Регистрация
Публикувано на 05.12.2013 / 17:23

ЦАЦАРОВ, ВИЖ СИ „МЕГА” ПРОКУРОРКИТЕ КАК ВЪРШЕЯТ СЪС СВЕТЛИН ИВАНОВ – БЛИЗНАКА И СКАЛЪПВАТ „ЗНАКОВИ” ДЕЛА!

 

АФЕРА публикува част от скандалните записи, предоставени и от Светлин Иванов – Близнака, който днес е вечният дежурен защитен свидетел по де що има „знакови дела”, за които се сетите. Близнака е творение на „мега” прокурорката Стефка Якимова и бившия шеф на ОД на МВР – Варна комисар Димитър  Димитров. Именно благодарение на прокурор Якимова, след като тя влезе и като „ценен” кадър по любимото дело на Цветан Цветанов – „килърите”, Близнака бе набутан и там. Записите бяха предадени в ДАНС, с тях е бил запознат лично и бившият главен прокурор Борис Велчев, който втрещен предпочита да прикрие безобразията на прокурорите. Днес ги отправяме на вниманието на Сотир Цацаров. Четири години по-късно – за да видим дали ОМЕРТАТА продължава.

Това не е разпит по “мега” дознанието, образувано в морската столица. От записа става ясно, че в кабинета на „мега” прокурорката от Варненска окръжна прокуратура Стефка Якимова е повикан единият от Близнаците – Светлин Иванов, който стана известен като „ключов” свидетел срещу част от задържаните по „мега” дознанието 130/2008 във Варна.

Afera.bg оставя магистратите да коментират в рамките на нормалното правораздаване ли е подобен тип „общуване”, или „разследване”.

От самият диалог става ясно, че мъжкият глас принадлежи на единият от Близнаците – Светлин Иванов. Женският глас е на прокурор Стефка Якимова. На финала се включва прокурор Йорданка Стайкова.

Прокурор Стефка Якимова: Оффф, ще са пукна от смях…Кажи сега ….

Близнака: /смях/

Близнака: …Днес викат брат ми в 10 часа /б.ред. очевидно става дума за другия Близнак – Красен/ с пистолета и боеприпасите. Звънях на Дидо, Дидо обаче не може да говори, на оперативка беше.

Прокурор Стефка Якимова: Викат го такова, профилактично, за оръжието…

Близнака: Ще му го вземат ли?

Прокурор Стефка Якимова: Не, бе… Нали сега ги искат на профилактика…

Близнака: Кво значи туй профилактика?

Прокурор Стефка Якимова: По принцип трябва да се извършват регулярни проверки.

Близнака: И аз ли трябва да ходя?

Прокурор Стефка Якимова: Че кат те извикат трябва да отидеш да са види дали си спазвал, профилактика е това…

Близнака: Ама да не му го вземат?

Прокурор Стефка Якимова: Няма да му го вземат, бе!

Близнака: Снощи с директора говорих /бел. ред. очевидно става дума за директора на ОДП – Варна комисар Митко Димитров/, той е на почивка.

Прокурор Стефка Якимова: Каза ми той …

Близнака: Димитрова вика, той нали е Димитров…

Прокурор Стефка Якимова: Да…

Близнака: …е за жена му сигурно вика, Димитрова ма дърпа за ушите, вика, да ходя към Боровец, вика… /звучен смях/.

Прокурор Стефка Якимова: Да…

Близнака: Ей, човек, слушай сега защо не отидох там от съображения …

Прокурор Стефка Якимова: Да…

Близнака: Значи ако бях отишъл там, щяха да разберат, това е милиционерска работа все пак…

Прокурор Стефка Якимова: Ама ти много говориш…

Близнака: Слушай ма сега малко… Чакай сега…. В петък… Ето, не говоря, идвам веднага. Няма проблеми, о кей, съгласен съм, много говорим, не го споря… Но звъннах на Орлин, питах можем ли да говорим – сега не мога, на оперативка съм, по-късно ще ти звънна… И на теб ти звъня, на кого да звъня, директора / бел. ред. шефа на ОДП – Варна комисар Митко Димитров/ е на майната си, как да му звъня?

Прокурор Стефка Якимова: Да не правите нещо против…

Близнака: Не правим нищо, изобщо не се съмнявайте, не подозирайте нищо, бе, човек… Сега! Не се защитавам. Казвам ти, ето първо… В петък ти казах, че отивам…

Прокурор Стефка Якимова: Да…Ти ми каза – утре.

Близнака: Няма кво да се сърдиш.

Прокурор Стефка Якимова: Аз забравих да звъня…

Близнака: Никой не ми е звънял, нито Евгени Диков / бел. ред. Евгени Диков е наблюдаващ прокурор от Върховна касационна прокуратура по „мега” дознанието/, никой не ми е звънял… Даже се учудвам в момента и съм възмутен как като вчера…

Прокурор Стефка Якимова: Пазят ги 24 часа… / бел. ред. очевидно става дума за разпечатките на телефони/.

Близнака: Слушай, слушай! Аааа, невъзможно! Пазят и ги по-нататък…Имам само две неприети от тебе… на… 11,44…От никой друг нямам. Направо се учудих. Пускам телефона и не мога да повярвам. Ебах ти, викам, само две имам…

Прокурор Стефка Якимова: От коя дата…

Близнака: От 26-ти…

Близнака: …вече не ви трябваааам, делото го приключвате, не ме търсите…

Прокурор Стефка Якимова: Не, бе, забравих… точно същия ден, не, миналия четвъртък, когато ти казах, че да потърсиш… беше много странно и аз забравих да ти го кажа, виж аз забравих…

Близнака: Виж, аз съм те уведомил, да не кажеш после нещо.

Прокурор Стефка Якимова: Не, ама знаеш ли кво стана…

Близнака: На 17-ти, чакай да видя датата коя е…

Прокурор Стефка Якимова: Вторник.

Близнака: На 17-ти ти казах, че могат да те потърсят.

Прокурор Стефка Якимова: Ти каза – сега ми звъннаха и могат да те потърсят. Туй ми го каза…

Близнака: Аз звъннах и им теглих три путки майни. На 17 март. Аз им теглих три путки майни, защото аз няма да са виждам с тях, да знаеш…

Прокурор Стефка Якимова: Ама, не, след това на мене ми се обади …

Близнака: Кой?

Прокурор Стефка Якимова: Горанов… / бел. ред. очевидно става дума за Диян Горанов – бив служител на БОП – Варна и сегашен служител на ДАНС – Варна/. Шест и половина ми звънна същия ден, когато ти ми се обади, когато ти ми звънна на мене…

Близнака: Ами ето последното ми обаждане е… Чакай малко сега… Стефке.. Както и да е!

Прокурор Стефка Якимова: Чакай да ти обясня! Обади ми се Горанов и ми казва: Светлин днес два пъти ми звънна…

Близнака: Да, така е…

Прокурор Стефка Якимова: …и иска среща на четири очи с мене.

Близнака: Да, сега ще ти обясна… / звъни мобилен телефон, очевидно на Близнака. Близнака: „Кво стана бе….Тъй ли?… Айде след малко ще ти звънна”/ И?

Прокурор Стефка Якимова: И каза – той днес два пъти ми звънна….

Близнака: Мълчи малко да ти обясня!

Прокурор Стефка Якимова: Може ли да са изкажа..

