пеперуда, която отчаяно се блъска в прозореца, но не може да стигне до светлината“; измъчила се да сравнява дати и образи, а като попаднала в „най-алхимичното място на света“ (Народната библиотека, сиреч), усетила как „една мощна енергия ме засмуква в този син поток на информацията от началото на света“, и тя разбрала „как се става философ“…

Не станала философ, но открила, че Левски влизал  в любовни триъгълници и даже четириъгълници, обаче излизал от тях най-безотговорно, и – „О, милостиви Боже!“ (възкликва тя) – „Левски се сгодявал не е един, не два, а няколко пъти“! И докато издирвала „въпросните дами“, стигнала до удивителното прозрение, че трябва да знае всичко за Левски – „Иначе как ще ги ситуирам („въпросните дами“ – б.а.) в живота му? Как ще се досетя в какъв момент се появява една жена и какво е означавала точно тогава за него? Как ще обясня защо я е напуснал. А той, макар че е имал добро сърце, ги е напускал всичките“.

Пустият му Левски, тоз Дон Жуан!

Г-жа Рудолф прониква в недостъпната за „морализаторите“ душевност на Левски, в непроницаемите интимни потайности на този галантен ухажор и похитител на женски сърца: „Васил добре познава психиката на нежния пол, на всичките си любими прави подаръци, които биха накарали да блеснат очите на всяка жена. Говори им романтични думи и им дава обещания, които ги хвърлят в облаци от мечти…“

Но г-жа Рудолф познава не само мъжката душа, но и женската: „Заради Васил жени се самоубиват… Жените са луди по него. Омагьосвал ги е… Чарът му на „баш комитата“ е истински афродизиак… Представете си тайните му посещения в къщите им посред нощ. Адреналина от смъртния риск! Не може да се отрече, че в подобни ситуации има еротика“!

Една туркиня от Карлово била запленена от него, а една румънка, като не успяла да го прелъсти, се обесила. Вдовиците били готови да си убият децата заради него. „Историите на Левски с вдовици, а те изглеждат безброй, са особено интригуващи. Самият той разказва, че често се крие при вдовици…За тях той пише откровено – не другаде, а в тефтерчето си. Защо го прави ли? Защото са част от неговия бюджет. Поразително, нали? Излиза, че Левски плаща на ятачките си“, намигва г-жа Рудолф многозначително. Ах, г-жо! Какъв бюджет и какво заплащане! Навсякъде, където намира прибежище, Левски не си позволява да ощети своите укриватели и с един грош, с една троха хляб! Така разбира той народната работа. Ама трябва да се чете г-жо, повечко трябва да се чете.

И ако вдовиците били обладани от „някаква умопомрачена любов“, тосъпругите на комитетските дейци били „обсебени от Левски“ и имали „психика на камикадзета“. А поп Данаил от Кочмаларе „се вихрел като самурай“ и бил тъй „авантюристичен“, че сгодил собствената си щерка за Левски от конспиративни съображения – „Само на думи. А дали е било само на думи?“, пита бдителната г-жа Рудолф.

Описанието на „драмата във Войнягово“ е сърцераздиращо -  синеокият даскал Васил напил менците на хубавата Йова, по седенките я задявал,  китката й откраднал, пък тя била само на 16 (той на 28), обещал й брак (!), но „Въпреки това Йова не му се дава така лесно“ (!), но все пак „станала заварката“, обаче Йова имала съперница – Пена, ала и Неделчо се заглеждал по Йова, и се заплела „интригата на любовния сюжет“, и изобщо – „Ако издириш оцелелите факти и сглобиш конструкцията на отношенията между двамата, изведнъж се разтракват скелетите в гардероба“, заключава г-жа Рудолф.

Какви скелети и какъв гардероб?!

Левски подло се изнизал от Войнягово, хубавата Йова се омъжила за Неделчо и родила син. И тук г-жа Рудолф пита трепетно своята събеседничка „Да не е от Левски?“. Уви! „Не, не е от Левски“, казва събеседничката. О, каква жестокост! А междувременно под купола на старата черкова прелетял призрак. И само г-жа Рудолф го идентифицирала. Левски ще да е бил. А може би Иво Карамански, чийто призрак периодично спохожда г-жата.

Най-големите „фенки“ на Левски са монахините, сред тях той „има голям успех“, понеже „са от една кръвна група“ – „Те са умни, всеотдайни, но и красиви жени“, пише г-жа Рудолф. Това – „но и красиви“ – ме срази.

