Регистрация
Публикувано на 01.12.2016 / 12:44

СКАНДАЛ! КАК СЕ СТАВА ЮРИСТ С ФАЛШИФИКАЦИЯ НА ДОКУМЕНТИ В СОФИЙСКАТА „АЛМА МАТЕР“

СУ ЮРИДИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТПореден грозен скандал с фалшификации на документи разтресе юридическия факултет ,,Свети Климент Охридски“. Брилянтни източници от факултета предоставиха на АФЕРА индивидуални протоколи на студенти, от които е видно, че без да има никакво право заместник-декана проф. д-р Иван Русев е възстановявал несъществуващи оценки по Информационно право, Правна информатика и Осигурително право.

СУ ЮРИДИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТВ неговите резолюции навсякъде пише ,,служебно възстановяване“. Това обаче е абсолютно незаконно, тъй като може да бъде направено от декан или заместник декан, само в случаите, при които съответният професор или доцент е починал, или напуснал работното си място. Преподавателите по Информационно право, Правна информатика и Осигурително право обаче изпълняват задълженията си. Извършеното е  фалшификация, категорични са юристи. Според източниците ни всичко това е извършвано с прякото знание на декана Сашо Пенов, чието име бе нашумяло в скандала около Мишо Бирата и дисциплинарното му уволнение от президентството преди няколко години.

СУ ЮРИДИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТЗлите езици говорят, че мизата за вземане на изпит по този начин, била 500 лева, те минавали през секретарка от деловодството на факултета, която посредничела в корупционната врътка, съществували и протоколи със сканирани подписи.

Същата жена уреждала и попадането чрез жребий в желана комисия на държавен изпит, като след като се изтегли жребия името на съответния студент попадало в списъка, отиващ при така наречените „леки комисии“, в които се минавало с много по – малко знания. Цената за тази услуга варирала около 700 лева, издадоха нашите източници в Алма Матер.

СУ ЮРИДИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТСъществуват и молби за повишаване на вече съществуващи студентски оценки,което иначе е забранено от правилника.В други молби в резолюциите са променяни дати за явяване на изпит.В трета група има разрешение неправомерно да бъде сменен преподавателят,което се прави,за да се отиде при главен асистент с по – ниски критерии,вместо при доцент или професор.

СУ ЮРИДИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТЖребият на държавните изпити не е прозрачен-определени лица се подреждат в лесни комисии със силно занижени критерии,а други се явяват по 5-6 пъти на един изпит.Не се допуска студентът да види писмената си работа от казуса- първата част от държавния изпит.Лично деканът Сашо Пенов забранява това с изрична заповед.Твърди се,че съществуват и протоколи в архива,в които подписи на преподаватели са сканирани.Служебно възстановени неправомерно оценки имало и от предишната зам -деканка проф. Евгения Коцева. В протокола по трудово право, който публикуваме, няма никаква дата.

СУ ЮРИДИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТОбщо 45 протокола са без дати. Най – често по Граждански процес и Трудово право. Неправомерно са прехвърлени 10 студента от УНСС миналата и по-предишната година. Като декан, Сашо Пенов няма как да не е отговорен.

Андрей Червенков

Коментари 19 за
“СКАНДАЛ! КАК СЕ СТАВА ЮРИСТ С ФАЛШИФИКАЦИЯ НА ДОКУМЕНТИ В СОФИЙСКАТА „АЛМА МАТЕР“”

  1. Абсолютна истина е всичко изнесено,браво ,най накрая :царят е посран и гол.

  2. нещо не се връзва-
    Първо : Кой е Иван Русев /така се цитира още под първия протокол/ такъв преподавател-професор мисля, че няма- буди недоумение, съмнявам се за достоверността на всичко описано и
    Второ- друго противоречие: всеизвестно е, че ако става дума за Иван Русчев все пак- неговото име се свързва винаги
    с “ късане“ „резачка“ „не дава изпити““ всеки бяга от него“, “ изисквал много“ „държал много на знания“ и изведнъж -“бил от лека комисия“……Дами и господа олеквате в изказванията си! Проверявайте версиите си, които излагате…..
    Простете им професоре…….:):):)

  3. тези бележки приличат на медицинските бележки, които учениците сами си ги „взимат“- /крадат/, които си ги подготвят, попълват, сканират подписи и ги пробутват някъде между всички останали истински протоколи…… И които медицински бележки ако се установят, че са фалшифицирани, малките извършители на противообществени прояви се явяват пред една комисия по един закон за борба с противообществените прояви на малолетни и непълнолетни……Внасям само друга версия и съмнение на всеобщото мнение, че винаги преподавателя е виновен , а ако не е така? някой ще се появи ли да се извини за оскръблението, което е нанесъл на набедения???? Помислете преди на нападате?????
    нека бъдем преди всичко хора…….което е по-трудно, но по-достойно

  4. В нашето съвремие е най-лесно да бъде фалшифицирано какъвто и документ да си поиска човек….заради подобни долни душици, се стига и до икономическа полиция, и до прокуратура и до съд…..и за съжаление когато се докаже, че нямаш никаква вина за това, са ти изгубили времето, застрашили са ти здравето, и името…защото обикновено това не се случва с обикновените хора, а с тези, които са достигнали едно по-високо ниво….това е живота на публичните и известните….Дръжте се драги интелектуалци….не падайте духом, както се пее в една песен…..