Близнака: 15 и 20… Слушай сега! В 3 и 52 му звъня, в 15,20 на тебе ти звъня…Вече съм събрал смелост и кураж да им кажа някои работи в очите. Ела, викам, на четири очи да ти обясна накои работи на тебе, викам. „Не! Защо, какво става?”. Ела на среща ти и аз! „Защо?” Да ти обясня някои работи, викам, лично за да ги знаеш занапред, викам… „Не мога да дойда на такава среща”. Защо не можеш да дойдеш на такава среща, викам.

Прокурор Стефка Якимова: На мен ми каза…

Близнака: Аз съм те уведомил.

Прокурор Стефка Якимова: Да, бе, да. И на мен ми каза: Обади ми се Светлин, поиска среща, аз няма какво да говоря, нямам отношения нито служебни с него, нито лични… Викам – защо на мене ми се обаждаш? /нервно/ Защо на мен ми се обаждаш? Защо не звънна на Данчето /бел.ред. очевидно става дума за другата прокурорка по „мега” дознанието Йорданка Стайкова/ или на Митко / бел. ред. – шефът на ОДП – Варна комисар Митко Димитров/, ние сме тримата…

Близнака: А защо не звънна на началника ти?

Прокурор Стефка Якимова: Да… Той каза: вика, аз така прецених… за теб… Защо точно на мене?

Близнака: А за началника? Ти що не му каза – ти що не звънна на началника си?

Прокурор Стефка Якимова: След това ми каза – аз съм уведомил и началника си.

Близнака: Ааааа, вече не ще среща, щото е накъкан. Щото Светльо /бел. ред. очевидно говори за себе си/ стана…

Прокурор Стефка Якимова: И вика, аз съм уведомил началника си, и аз нямам какво, нямам лични и служебни отношения с него. Викам – много странно, що ми го казваш…

Близнака: Ама що ти звъни на тебе?

Прокурор Стефка Якимова: … това на мене.

Близнака: Виж аз как предположих, че ще ти звънне на тебе? Видя ли как предположих, че ще ти звъни на тебе?

Прокурор Стефка Якимова: Що ми звъниш на мене? Що не звънна на Стайкова, на Кайряков /бел.ред. – третият прокурор по „мега” дознанието/?

Близнака: Стефче, ама вий прятели ли сте с него /бел.ред. става дума за Диян Горанов/? Отдавна ли сте спрели контакти?

Прокурор Стефка Якимова: Нее…

Близнака: Спрели ли сте контакт с него?

Прокурор Стефка Якимова: Аз поддържам… Ама аз му викам – що ми звъниш, що ми казваш…

Близнака: Сиктирдоса ли го?

Прокурор Стефка Якимова: Да! Викам що ми казваш…

Близнака: Да не съм ти направил някакъв проблем?

Прокурор Стефка Якимова: Не, на мен не. Ама то излезе, че ти си го търсил…

Близнака: Аз го търся два пъти, да, бе. Слушай, разговора ми какъв е с него. Здрасти бе, ай да са видим, да ти кажа на четири очи, защото изведнъж го форсирам…

Прокурор Стефка Якимова: Дааа…

Близнака: Сега не мога да говоря, вика. Пак ще ти звънна, викам. Звъня му пак. Айде, викам, бе, да се видим на четири очи, лични неща да ти обясня аз на тебе. И той само казва: Нещо става тука, да не говорим по телефоните… Знаеш ли кви телефони ще ти дам, айде да се видим. Както ти го говоря, така му говоря с него, едно към едно, разбираш ли? Думите му пред него ще ги потвърдя. Нещо става, вика, не ща да се виждам! Няма какво да говоря, ако ще говориш, сега по телефона искам да ми кажеш. Сигурно са го пуснали долу да записват… По телефоните няма да говоря, викам, защото много ги слушате. Питай го кви му бяха думите. Странна работа, вика. Странна работа сте всичките, ще се видим ли, го питам. Не, не мога да се видя, зает съм, като се освободя, ще ти звънна. Веднага ти е звъннал! Бях сигурен, че ще ти звънне! Щото аз ги настъпах! Стефке, аз нямам работа с дансаджии! Казвам ти го!

Прокурор Стефка Якимова: Да.

Близнака: Не ме ибе, да знаеш, честно ти казвам. По делото си стоя докрай. Ето, срещата, щях да ти звънна, че имам среща с Диян Горанов, аз те уведомих тебе, че ще има такава среща… и знаех, че на теб ще ти звъннат. Щото знаят, че контактувам с теб! Защото вие отидохте тогава по моя молба. Аз не ща да разговарям с такива хора! Не ща да разговарям. Не е ли така?

Прокурор Стефка Якимова: Така е.

Близнака: Ебал съм ги в майката, честно ти казвам.

Близнака: … връчила му призовка на брат ми /бел. ред. – другият Близнак – Красен/, как се прави на лудаааа…

Пркурор Стефка Якимова: Чакай да ти обясня…

Близнака: Стига бе, майка му стара…Що правите тъй ве?

Прокурор Стефка Якимова: Сега да ти обясня нещо. Тя ще дойде сега да ти обясни каква е идеята.

Близнака: Извикай я!

Прокурор Стефка Якимова: Чакай… Стайкова…/звъни по телефона: Ало, може ли да дойдеш!/ Виж, каква ни е идеята. Първо ме изслушай и после…

Близнака: Мълча. Като гроб съм.

Близнака /шепнешком/: Стефке да не се разчува… ще се набутат, аз съм никой в цялата работа, моля ти се.

Прокурор Стефка Якимова /в тон на съгласие/: Моля ти се, бе.

Близнака: Човек, супер, ти казвам, трябва да отидем с теб!

Прокурор Стефка Якимова: Като мине делото тогава.

Близнака: Аре бе, не го ли приключихте?

Прокурор Стефка Якимова: Ами свършваме го.

/Влиза прокурор Стайкова/

Прокурор Стайкова: Здравейте!

Близнака: Здрасти!

Прокурор Стайкова: Значи. Първи вариант – не го разпитваме /бел.ред. става дума за братът на Светлин – Близнака – Красен/ по делото тука. Влиза в съда и защитниците, понеже името му фигурира, защитниците казват – моля да се призове.

Близнака: Защитниците – туй са на обвиняемите адвокатите?

Прокурор Стайкова: Да, и казват да се призове. Съдът казва, да се призове. Оттам нататък влиза в залата…

Близнака: Как влиза?

Прокурор Стайкова: Чакай малко! Аз само ще говоря! Влиза в залата, като не иска доброволно, нали, идват, награбват го полициата и ний не можем нищо да кажем. Ний влезем ли в залата, искам туй да ти обясня що е извън нашия контрол, в залата ний сме страна в процеса – прокурор, защита, в средата съда. Едните искат, едните имат права, и другите имат права. Едните имат права да искат, другите имат права да искат. Прокурорът и да стане и да каже – този свидетел ние нямаме нужда от него и не го искаме, значи може само да го каже. Съдът ако прецени…

Близнака: Значи вий само можете да кажете, че нямате нужда, а съда ако каже – разпитваме го, разпитват го, така ли е?

Прокурор Стайкова: Да. Затова обаче, може, за да имаме възможност да парираме такова нещо, трябва да го разпитаме сега. Защото, първо за да не сме укорими, че го закриляме излишно. Второ, да има протокол за разпит, в който де факто на него трябва да му бъдат зададени два въпроса, защото това са доказателствата, които имаме. Бил ли е на ул. „27 юли”…

Прокурор Стефка Якимова: На боя.