И следва една върволица монахини – Евдокия и Теофания от Самоков; София от девическия манастир в с. Колибето край Троян („Тя му е връстница, стройна и красива. Можем само да гадаем за техните отношения, още повече, че са били връстници“, подхвърля небрежно г-жа Рудолф); монахиня Христина, игумения на Сопотския девически метох, най-сигурното прибежище на Левски.

„Под черните одежди на Христина се крие хубава жена, която съвсем не е безразлична към Васил“, подмята г-жа Рудолф, предвкусвайки еротични приключения. Уви! Най-после авторката се сеща да прочете какво пише на гроба на монахиня Христина, за да открие, че тя е родена през 1806 г. и е по възрастна от Левски с 31 години.

 „Между тях не е възможно да е имало мъжко-женски отношения“, заключава разочарованата г-жа Рудолф.

Но г-жа Рудолф не унива, тя търси „факти, които могат да се пипнат и подушат“ (какво точно възнамерява да пипне и да подуши, тя си знае). И следва най-пикантната интрига – монахиня Евгения (Ана Бояджиева) -  „най-одумваната любима на Левски, към която той изпитвал тръпка“… Евгения притежава „синята красота на една истинска жена… под монашеската роба тяло почти не личи. Над стегнатата талия не изпъкват гърди….посветена и безтелесна“. Но тя „съвсем не лишена от страст. Тъкмо обратното!“. Хм-хм!

Въображението на г-жа Рудолф се развихря лудо, когато стига до Белград и операцията на Левски: „Дали монахиня Евгения месеци наред е превързвала раната от апандисит в слабините на Васил? Самата сцена с превръзките е еротична. В тях има интимен момент… връзката между двамата се превръща в космическа…“

И бушува фантазията на г-жа Рудолф от Карлово до Белград и обратно: „Васил е нощувал в дома на Ана-Евгения, и то неведнъж. Това дава възможност за любовни мигове далече от хорските очи… Той подарил кама на Анка при едно от посещенията си. Дали този подарък е случаен? Дали той не й го дава, когато тя го изпраща след интимна нощ?…“.

Левски „макар че имал добро сърце“, разбил сърцето и на Ана-Евгения: „Левски никога не се сгодява за Ана. Интересно, че тя му остава вярна и цял живот не поглежда друг мъж, потънала в монашеството си. Докато той отминава нататък. Дори през 1871-72 се сгодява за друга…“

„Другата“ е Гена Бонина от Аджар (Свежен) – 5000 души имало на годежа, и гърмели с пищови, обаче тъкмо преди сватбата Левски изчезнал по стар обичай… Отминал нататък…Накъде? Как накъде? При 13-годишната Йорданка, на Марин Поплуканов сестра, заради която (а не заради някакви си комитетски дела, както си мислят историците!) Левски тръгнал към Ловеч и оттам – за Къкрина и бесилото.

И така – 170 страници, 5 годежа (минимум), 5 монахини (само?), безброй вдовици, румънки, сръбкини, туркини, невръстни момиченца и възрастни жени. Пита се: Кога Левски все пак е създал мрежата от революционни комитети, тази могъща тайна организация? Кога? Как е смогнал от толкова любовни авантюри? И докато Вазов пише, как властта „обсаждаше двайсет града изведнъж,/да улови тоя демон вездесъщ“, демонът вездесъщ се е годявал в 5 села наведнъж…

Пустият му Левски, тоз Казанова!

„Творбата“ на г-жа Рудолф е безспорен принос. Принос в 30-годишната профанация на Васил Левски.

Едни „свитъци“ на МОН наставляваха българските учители да „не наблягат на Левски, Ботев, Каравелов и Раковски, понеже не се ползвали с добро име в тогавашното общество“.

„Левски откраднал коня на вуйчо си, това е все едно мерцедес в наше време. Избягал с него и го продал, и отишъл в чужбина… Ботев и Левски са момчета с девиантно поведение, които при други обстоятелства щяха да станат престъпници“, постанови Андрей Райчев.

Христо Стоянов, един скандален псевдописател (който държи да бъде скандален, нежели писател) обяви Левски за „детеубиец“, „българоубиец“, „кървава икона“, „баща на мутрите“ и „еманация на нашата сатанинска история“.

Една банда хонорувани русофоби, все тоталитарни бозайници,  пришиха на Левски думи, които никога нито е писал, нито изричал, а именно – „Който ни освободи, той ще ни пороби“. Пришиха му тези думи и като мантра ги повтарят, белким направят от Левски икона и знаме на своята истеричава русофобия.