  5. Този факултет е разяден от скандали,корупция ,мръсотия ебаси негодниците. Ало,Цацаров…..

  6. До Ина: МНОЖ число – ДокторИ е 100% когато е подлог. Когато е допълнение е плаващо и все повече се налага окончание /А/. Също има значение дали е одушевен предмет или не. Я пробвайте да кажете : 5 тракторИ орат на нивата. Май е по-лесно да се каже 5 тракторА… За съжаление в БГ никой не обръща внимание с какви гласни или съгласни завършва всяка изговорена дума. някои думи завършват с отворена уста, след което устата не може да остане отворена и това много влияе. Отделните звуци се произнасят с различно устно усилие и се налагат по-лесните. Но това е тема за научна дискусия, а пък аз съм слаб по БГ език. Случи се така, че трябваше да изуча на много високо ниво два чужди езика,/ руски не се брои/ и да работя с тях. покрай тях имам наблюдения и по Бълг език. Занимава ли се някой с въпроса каква устна ЕНЕРГИЯ се използва за произнасяне на гласни, съгласни, думи и т. н Това влияе и трябва да се отчита . Защо БГ език е бавен, описателен и съществителното* не може да генерира глагол и обратно. Защо не става за пеене?- Малко гласни за разлика от Англ, гръцки-само 24 букви и т. н. Вземете един международен договор написан на англ, руски и български едно до друго. Българският текст е с 30% по-дълъг. Пребройте броя на думи, букви и знаци и вижте какво се получава./// Всичко това е работа на БАН, а тя се занимава с реклама на Страт дълбочина -устав за възкресяване на османската имп, за сметка на БГ.
    * ваканция вакан-цувам; дар – дарувам -смешно на пръв поглед, ама няма заместител, Дава тема за академичен Размисъл. Или измислете дума за шофьор на такси, в която да няма турската надставка „джия“, таксист не става и не се възприема. Ваш ред е. И последно в Академията на науите на Гърция има цял отдел който се занимава с това какви и кои чужди думи никога да не влезат в езика. Попитаите коя дума използват французите за компютър.

    1. на „джия“,отговаря наше то АР-АРИ. Означава ОРА,Хора.Арийци е същото,означава Хора,човеци и е българско! Овчари,зидари,книжари и пр.Хора на…Та, при нормално развитие на нещата,щеше да си има и българска думичка,макар и „джия“ да е съмнително да е турска.ТУРСКИ ЕТНОС НЯМА! С ВСИЧКИ ПОСЛЕДСТВИЯ ОТ ТОВА! БЪЛГАРСКИ – ДА! КАТО ЗАПАЗЕНА МАРКА Е МЕЖДУ ДРУГИТЕ НАРОДИ,КОИТО НЕ СА ЕТНОСИ.Нито румънци,сърби,гърци,турци,италианци,германци,руснаци,американци,англичани и пр. и т.н. ТЕ НЕ СА ЕТНОСИ! НО,БЪЛГАРИТЕ СА!? ЦИГАНИТЕ СА СЪЩО ЕТНОС! Вие си правете заключенията.

  7. Аааа, не ми се вярва много, защото чистачката може да е с истинско висше образование. Така е в бг.

  8. Цецето и тя май „завършила“ с таквизи протоколи …

  9. Държавата не ни е жалка – жалки са управниците-продажници. За тях всичко е пари – чужди или от такива ,,студенти“.

  10. Тия документи да не ги е писала чистачката. Когато човек погледне почерка веднага си съставя мнение за пишещия. Какво толкова се чудите, изглежда същите тези доценти, асистенти и прочие са получили своето образование по същия начин. ЖАЛКА ни е държавата.

  11. Като стана приказка за лекарите се сещам, че тези със забратките в МА не ходят на лекции и упражнения по анатомия, щото коранът забранявал…….Пък как стават лекари без анатомия, май само коранът знае……

    1. Пише забрадка байно, забраждам, забраден/а, а не забратен, това е друго.

    2. Познавам няколко доктора, отроци на партийна номенклатура, дребна и едра, които влязоха медицина с пълна двойка. Ти за една анатомия си се хванал.

        1. Пък един бухал ти е написал едно неграмотно писмо – бил учил некви езици. Дано не ги е научил както и българския.
          Подлогов

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>