Прокурор Стайкова: И какво е станало на боя. И второ – знае ли с какво се занимава брат му. На първия въпрос да казва каквото иска, щото купон…

Прокурор Стефка Якимова: Купон… Ако е бил пиян и такова…

Близнака: Никой не е бил пиян…

Прокурор Стайкова: Добре де… ама купон /иронично/…

Близнака: Аааха – ясно. На втория въпрос?

Прокурор Стайкова: Не знам. Той ми е брат, обаче не знам какво прави…

Близнака: С Нанов /бел.ред. очевидно става дума за Диян Нанов – заместник-директор на ОДП – Варна/ дето говорихме преди? Туй ли е..

Прокурор Стайкова: Така. Тогава обаче той няма да бъде включен в списъка, ние не сме длъжни да го включим, защото като не ти върши работа един свидетел, не се включва в списъка /бел. ред. – списъка със свидетели, изискани от прокуратурата/.

Прокурор Стефка Якимова: И казваме тоя човек в зала не ни трябва.

Прокурор Стайкова: И в залата тогава казваме – чакайте, за какво ще го разпитвате, ние сме го разпитвали…

Прокурор Стефка Якимова : Той не помни./бел. ред. – става дума за братът на Светлин – Красен Близнака/

Прокурор Стайкова: … какво друго ще установявате?

Близнака: Какво трябва да каже точно, я кажи го пак! За боя на „27 юли”, че не се сеща ще каже…

Прокурор Стайкова: Ами ний не та учим бе…

Близнака: Ясно бе, аз съм го уговорил…

Прокурор Стайкова: Въпросът е той действително…

Близнака: Да влезе в протокол за разпит?

И двете прокурорки: Да.

Прокурор Стайкова: Ама то е формално така, бе. Откъде накъде ще знай всичко какво правиш ти?

Прокурор Стефка Якимова: Ами то няма какво…

Прокурор Стайкова: Вий сте си двама близнаци.

Близнака: /усмихнато/: Така е.

Прокурор Стайкова: Близнаци, близнаци, ама…

Прокурор Стефка Якимова: Де да те знае какво правиш ти…

Близнака: Така е, да.

Близнака: Кога му е призовката? Той само ми каза, че има призовка…

Прокурор Стефка Якимова: В понеделник. При Панчо. /бел. ред. – очевидно става дума за дознателя от ОДП – Варна по „мега” дознанието Панайот Вълчев/

Прокурор Стайкова: И дай да не правиме панаири, нали?

Близнака: Аз ще говоря с него /бел.ред. става дума за дознателя Панайот Вълчев/ да не е там поне… Щото ще стане излагация, всеки ще го види, че отива там /бел. ред. става дума за сградата на вътрешната дирекция на МВР във Варна/. Да не е в Дирекцията бе, човек? Стига бе…

Прокурор Стефка Якимова: Добре де, евентуално, на жпгарата може…

Близнака: Може.

Прокурор Стайкова: Обаче, значи…

Близнака: Разбрах та много добре като говориш, човек.

Прокурор Стайкова: А тъй!

Близнака: …защото те казват Близнаците, Близнаците, пък…

Прокурор Стайкова: Да, обаче никъде не са казали две имена. Само на „27 юли” са ги казали и тоз, и тоз. Пък иначе ний ще кажем, че те говорят в множествено число по инерция…

Прокурор Стефка Якимова: Ей, затуй трябва да го разпитаме…

Близнака: Те казват само, които сме били, аз, Чобанката и брат ми…

Прокурор Стефка Якимова: Е туй го питаме – за боя – не знаеш и това е, ама прокурор Стайкова е права…

Прокурор Стайкова: Значи в таз игра с пълното разбиране какво правиш ти, обаче тъй или иначе в един определен момент, излезем ли на големия тепих в съда, оттам нататък каквито права имаме ний, имат и те.

Близнака: Кантар работа…

Прокурор Стайкова: Нее, не е кантар.Въпросът е…

Близнака: Че ни сме уязвими в делото там?

Прокурор Стайкова: Не, че в правата на защитата е събиране на доказателства наравно. И тогава и ний да кажем няма нужда от него, съдът решава.

Прокурор Стефка Якимова: … ако не сме го разпитали… И тогава ще кажем – чакайте малко – за какво го викате, вижте какво казва, и тогава съдът ще има основание да приеме нашта теза…

Близнака: Ех, в началото се бяхме разбрали едно, сега друго!

Прокурор Стайкова: Не е така! Просто в момента има неща, разбираш ли, които трябва да станат по този начин! Защото във всяка една игра има едни правила, които няма как да ги таковаш. Ние процеса можем да го ръководим до тука. Говорим за хора, които могат да бъдат разпитвани и за задаване на въпроси. И ти знаеш, че тъй или иначе, когато тебе те включим като свидетел…

Близнака: Е аз съм ключов свидетел там?

Прокурор Стайкова: А тъй!

Близнака: То от мен всичко зависи за Данов./бел.ред. очевидно става дума за Веселин Данов/ Аз така го мисля.

Прокурор Стайкова: Така. И затова има много работи, които действително, значи, ъъъ, такъв ние е процеса…

Близнака: Аз за Данов ти казах, че лично ще вляза и ще го потвърдя за Данов, ве…

Прокурор Стефка Якимова: Да, бе, да бе!

Прокурор Стайкова: Такъв ни е процеса. Квото сме правили тука, после влизаме и го повтаряме в залата. Ей такъв е закона. Но да не повтарям едно и също, щото нали знаеш, че аз не обичам да повтарям – нали, когато има протокол, в който неговите показания са такива, ний няма първо да го включим в списъка изобщо за призоваване. Ако дойде ред в съда и те кажат, ама, чакайте, къде е другия Близнак…

Прокурор Стефка Якимова: Ние казваме, ами ето, ние сме го разпитали…

Прокурор Стайкова: Ние казваме – това е свидетел, който не върши работа, кво искате, да го видите ли само, за виждане, няма процедура. Става ли?

Прокурор Стефка Якимова: Става, Стайкова.

Прокурор Стайкова: /става да излиза, към двамата/: Седнете и говорете, мъжка приказка, защото става въпрос действително значи за нещо, което просто е една обикновена хулигания на „27 юли”…

Прокурор Стефка Якимова: Някой там са сбил…ако си спомни, ако не си спомни… то е минало време…

Прокурор Стайкова: Така.

Прокурор Стефка Якимова : Скарали са, сбили са, може и пиян да е бил, знам ли…

Прокурор Стайкова: Еми, не… той да си прецени там… отдавна беше….

Прокурор Стайкова: /към Близнака/: Няма какво да казвам, не си малък, много добре си разбираш работата! Така… Тъй… Нали?

Близнака: Така ами, как да е, кво да правим. Права си.

Прокурор Стайкова: И нали, сега, в крайна сметка, трябва взаимно да правим нещата, които са добри за всички. А?!

Близнака: Права си.

Прокурор Стайкова: Добре, разбрахме се. Айде чао.

Близнака: /шепнешком/: Таз по-голяма длъжност ли е от тебе?

Прокурор Стефка Якимова: Не.

Близнака: /хили се/: Ама ти мълчиш…

Прокурор Стефка Якимова: … да ти обясни.