Божидар Димитров (Бог да го прости) „разнищи“ Левски по всички „правила“ на интригантството: „жена споделя леглото му, и то монахиня, и расото хвърля, и хора трепе в Белградската легия и четата на Панайот Хитов, и рекетира тогавашните български бизнесмени (!) да дават пари за революцията… И се самовъзхвалява в стихове… и подготвя революция, в която ще загинат десетки хиляди!“.

Учебниците го минимизираха до три изречения: „Полицията заловила Апостола. Съдът го осъдил на смърт. Присъдата била изпълнена в покрайнините на град София“. Толкоз.

30 години една орда демитологизатори и деконструктори на българската история разнищват, демонизират, минимизират, фалшифицират, развенчават, разобличават и разчовечават йеродякон Игнатий Васил Левски.

Г-жа Рудолф го „очовечава“ по своите си, еротични „критерии“ – с жълтеникави намигвания и похотливи подмятания, със „заварки“, „тръпки“ и „фенки“, „умопомрачени от любов“, луднали по „афродизиака“, наречен Левски, с измислени „любовни триъгълници и четириъгълници“, насъчинени и нафантазирани от безброй легенди, мълви, пиески и вестникарски измишльотинки. И с оная превъзбуда, тъй характерна за невежеството, което не се и досеща, че монашеският обет (от който Левски не се отрича) и смъртоносните рискове на комитетската работа не допускат никакви фриволности, амурни афери – съвсем.

Г-жа Рудолф се дави в своето незнание (това не я оправдава). Ордата деконструктори, която обяви Левски за конекрадец, рекетьор, убиец, главорез, кръвожаден тип, самовлюбен, егоцентричен, меркантилен, прелъстител и похотливец съвсем не е незнаеща. Всичко е промислено, съзнателно, методично. За да принизят Левски до себе си, до своите кални патъци. За да го изтръгнат от народното съзнание, за да останем без Главния Апостол на цяла България. Без нашата мярка за всички неща – за историята, за времето, за миналото, за бъдещето, за човека, за държавата. Левски е опасен. Пречи. Пречи им да се намърдат в олтара на народната памет и да вилнеят там. Защото с Левски се съизмерваме. Не с тях. И когато сме най-безнадеждни, знаем – имаме Левски.

Мислех си, че все един ден тая мерзост ще свърши. Не. Мерзостта намери своето сладострастно превъплъщение . Чалгата. Сиреч – г-жа Рудолф. Ако тази „творба“ не се занимаваше с Левски, хич нямаше да си губя времето. Но по-добре аз да си изгубя времето, отколкото наивните читатели на г-жа Рудолф. Прочее, имах Ciela за сериозно издателство. Не било тъй.

Велислава Дърева

В. Дума

Коментари 34 за
“ЧАЛГАРИЗИРАНЕТО НА АПОСТОЛА”

  1. Дърева си е в ред, съвсем в ред – умна, обективна, елегантно нападателна. Чета я с интерес. Що се отнася до Тадарък- Рудолфовата, имах съмнения за умосъстоянието й. Сега съмненията ми се потвърдиха. Гавра, жестока гавра с цел търсене на евтина популярност, много пари и помпане на самочувствието, че е нещо! Между другото, кое е издателството, пуснало на пазара тази гнусна гавра? Не е ли това на пловдивската графоманка?

  2. Рудолф е откачалка в менопауза, а Дърева е дърта комунистка, създаваща идоли – типично по комунистически, тъй като комунягите нямат морал и си търсят идоли, за да заместят своята бездуховност и безморалност.
    ВТОРА БОЖА ЗАПОВЕД: „Не си прави кумири и никакво изображение на онова, що е горе на небето, що е долу на земята, и що е във водата под земята; не им се кланяй и не им служи“.
    А що се отнася до писателя Христо Стоянов, цялата му книга се оповава на факти в архивите т.е. в архивите пише, че Левски е убил ратайчето защото се е изплашил дане издаде на някого това, което е чуло! Точно убийството на това 14-годишно дете отвращава българския народ и никой не изпраща Левски по пътя му към бесилото. И нещо повече – никой не е искал да го погребе. Един чорбаджия след няколко дена заплаща на турците, за да погребе тялото на Левски от хорски срам. Затова и Левски не е погребан в християнските софийските гробища, а в срамните гробища. Във всичко това има логика. Ако Левски беше светец, народът щеше да излезе да го изпрати да бесилото.