Близнака: Щото бяхме се разбрали да не бъде разпитван /бел.ред. става дума за брат му Красен/, зарад туй сега се учудвам… Ама виж сега, трябваше да ми кажете за призовката, сега нарочно, тап, призовка, без да знам…

Прокурор Стефка Якимова: Е, как да ти обясня по телефона, как да се обясняваме по телефона…

Близнака: Ами извикай ме на среща и ми обясни! Ти знаеш и днес ме викате. Еййй, колко бързо ма вкарвате…

Прокурор Стефка Якимова: Аз се притесних, викам, тоз човек дали няма…

Близнака: Слушай сега…, става сложна работа, да го знаеш, търсете ме някъде, може да са ма закопали.

Прокурор Стефка Якимова: Той и на брат ти беше изключен…

Близнака: Той брат ми въбще не говори по телефоните бе, човек…А ти от петък не си ме търсила! Не съм бил нужен на никой… Разочарован съм. Учудих се. Нито Димитров ме търсил, нито Нанов…

Прокурор Стефка Якимова: На Друмев кога си звънял?

Близнака: На Друмев ли бе? Тоя кавал, извинявай, че ще се изразя така…

Прокурор Стефка Якимова: Говорихте ли с него?

Близнака: Дадохте ми адвокат… /иронично/ да ти се оплача. Този човек му викам ще се видим ли, да ти подпиша пълномощно, той вика пътувам от Русе към Варна. Туй ми беше последния разговор. Ами звънни, кажи, не ми се занимава бе човек, ще те разбера.

Прокурор Стефка Якимова: Ние говорихме, в момента е прав… какво го притеснява човека. В момента има един закон, на първо четене за амнистията, и за определена категория престъпления …

Близнака: Слушах го по новините.

Прокурор Стефка Якимова: И това престъпление, ако заведем дело сега, ще Я хване амнистията, щото ще го приемат този закон. Неговата идея е много умна, ние точно това се разправяхме, вика да го приемат, те тези дни ще го премат, и ще изчистят дела, които са висящи, всичките дела ще ги амнистират.

Близнака: На всички хора?

Прокурор Стефка Якимова: Не за всички.

Близнака: Ами тез дет са вътре Данов, Манов…

Прокурор Стефка Якимова: Не само за леките – обида, клевета, леки телесни повреди, туй всичко това се прекратява. Затова изчакваме.

Това е част от „разпит” под формата на уточнение, проведени с Пейчо Пейчев в стая на варненската жп-гара от прокурор Стефка Якимова и дознател Панайот Вълчев.

Дознател Панайот Вълчев: Ти откога влизаш в цялата схема бе, приятелю?

Пейчо Пейчев: Няколко години…

Дознател Панайот Вълчев: Няколко години…И аз ги знам като няколко години ама…

Пейчо Пейчев: …Ами преди четири години.

Дознател Панайот Вълчев: Искам да уточниш долу – горе, не искам конкретно, доле – горе…Кога стана това, че идвал някакъв от Силистра, сводник във Варна…

Пейчо Пейчев: Той не е сводник, а мой приятел…

Дознател Панайот Вълчев: … и се свързва с вас.

Пейчо Пейчев: Аз го свързвам с нас.

Дознател Панайот Вълчев: Аа, ти го свързваш с вас?

Пейчо Пейчев: Да. Откъде си ги спомняте тези… Аз дори не мога да си спомня в момента…

Дознател Панайот Вълчев: Теб кой та вкара в групата бе?

Пейчо Пейчев: От само себе си съм в нея.

Дознател Панайот Вълчев: Е как тъй? Аз не мога ли да вляза?

Пейчо Пейчев: Ами да, можеш!

Дознател Панайот Вълчев: Еййй!… Трябва да ми кажеш долу- горе…

Пейчо Пейчев: Е, не мога… Кво беше то? Както съм казал първия път…

Дознател Панайот Вълчев: Казвам ти долу- горе… не ми върши работа кво си казал преди четири години, трябва ми долу- горе да ми кажеш…

Прокурор Стефка Якимова: Долу- горе, да…

Пейчо Пейчев: Момчето искаше работа и аз го свързвам с нас…

Дознател Панайот Вълчев: С Иван Славков, познаваш го?

Пейчо Пейчев: Е, кой не ги познава във Варна – Славков, Жеков, кой не ги познава?… Румен Тревненския, който му беше охрана и сега го пържи. Тревненския даваше на Жеков, хванахме го, краде пари…после пари се даваха на Чобанката…Аз пари не съм давал, ама…

Дознател Панайот Вълчев: Кога сте давали на Чобанката?

Пейчо Пейчев: Постоянно! Искам да си видя показанията, така не мога…

Дознател Панайот Вълчев: Ама ти Чобанката въобще не го познаваш, бе, човек! /бел.ред. Чобанката въобще не е вкаран в „мега” дознанието. Мълвата твърди , че е анонимен защитен свидетел/.

Пейчо Пейчев: /иронично/: Ама и аз Румен Тревненския не съм споменавал бе…

Дознател Панайот Вълчев: А Сашо Луканов?

Пейчо Пейчев: Той си беше шеф на центъра.

Дознател Панайот Вълчев: Луканов не е ли шеф на таковата?

Пейчо Пейчев: Не, бе, той си отговаряше за центъра, аз ти говоря каква беше системата…

Дознател Панайот Вълчев: Добре де, тоз приятел от Силистра като дойде какъв беше в организацията?

Пейчо Пейчев: Не мога да се сетя.

Дознател Панайот Вълчев: … еее, същото става и за Сашо Луканов – преди три – четири години…

Прокурор Стефка Якимова: Не става…

Пейчо Пейчев: Ами не мога… Добре каква е работа сега? 2008? 2009?…

Дознател Панайот Вълчев: Искам да помислиш… 2007, 2004-та…

Пейчо Пейчев: Абе не знам, бе. Дал съм показания… Съвсем случайно му помогнах на момчето. Звънна ми, познаваш ли, познавам…

….Прокурор Стефка Якимова: /говори по телефона/ : Моля та да провериш на Добрилов от 1999 до 2003 срещу Андрей Бронников по чл. 118 и да ми кажеш кога е внесено това дело и ако може да ми кажеш кога е извършено деянието…Бронников. С две н-ъта… Аха.

Дознател Панайот Вълчев: /говори по телефона/ Можеш ли да ми кажеш Бронников кога уби Черния Венци?

/ в продължение на минути се уточняват дати, месеци, години от дознателя и прокурорката/.

…..

Дознател Панайот Вълчев: /пише/ … парите съм давал на Тревненския …

Пейчо Пейчев: Не на Красьо…

Дознател Панайот Вълчев: … заедно с Чобанката.

Пейчо Пейчев: Не, не е така!

Прокурор Стефка Якимова: А що го скри предния път това?

Пейчо Пейчев: Ами аз и Тревненския скрих предния път! Аз предния път ти казах…

Дознател Панайот Вълчев: …ама то сега другото дело е в сряда…

Пейчо Пейчев: Нямам нищо против да го пишете сега.

Дознател Панайот Вълчев: … ама не мога да са разписвам под деклаларация сега… кво си разписвал по другого дело?

Пейчо Пейчев: Ами как са разписвах аз…Кое е туй другото дело, бе?

Дознател Панайот Вълчев: … а бе не мога да са разписвам тука бе, човек… Ти ми бъркаш делото, бе човек, бъркаш ми делото!

Прокурор Стефка Якимова: Да разделим това с Чобанката, само ще го разделим Чобанката от това…Трябва да го връщаме туй дело…

Пейчо Пейчев: Добре, аре пишете както таковата…

Прокурор Стефка Якимова: Предния път пред съдия пък…

Пейчо Пейчев: Бях много стресиран!

Дознател Панайот Вълчев: А сигурен ли си, че Тревненския е отчитал парите на Красьо Дългия, а не ги е отчитал някъде…

Пейчо Пейчев: Ами не съм присъствал…

Дознател Панайот Вълчев: Знаеш ли кво прави с парите Жеков?

Пейчо Пейчев: От тези пари плащаха заплати…

Дознател Панайот Вълчев: Ясно, разбирам, ама не ги плаща Жеков…

Пейчо Пейчев: … от курвите.

Дознател Панайот Вълчев: … ама не ги плаща Жеков парите от заплатите, туй ти казвам! Те двамата му дават да плаща, ама не ги плаща Жеков.

Пейчо Пейчев: На охраните ги даваше лично Жеков парите!

Дознател Панайот Вълчев: Не, не ги дава!

Пейчо Пейчев: Кой дава парите?

Дознател Панайот Вълчев: … той дава пет лева, ама кой колко е събрал от курвите… има разлика, разбираш ли ма…

Пейчо Пейчев: Невъзможно!

Дознател Панайот Вълчев: Аз затуй ти казвам искам работи, които знаеш, щото объркваш работата на другите хора, разбираш ли?

Прокурор Стефка Якимова: Кои са тия хорица Митко и Иван?

…..

Дознател Панайот Вълчев: За Родито с наркотиците?

Пейчо Пейчев: Това са неща, които съм чувал, с наркотици не съм се занимавал и нямам намерение да се занимавам! Това, което съм чувал е, че двамата си бяха заедно…Родито си имаше пари, но сигурно е взимал от Данов, защото Данов си има много пари…Това не съм видял. Това ви казвам – не знам! По тая логика… това съм го чувал като слух.

Прокурор Стефка Якимова: Ама хубаво де, чувал си, ти не си го виждал, ти си го чувал! Може ли да кажем, че си чувал, че Веселин Данов е спонсорирал Черния Роди?

Пейчо Пейчев: Да.

Прокурор Стефка Якимова: Ний не пишем знам, видях, /натъртва викайки/ – чувал съм!

Прокурор Стефка Якимова: Чувал съм, че Чубака е бил на заплата при Данов, можем ли така да кажем?

Пейчо Пейчев: Да.

Прокурор Стефка Якимова: Работил е като охрана ли?

Пейчо Пейчев: Ами на заплата беше, не знам…Каква функция е изпълнявал, не мога да кажа…

…. Пейчо Пейчев: Аз сега за Чобанката не разбрах… /разказва още подробности за даването на пари на Чобанката/.

Прокурор Стефка Якимова: Виж сега, за Чобанката да е в другото дело…

Пейчо Пейчев: Добре… Ако искате…

Прокурор Стефка Якимова: Няма как.

…Прокурор Стефка Якимова: Тоз Мартин му напръйте забележка, че е пил, мирише на алкохол. /бел. ред. – преди „разпита-уточнение” на Пейчо Пейчев е бил проведен такъв с Мартин Демирев, който вече afera.bg публикува. В него скандално се натъкмяват години за обвинение срещу Данов за хероин. Там прокурор Стефка Якимова изобщо неправи забележка, че Мартин е пил/.

Пейчо Пейчев: Пиян?

Прокурор Стефка Якимова: Ами миришеше на алкохол тука… О, аз го усетих, че тоя човек е пил.

——————

Това е подписване на обвинителен акт в автомобил. На записа са дознател Панайот Вълчев и Пейчо Пейчев. Във Варна под надзора на прокурор Якимова обвинителен акт се подписва и в автомобил на пътя.

Пейчо Пейчев: В такава кола не си се возил?

Дознател Панайот Вълчев: Чакай, че проблем стана.

Пейчо Пейчев: Кво стана?

Дознател Панайот Вълчев: Абе компютрите ни ще ги изключват в 12 часа.

Пейчо Пейчев: Кво правим?

Дознател Панайот Вълчев: Ти носиш ли онуй писание от вчера?

Пейчо Пейчев: Не.

Дознател Панайот Вълчев: /подава листи на Пейчев/: Две имена съм махнал…

Пейчо Пейчев: Пак ли?

Дознател Панайот Вълчев: На Черния Роди и на туй… че ги обърках…

Пейчо Пейчев разгръща листи.

Дознател Панайот Вълчев: Абсолютно същото… Няма ги двете имена…. Онуй го махни! / бел. ред. – очевидно става дума за „онова писание”, което Пейчо не носи. „Писанието” всъщност е обвинителен акт, даден му предния ден, но с двете имена вътре. Пейчо Пейчев трябва да го „махне”/… Разпита… Дай да се разберем за Петър Полицая… от кога е в туй, можеш ли да ми кажеш?

Пейчо Пейчев: Еми, сега ще ти кажа нещо… Мисля, че Красьо Дългия взе властта 2005-та, нали?

Дознател Панайот Вълчев: Не, Красьо на наркотиците отива на…

Пейчо Пейчев: Коя година?

Дознател Панайот Вълчев: 2006-та.

Пейчо Пейчев: А? 2006 ли отива?

Дознател Панайот Вълчев: Ами те са били първо оня, с онуй измисленото име, кажи го…Севата първо…

Пейчо Пейчев: Обяснявам ти нещо, слушай…Петър Полицая и Азис бяха при Севата. А Севата работиха при Красьо Дългия, разбираш ли ма…

Дознател Панайот Вълчев: Значи Севата е бил преди Красьо Дългия за малко на кокаина…А бе къв беше оня бе? Не Николин, къв беше бе, Катерин. Първо е бил Катерин за една година, после за малко отива Севата…

Пейчо Пейчев: Не. Не е Севата, направо директно Красьо отиде.

Дознател Панайот Вълчев: Значи Азис и тоз са били при Севата ударна бригада…От кога долу горе, сещаш ли се?

Пейчо Пейчев: Откакто Красьо Дългия се занимаваше… Мисля, че 2005, да не бъркам…Отначало беше Катерин, после сложиха Дългия, Севата беше при Красьо Дългия…

Дознател Панайот Вълчев: Те откога започват да се занимават с проститутки?

Пейчо Пейчев: Е, при Севата пак. Откакто стана война, те нали се скараха Севата и Жеков, нали са биха там, и Севата ги остави да събират парите от проституцията…

Дознател Панайот Вълчев: А после минаха ли пак към голямата организиция?

Пейчо Пейчев: Към коя голяма организация?

Дознател Панайот Вълчев: Пак към Жеков?

Пейчо Пейчев: Мисля, че бяха, не знам… да, да, после се върнаха при Жеков.

Дознател Панайот Вълчев: Те събираха ли пари от курвите, или само ги биеха?

Пейчо Пейчев: Събираха и при Жеков бяха после. Севата го изгониха и остана само Жеков.

Дознател Панайот Вълчев: Тъй… други… дай ги поред… Ъъъъ…За Николай ми каза, той откога е в играта?

Пейчо Пейчев: Ами, оффф, човек, не мога…

Дознател Панайот Вълчев: Да. Монката и Ивайло ми каза… Гарнието, тоз знаеш ли го кой е? А то е жена… Христо Данов, той ми е ясен. Петър, Асен ми каза. А бе ти Свилен знаеш ли го, Гущера, ве? При Иван, горе на туй?

Пейчо Пейчев: Знам го.

Дознател Панайот Вълчев: Той откога е при Иван, бе?