    1. Шо са праиш на мангал бе брато? Де ти е връската с главното мозак? А онзи (Хр.Ст.) се „оповава“ на данни от електриката, ма кой да чете книги. За еднокнижните майцепродавци, толкоз.

    2. „Ако Левски беше светец, народът щеше да излезе да го изпрати да бесилото.“ ?!!!
      Много си умен. Можеше поне да поясниш на народа що е то „светец“.

  3. тая сигурно се е подмокряла от мечти за нещо по-така когато е търсила факти и е писала за АПОСТОЛА.Може и да е стигала до края…

  4. Приятелю, според мен си подходил доста внимателно и сдържано към Тадаръковата откачалка, като и казваш „Я си еби майката!“. Аз обаче не мога да се сдържа и ще и го кажа направо: „Тадаръкова, ти психясало влечуго, да ти го начукам!!!! И без извинение!!!!“

  5. Тази гювендия няма срам. Няма чисто място по нея -какво ли не е яла -само с Йети не е лягала ишщили свирила на инструмента му , просто защото не се среща лесно. А бе мадтийо -свали си мтъсните ръце от единствения чист идол на България.
    Джадия нещафтна

  6. Да бе, три фамилии смени досега, само бащината си фамилия е забравила.
    какво да очакваш от лековатата…..

  7. Таья жена ри е , джендър ли, как пък веднъж на написа фамилията на баща си? Ей само по това ще разберете, че може да продаде и майка и бащ, без да й мигне окото.
    За една изгода и дрешки. Суета сует!!! Ама как да го разбере като не е грамотна и психически и умствено и физически. Оцапана жена!!!

  8. Браво, Велислава, но кой ли ще те чуе? Аз, само ще си позволя да перифразирам Б.Райнов: До кога на върха на обществената йерархия ще издигаме „к….та“? До кога ще търпим, ку……..ските и поучения и внушения? Във всяка една област и за всяко едно дело. Няколко женици, които „овършаха“ богатите мъже на България, си мислят, че могат и книги да пишат само защото, писането не им извира от главата, а тече от между краката!

  9. Блестящ анализ на Велислава Дърева. Към него бих добавил малък коментар на двете снимки: АПОСТОЛЪТ гледа в бъдещето и не може да повярва, че ще дойде време когата една озъбена ШАФ“АНТИЯ, скандално изгонета от съппругът си за КУ“ВАРЛЪК, ще сътвори за него такава КОЛОСАЛНА ПРОСТОТИЯ, а отгоре на това ще се намери и издател за тиражирането й !!!

  10. Нали Сиела се изложиха безпаметно с приказките на Братя Грим, които се оказаха препреведени по Интернет от английски? И какво – нищо, едно доста нагло момченце, някой си Христо, ги защитаваше безочливо и обещаваше, че щели да бъдат преработени. Вятър и мъгла. Същото това момченце „работи“ с българските „автори“ и ето докъде паднаха. Сега ще кажат: Да, ама важното е, че скандалът прави тираж, че имаме продажби! Ех, момчета и момичета, не винаги е добре да влизаш с гадости в устата на хората – ще те изплюят, а може и да повърнат.

  11. Гадост е цялата тази история, а мадам Рудолф отдавна се е дискредитирала в очите ни с нейните скандали, разводи и афери, все гонещи парички. Сиела отдавна не е това, което беше. Погледнете само КОГО издава – тази Мадам е последната брънка от цяла верига просташки „творби“. А Дърева, както винаги – блестяща.

  12. За някои няма дъно, няма мяра, няма национални светини! Има само простотия до шия!
    Точно такива не заслужават саможертвата на Апостола за „чиста и свята република“, а само презрение и позор!

  13. Тадърче, ти си различна и аз съм различен. Ила мило да съ вземим. Да съ вземим, та да съ не пуснем. Аз напрайх малко парици от туй прокурстване. Ша си живейми

  14. Винаги съм казвал,че има места ,които не се пипат с мръсни пръстчета .

  15. Човек трябва да има мяра!
    Когато се самозабрави – попада в клоаката на собствените си извержения!