Пейчо Пейчев: Не мога да ти кажа, да не те излъжа…

Дознател Панайот Вълчев: Добре бе, добре… Румен?

Пейчо Пейчев: Румен?…

Дознател Панайот Вълчев: Ти ми каза, Жеков, Янко… Янко знаеш ли го кога е при Иван шофьор в началото?

Пейчо Пейчев: С тоз човек пък нищо няма общо.

Дознател Панайот Вълчев: Котката?… Иво?

Пейчо Пейчев: Кой Иво?

Дознател Панайот Вълчев: Дългия.

Пейчо Пейчев: Те с Жеков са много отдавна. Те с Жеков са открай време.

Дознател Панайот Вълчев: Еланджиев? Туй педерастчето от кога е, ве?

Пейчо Пейчев: Нищо не ми говори името.

Дознател Панайот Вълчев: Мартин Елънджиев… Главичката, Гея, дет му викат…

Пейчо Пейчев: Аааааа, онуй, дето го стреляха ли, ве? То се занимава с наркотици от цял живот. /бел. ред. Мартин е син на бивша служителка на РДВР – Варна и получи споразумение условна присъда/.

Дознател Панайот Вълчев: От време оно? Той продавал на Красьо шаното, бе… дето е дърпал… Откога е той?

Пейчо Пейчев: Не мога да ти кажа…нямам представа.

Дознател Панайот Вълчев: Добре, бе, добре, квото знаеш. Тоз Сашо Цанев знаеш ли го, дет е с Цигулката? Сашо, дето и той певеца, бе…

Пейчо Пейчев: Е, познавам го, ама … знам, че бяха при Красьо…

Дознател Панайот Вълчев: Ти имаш ли часовник, бе, да го напиша…Колко е?

Пейчо Пейчев: 12 часа.

Дознател Панайот Вълчев: Няма файда.

Пейчо Пейчев: Ако искаш утре…

Дознател Панайот Вълчев: В един часа. Тука на същото място.

Пейчо Пейчев: Добре.

Дознател Панайот Вълчев: Има ли нужда да ми се обаждаш, или направо ще ме чакаш тука? Един часа тука, да го подпишеш. Аз ще ги напиша тез работи, да можеш да ги подпишеш…

Пейчо Пейчев: Добре. Къде ми остана обвинението? А, прибрах го…. Може ли да питам само защо Иван Славков така…

Дознател Панайот Вълчев: Много сложно, бе човек, много сложна обстановката…

Това е „разпит” на лицето Мартин Демирев Георгиев, който не фигурира официално по „мега” дознанието. От 38 минутния „диалог” се оформят три изречения официално „уточнение” към първоначалните показания.

Единствено върху показанията на Мартин е повдигнато обвинение срещу Веселин Данов, Радослав Калчев – Черния Роди и Недялко – Чубака по чл. 321 от НК за организирана престъпна група, разпространявала наркотици.

Обвинението е повдигнато единствено по показанията на въпросния Мартин Демирев Георгиев без нито едно пряко доказателство.

Мартин Демирев Георгиев дава веднъж показания. Оказва се обаче, че те „не пасват” на прокурорка и дознател и той е доведен от лице очевидно след уговорка с „мега” прокурорката Стефка Якимова за да напасне показанията си.

„Разпитът”, ако това може да се нарече разпит, се провежда на удивително място – стая на охранителна полиция на ЖП – гара – Варна. Какво кара прокурорката да не провежда разпита в кабинета си или в кабинета на дознателя в ОДП – Варна, не става ясно.

От записа afera.bg идентифицира гласовете на „мега” прокурорката Стефка Якимова и дознателя по „мега” дознанието Панайот Вълчев. Другият мъжки глас очевидно е на Мартин Георгиев Демирев.

Прави впечатление, че през целия запис лицето, което твърди, че е бил два пъти в „някаква квартира” бърка името на Чирпанския, наричайки го Христо. Прокурорката и дознателя също използват това име. Истинското име на Чирпанския обаче е Николай.

Прокурор Стефка Якимова: Влизай…

Дознател Панайот Вълчев: Кво става бе?

Мартин: Ами… добре.

Прокурор Стефка Якимова: … Да не си помислиш нещо…Няма как това, което в обясненията си дал, да е вярно… Виж кво си казал…

Дознател Панайот Вълчев: …Познавам Радослав Калчев – Черния Роди от 2000 година като се занимаваше с внос на автомобили. През 2002 година влязох в затвора за грабеж и излязох през май 2005 година…

Мартин: Да…

Прокурор Стефка Якимова: Май 2005-та ли?

Мартин: Да…

Дознател Панайот Вълчев: Сигурен си?

Прокурор Стефка Якимова: Сигурен си? Да не е 2004-та?

Мартин: Може и нещо да са бъркам, ма… Ааа, те май правиха някакви акумулации, май по-рано беше…Не мога да…

Прокурор Стефка Якимова: …щото има после един текст, че Мартин Вълков /очевидно става дума за Мартин – брат на Вальо Гимнастика/ от 2004 –та е бил в ареста… Щото няма как! Той като влезе 2004-та, ти да говориш, че 2005-та Мартин е бил навънка…До 2007 е в затвора, няма как да е… Затова да не би да говориш за 2004-та?

Мартин: Може… не знам… Обърках въпросите… не знам…

Прокурор Стефка Якимова: Ако обърнеш някакъв сигурен факт, какъвто за тебе би било излизането ти от затвора…

Дознател Панайот Вълчев: /очевидно чете предишните показания тихо на глас/.

Прокурор Стефка Якимова: …ама ти говориш за 2005 година януари, ама пък 2005 година те са в ареста и… Чубака… Пак не става!

Мартин: 2005-та не е било, щото аз 2005 май знам със сигурност, че не е влизал…не съм…

/звъни телефон/

Дознател Панайот Вълчев: Имаш ли работа някаква в момента, ве? Моля та запиши три имена и едно ЕГН. Мартин Демирев…Моля? Де-ми-рев. Георгиев. 78……….Много та моля обади се до затвора да питаш откога е излязъл от затвора. Да. Варна. Нали във Варна беше?

Мартин: Да.

Дознател Панайот Вълчев: Да. Варна.Питай и като месец, не само като година.Да, чакам. Моля та, че ми е спешно много.

Прокурор Стефка Якимова: Това трябва да преценим…

Дознател Панайот Вълчев: Нали се сещаш, че ти казвам нещо…

Прокурор Стефка Якимова: … от 20 ноември… до септември 2007 е в затвора… Тия събития биха могли да се случат 2004-та. 2005-та няма как! И по отношение на Мартин, и по отношение на Чубака. Чубака пък съвсем.

Дознател Панайот Вълчев: … от януари 2005 е задържан.

Прокурор Стефка Якимова: От януари 2005 е задържан.

Дознател Панайот Вълчев продължава тихо да чете първите показания на Мартин Демирев Георгиев, повтаря годините.

Прокурор Стефка Якимова: Няма да е тогава… Колко ти беше наказанието?

Мартин: Ми те ми дадоха пет.

Прокурор Стефка Якимова: Ами предварително задържане нямаше ли?

Мартин: Имах.

Прокурор Стефка Якимова: Колко?

Мартин: То значи пет плюс 2,8 беше цялото обаче по друго дело имах там предварително задържане около три години ли…

Прокурор Стефка Якимова: Да…

Мартин: … и после напраиха акумулация, пуснаха ма…

Прокурор Стефка Якимова:…не, не няма как!

Дознател Панайот Вълчев: Да не би да е било май 2003-та? Да не би да си лежал две години в затвора?

Прокурор Стефка Якимова: Не, не! 2004-та трябва…

Дознател Панайот Вълчев чете пак показанията и повтаря годините: … значи туй става 2005…

Прокурор Стефка Якимова: …след няколко месеца примерно идва … пет и четири … става септември 2005-та…

Дознател Панайот Вълчев продължава мърморейки да чете показанията.

/звъни телефон/

Дознател Панайот Вълчев: Да. Месец август 2007-ма…Ти пак ли си бил в затвора? /към Мартин/

Мартин: Да.

Дознател Панайот Вълчев: /говори по телефона/ Не, предишното му. Извинявай много. Предишното му… Е, кво да направя, спешно ми трябва… Предишното му. Трябва да е излязъл 2004-та там, 2003-та – 2004-та…2003-та, 2004-та, 2005-та там някъде…Като е влязъл 2001-ва кога е излязъл.

/мълчание/ Прокурор Стефка Якимова и дознател Панайот Вълчев очевидно четат пак годините в показанията на Мартин.

Дознател Панайот Вълчев: … ами 2005 ще остане…

Прокурор Стефка Якимова: Николай и той … Чирпанския…Тука е Ицо. Или така ти се представи?

Мартин: Ицо Чирпанския.

Прокурор Стефка Якимова: Той е Николай.

Мартин: Ами не знам, то може и зарад туй да не съвпадат…

Прокурор Стефка Якимова: Така ти се е представил, просто затуй ти казвам…Така ти е казал, може и така да ти се е представил…

Дознател Панайот Вълчев: /чете/… края на 2005-та отидох…

Прокурор Стефка Якимова: Няма как. В края на 2005 Мартин Вълков няма как да е бил там.

Дознател Панайот Вълчев: Кога влиза в затвора?

Прокурор Стефка Якимова: 2004-та… /към Мартин/ В ареста колко седя?

Мартин: В ареста около…/не се чува/.

Дознател Панайот Вълчев: … Сигурен ли, че и двата пъти бяха и Чубака, и Чирпанския и тоз там…

Мартин: Чирпанския да, ама може и някой да ми се е представил…

Дознател Панайот Вълчев: Чубака може ли да не е бил там?

Мартин: Ами може…може и някой да се е представил за тях.

Дознател Панайот Вълчев: А Чирпанския кога е бил… /очевидно пита за ареста/ Чубака кога е бил? Януари 2005-та…

Прокурор Стефка Якимова: 2005-та…

/звъни телефон/

Дознател Панайот Вълчев: Ало… 31 май 2005-та. А тоз Чирпанския? Край теб ли е Илиев? Как са имената на Чирпанския, ве? Айде… /към Стефка Якимова/: Мартин кога е бил в ареста?

Прокурор Стефка Якимова: Мартин ли? Делото 2006-та…септември 2007 са пуснати…

Следва тихо уточнявяане между дознателя и прокурорката за годините.

Прокурор Стефка Якимова: … Със сигурност е 2005-та от това, което казваш за тая среща…/не се разбира/… защо не може да е истина това.

Мартин: За Мартин и за Чубака не толкова, колкото с Родито сме били там… Чирапанския лично ми се представи на мене.

Дознател Панайот Вълчев: Ти Чубака принципно знаеш ли кой е?

Мартин: Еми… /не се разбира/

Дознател Панайот Вълчев: … той Чубака обаче излязъл 2006-та, ама ти пък как си имал срещи 2005-та, то за Чубака по може, ама…

Прокурор Стефка Якимова: … къде са били… в затвора са…

Дълго мълчание, очевидно четат.

Звъни телефон.

Дознател Панайот Вълчев: Чирпанския кога излиза, ве? Всъщност, кога е влазъл? Имаш ли представа от кога е делото, когато е задържането?… Януари 2007-ма…То беше около година преди туй, нали тъй? Май…

Прокурор Стефка Якимова: Те ги пуснаха…

Дознател Панайот Вълчев: Май 2007-ма…/говори по телефона/ А той имаш ли представа през туй време дали е … Не бе, питам те, квот са сетиш, бе… Абе можеш ли, трябва ми да проверят още един човек кога е излязъл от затвора… Недялко Цветанов Цвятков /бел.ред. очевидно става дума за Чубака/. Просто да го видиш кога е… щото той влиза в ареста ануари 2007-ма, ама той повече от една година е бил и е приведен в затвора и там по присъда директно по присъда ли отива? /обръща се очевидно към Стефка Якимова/

Прокурор Стефка Якимова: Кой?

Дознател Панайот Вълчев: Чубака.

Прокурор Стефка Якимова: Е той е задържан януари…

Дознател Панайот Вълчев: Мога ли да та изчакам да са обадиш? Айде…

Дознател Панайот Вълчев: Вълков кога каза, че излиза?

Прокурор Стефка Якимова: Септември 2007-ма…

Прокурор Стефка Якимова към Мартин: Просто това, което си казал не съответства за Чубака, а пък за Мартин хептен…то и за Чубака хептен… за тия двамата…

Мартин: Ми значи…

Прокурор Стефка Якимова: А ти пък излизаш, значи няма как да е преди това, ти пък излизаш май…

Мартин: Ми значи…

Прокурор Стефка Якимова: Единият вариант е – че не са били там. Други хора…

Мартин: Други хора дет са били там да са са представили за тях.

Прокурор Стефка Якимова: Ти познаваш ли Мартин и Чубака?

Мартин: Ами преди дет съм го виждал Чубака 2001-ва.

Прокурор Стефка Якимова: А Мартин Вълков виждал ли си го преди?

Мартин: Преди не… Само съм чувал за него.

Прокурор Стефка Якимова: Значи си чувал?

Мартин: Чувал съм за някакъв брат Гимнастика ли…

Прокурор Стефка Якимова: А разпознавал ли си тия хора там в колата, или нещо друго…

Мартин: Там като влязохме и се запознахме. Той са запозна…

Прокурор Стефка Якимова: Как изглеждаше Мартин?

Мартин: Малко по-висок от мене, така …

Прокурор Стефка Якимова: Къса коса?

Мартин: Да… не много къса, чуплива така… Светла…

Прокурор Стефка Якимова: Тъмни очи, светли очи…

Мартин: Светъл…А пък другия … висок, слаб…

Прокурор Стефка Якимова: Чубака ли?

Мартин: Да. Тоз дет са представи за него де…

/звъни телефон/

Дознател Панайот Вълчев: Ало… Тъй…06.01.2006-та е в Ловеч… Влязъл на 14 януари 2006-та и на 6 февруари го привеждат…Не може ли някак да е излязъл?

Прокурор Стефка Якимова: Аз и за Мартин ти казах… Той е в ареста непрекъснато от ноември 2004-та до април 2006-та. Няма как да излезе.

Дознател Панайот Вълчев: Как лежи толкоз много време в ареста без да е приведен в затвора? /към Мартин/ Ти сигурен ли си за Чубака и…

Прокурор Стефка Якимова: По-скоро за Черния Роди…. Ти с Чубака как си?

Мартин: От 2001 сме се виждали два-три пъти с него.

Прокурор Стефка Якимова: … значи са му се представили… не е сигурен…

Мартин: Ами те така се представят.