    Какъв човек трябва да си за да се СТЪПИШ върху РАМЕНЕТЕ на ВАНГА
    феноменалната ни пророчица Ванга,
    и да твърдиш, че е тя е била изнасилена и насилниците изболи очите й
    и да описваш някакви невероятни любовни и сексуални истории на пророчицата?!
    (вижте из интернет има всичко)

    Какъв човек трлябва да си за да СТЪПИШ върху РАМЕНЕТЕ на ЛЕВСКИ
    и да описваш „годеници“ – любовници,
    за които няма НИКАКВИ ДОКАЗАТЕЛСТВА, а само ….ДОГАДКИ?!

    Повече от ясно – Светослава, прави това за СОБСТВЕНАТА си не повяхнала,
    а ИЗГУБЕНА ИЗВЕСТНОСТ.

    Бизнес, бе хора!

    СТЪПВАШ върху РАМЕНЕТЕ на ВЕЛИКИ ХОРА и почваш да правиш ПАРИ!

    Това чисти пари ли са?!
    Каква жалка жена!

  16. ….. ,.ГЛЕДА МЕ В ОЧИТЕ ОТ ПОРТРЕТА
    СЯКАШ ИСКА НЕЩО ДА МИ КАЖЕ…….“
    …….а те са толкова много…….КОЕ от тях……? ? ?

  17. „А той, макар че е имал добро сърце, ги е напускал всичките“.“ Знам за Тадаръкова,че е глупава,но чак толкова!!! Де да знам,че човек се жени не по любов или материален интерес,а заради добро сърце?! Иде ми да се гръмна!Или да хвана гората като Левски! Боже,спаси България!Левски,една национална икона превърнахме в „джингиби“,а сега някаква застаряваща неграмотница,на която никой не обръща внимание , иска да го привлече върху себе си ,като превръща Васил Левски в български Казанова!!!Кой ги издава такива книги ,бе хора?!

  18. Още в далечната 1991 журналистът Паун Цонев написа за започващото опростачване на българите. Дали е предполагал до какви размери ще стигне 30 години след началото на нашенската „демокрация“? Чалга, простотия, арогантност, принизяване на всичко стойностно на най – високо ниво, мутренски стил на изразяване всеки ден и по всякакъв повод!

  19. “Ние ще хвърлим всичкото злато на САЩ, цялата сила на САЩ за измамване и оглупяване на хората от социалистическия свят. Незабелязано ще подменим човешките ценности с фалшиви. КАК? Ще намерим единомишленици в тези страни и Русия. Ще разгърнем грандиозна по мащаби разложителна работа, ще изтръгнем социалната същност на литературата, ще насърчаваме автори, които втълпяват в човека култ към секса, насилието, садизма, предателството – тоест безнравствеността. Нужни са писания, осмиващи естествеността и почтеността като архаични отживелици. Простащината, наглостта, лъжата и измамата, пиянството и наркоманията, животинския страх сред хората, безсрамието, доносничеството и още много пороци заложени в човека трябва да се раздвижат. Така ще разклащаме поколение след поколение, ще предизвикваме ерозия и развращаване на младежта. Ще създадем човек с консумативна психика на елементарен потребител. Всичко това ще извършим под девиза:
    ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНСКИТЕ МУ СВОБОДИ!“
    Годината е 1947! АЛЪН ДЪЛЕС – първият шеф на ЦРУ

    И ВЯРНО, НАМЕРИХА ЕДИНОМИШЛЕНИЦИ!

    1. Sidney William Souers е ПЪРВИЯТ Директор на ЦРУ (23.01.1946 г. – 10.06.1946 г.)

      Алън Дълес в ПЕТИЯТ Директор на ЦРУ (09.02.1953 г. – 29.11.1961 г.)

      И за да сме точни до от 1946 г. до 2005 г. Длъжност ДИРЕКТОР НА ЦРУ НЕ СЪЩЕСТВУВА. Защото, съгласно „Закона за националната сигурност“ от 1947 г., същесвува само длъжността Директор на централното разузнаване (Director of Central Intelligence, DCI) , който заема и поста на ръководител на ЦРУ.

      И престанете с тъпотиите от рода на „генерал, полковник и т.н. от ЦРУ“ – нема такъв филм. Дори и Кеворкян да пише, че се е срещал с генерал от ЦРУ това не е истина.

  20. ТО БИВА,БИВА,АМА ТОЛКОВА, НЕ БИВА ПРОСТОТИЯ!ТАЯ ТАТАРЪКОВА ЗА КАКВА СЕ МИСЛИ?