Прокурор Стефка Якимова: Може някой друг да се е ползвал чужди имена…Ъъ? Все едно аз да отида и да са представя за някой…щото аз не знам те ли са… ама той после ако ги е виждал веднага и такова…За Черния Роди си сигурен? Знаеш го кой е. И за Данов.

Мартин: Да. После разбрах, че…

Прокурор Стефка Якимова: За Черния Роди съм сигурен. Ти го познаваш…

Мартин: Аз го познавам.

Прокурор Стефка Якимова: Веселин Данов го познаваш. Сигурен си, че си го виждал по телевизията.

Мартин: Да бе, по телевизията съм го виждал.

Прокурор Стефка Якимова: Оттам нататъка Ицо Чирпанския и Мартин Вълков с тези имена ми се представиха, но преди това не ги познавах и не мога да кажа дали това са тези лица…. Може ли така да процедираме?

Прокурор Стефка Якимова: /свежда разпита до няколко изречения писмено/: Искам да уточня, че предния път … за Ицо Чирпанския и Мартин, някой ма лъже и аз не мога да разбера кой ма лъже…

Мартин: Е аз кво да лъжа…влазох и Черния Роди ми каза – запознай се с момчетата…

Дознател Панайот Вълчев: /очевидно пише/: Искам да уточня… във връзка с обяснението…

Прокурор Стефка Якимова: … във връзка с предшния си разпит…. тея ги изчистваме за момента да не сме укорими…

Дознател Панайот Вълчев: Виж сега кво праим сега…аз не съм сигурен в тия лица…

Прокурор Стефка Якимова: Какво?

Дознател Панайот Вълчев: …но за Родито, Чирпанския, за Чубака, те участват заедно…и са били в …

Мартин: Не…

Дознател Панайот Вълчев: Освен тогава като ги видя?

Мартин: Тогава като ги видях те казаха – ето момчетата работим с тях.

Прокурор Стефка Якимова: Емии…не съм категоричен в момчетата, но има момчета в крайна сметка, какво…

Прокурор Стефка Якимова: Ти кат си ходил в тях…

Мартин: Как … Не в тях. Казват в една квартира отиваме.

Прокурор Стефка Якимова: Аааа в квартира…

Дознател Панайот Вълчев: Те ли ти са представиха, или…

Мартин: Да бе. Единият каза – приятно ми е Мартин. После като говорихме викам на Родито, той вика Ицо Чирпанския…

Прокурор Стефка Якимова: А онзи другия каза – Чубака.

Мартин: Да. Николай, Никола ли…

Прокурор Стефка Якимова: Аз бях чувал тези имена.

Мартин: Да.

Прокурор Стефка Якимова: И прякори. Можем така да кажем.

Дознател Панайот Вълчев: След това запознавал ли се със тях? Виждал ли си се? Тези тримата души?

Мартин: Не… Пак там. Втория път.

Дознател Панайот Вълчев: Ааа, втория път …

Мартин: Пак същите хора бяха, да.

Дознател Панайот Вълчев: А след тези двата пъти?

Мартин: Не, не. Само Родито видях в затвора.

Прокурор Стефка Якимова: Не съм виждал тези хора.

Прокурор Стефка Якимова: Но съм сигурен за Черния Роди…

Дознател Панайот Вълчев: Ма то няма за него няма ко да пиша, че е сигурен щото той казва – познавам го от 2000 година, когато той се занимаваше…

Прокурор Стефка Якимова:.. а то и за Данов е казал, че е общински съветник и го знае…

Дознател Панайот Вълчев: Ма ти сигурен ли, че са ставали тия неща?

Мартин: Да бе сигурен съм като лежах в затвора с Родито…

Дознател Панайот Вълчев: Родито е ясен. И Данов. Говоря за другите двама Мартин и Чубака…

Мартин: Емии така ми се представиха…като тяхния апартамент…Аре да отиваме да избухваме…Вика – запознай са…

Дознател Панайот Вълчев: Щото тез двамата Мартин и Чубака просто нямат вариант да са там, разбираш ли…

Мартин: Ясно. Значи някой ми се е представил за тях…

Прокурор Стефка Якимова: Значи виж кво пише тука сега…Другият ще му кажеш ли като излезеш да дойде тука сега? /очевидно става въпрос за лицето, което е довел Мартин на жпгарата/.

Мартин: Ами ще му кажа.

Дознател Панайот Вълчев: Той тука ли е?

Прокурор Стефка Якимова: Да.

Прокурор Стефка Якимова: Виж какво пишем ний…Искам да уточня нещо във връзка с предишния си разпит. Когато Роди ме води в някакъв апартамент и ме запозна с момчета, които ми се представиха като Мартин Вълков, Чубака и Христо Чирпанския. Аз бях чувал тези имена и прякори, до този момент обаче не бях ги виждал. Не мога да кажа, че това са точно тези хора. Отдавна не съм виждал тези хора, не съм убеден, че ако ги видя ще ги позная. Тия същите хора, които са били в тоя апартамент там, виждал ли си ги после?

Мартин: Два пъти съм ги виждал.

Прокурор Стефка Якимова: За Веселин Данов и Радослав Калчев съм сигурен, тъй като първият е общински съветник, а вторият познавам лично отдавна. Значи за тях спор няма. Няма. Обаче за онез тримата Мартин Вълков, Чубака и за Христо Чарпанския няма… Панчо, кво мислиш?… Ти после за кво влезе в затвора?

Мартин: Направиха ми групиране дет първото и …

Прокурор Стефка Якимова: И пак лежа…

Мартин: Да.

Дознател Панайот Вълчев: /чете/ И двата пъти Роди ме води в някакъв апартамент, в който те разпределяха пари от наркотици…. то не става дума за кой апартамент… ами де да го знам…

Прокурор Стефка Якимова: Нали разбра какво уточняваме сега?

Дознател Панайот Вълчев: Значи ако има нещо ще ти се обадя щото има много работа и като го поправя….

Прокурор Стефка Якимова: И пак.

Дознател Панайот Вълчев: Айде.

Обвинението за организирата престъпна група за разпространяване на наркотици е за периода 2004-2006 година. То бе повдигнато в края на „мега” дознанието срещу Веселин Данов от „мега” прокурорката Стфка Якимова. Базира се на голите показания на лице, което очевидно се лута кого познава и изобщо кого е виждал, или не. По това обвинение има и още две показания – едното на Янко Каратиста, и другото на шофьора на наркобоса на „Фирмата” Веско Жеков. И Жеков, и Каратиста са под домашен арест, без ден в ареста, благодарение на „мега” прокурорката.

По обвинението няма и грам пряко доказателство.

И при двата записа Мартин е воден по нареждане от прокурор Якимова в стаята на жп гарата от Близнака.

През годините, през които прокурорите и ченгетата дундуркат Близнаците, включително и с полицейска охрана, те и групата им въртят мръсен бизнес с дрога и проституция.

Afera.bg

 

 

Коментари 3 за
“ЦАЦАРОВ, ВИЖ СИ „МЕГА” ПРОКУРОРКИТЕ КАК ВЪРШЕЯТ СЪС СВЕТЛИН ИВАНОВ – БЛИЗНАКА И СКАЛЪПВАТ „ЗНАКОВИ” ДЕЛА!”

  1. Подиграват се с нас и ние си мълчим – така няма да има оправия никога !

  2. цацаров няма да си мръдне пръста за това което е ставало преди него в прикриватурата приемственост

    1. Но проблема е, че не си мърда пръста и за това което става и пред очите му…..

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>