  21. Невежество и вулгарност е показала клетата …Рудолф. Когато покварен ум се рови тенденциозно обременено в тема и избира „факти“ и съчинява „факти“ преднамерено, се получава тази арогантна гавра. С кого? С Левски? Не! Калта замера себе си със своето, покварата проецира себе си във „виждането“, „възприятието“ осмисля според своя морал и познание.

    Левски е чист Монах през целия си живот, това значи, че не само не е имал сексуални контакти, а не е имал и похотлив помисъл. Всеки що-годе грамотен в Духа знае това ( не грамотен академично, защото Проф. Б.Димитров имаше историческа ерудиция, но беше духовно неграмотен, в периода, в който тълкуваше Левски като „мъж“. Точно отказът от традиционна ‘мъжественост’ е част от Мъжествеността на Левски, т.е. навлизането в безстрастието, но това е непонятно за хора, вън от Духа като практическо изповядване, не като говорене за дух и Дух.) Казано на светски език, за Левски жените са сестри, приятели, съратници, няма помисъл дори за пожелание в еротичен аспект, защото това се учи в Духовната практика, а Левски е и изучен в нея, и сам се утвърдил, и остава в нея.

    Към тази истина за Левски е срамно дори да се съотнася невежественото изложение на клетата Станислава. Тя е тръгнала да мери Левски според себе си. Няма капацитет за елементарно вярно самопознание: ‘аз къде съм, какво съм и мога ли да виждам някого с моите очи?’ Не, дори такова начало на самопознание няма ‘знаещият’ циник, той е предубеден от своята си непосилна инфантилност и мери с нея. Той ‘вижда’ според себе си, без да проблематизира тоаз ‘себе си’ дали е годно и вярно, т.е. той е тоталност със себе си и поради това няма минимъм интелигентност.“Човек е мяра на всички неща“ твърди Протагор, но това се разбира от човеци без ограничена тоталност, т.е. Рудолф не може да го разбере.

    Ето верният факт за раната на Левски в корема му: кървяла е, гнояла е, а той е ходел е нея и само малцина са знаели за болката му, а какво остава да я показва. И в болката Левски е не само стоик, но и свенлив, закрит. Но човек проецира себе си във възприятието си, тоталният човек ‘гледа’ така.

    Поздравления за Гжа Дърева, че е реагирала така – вярно критично – не заради Левски, Левски е чист, а заради нас, да оставиш циника да мърсува и да ругае чистия, значи да си като него! Да защитиш чистия, имаш нещо общо с него, а и имаш съвест. Онази съвест, която най-често липсва.

    Гаврите с Левски се утвърдиха от властниците и те са среда и причина за конкретни гаври като циничното невежество на клетата Рудолф.

  22. Ех, Велислава! Ако все така продължава опростачаването ни, то след още 30 години тогавашните българи може дори и да не са чували за Левски. Силно вярвам, че това няма да се случи.

  23. Тадаръкова, сега Рудолф, да пише за Левски??? Какво доживяхме!!! Все сензации търси. Навремето за Царичина драскаше, сега остана на сухо и търси отново сензации. Да остави Левски, не ни интерсуват пикантерии за живота му. Помним саможертвата му за свободата! Всичко друго е толкова малоценно и незначително, просто личен живот, какъвто всички водим. Явно опростачаването на населението е тотално, щом се пишат такива неща и явно ще има и кой да ги купи…

  24. мила и драга Велислава, повярвайте ми не на всеки би му се отдало в няколко немалко парагеафа, представени в стотина изречения, чрез стотици думи и поне хилядаглавни и верни букви да каже на хора от формата на Гуцежата Рудафъфел неповтроимите четири думи, „Я си еби майката“, ти Ръфло ИзТръткалонакана.

    //с тате си къркаме домашното//

    наздраве на всички женици, които сега през ноща зашиват на милите си деца и любимите си мъже Мартениците.

    Честита Баба Марта!

  25. …Agata,dobre ,,gi dargi,,i ,,[email protected],,podobni ,,karieristki,,s…,,bogata krevatna biografija,,…bez da ,,broim.. [email protected] i,,predi,,nego…..edno 100h/s ,,prilogeni zapisi/,,hotelski avantjurki,,..ot 2000 do 2010g…ama i ,,se razmina,,zaradi decata ot ,,bivshija dostolepen saprug,,!..Takiva ne trjabva da izlizat ,,na ekran,,..vapreki ,,smenenoto,,familno ime..

  26. На моя постинг май отговаряш. Да ама Томова го е бриснала. Защо ли….

Вашият отговор на Страти Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>