Публикувано на 02.09.2020 / 20:56

КОЧИНАТА ДАНС & ДАТО В ПЛОВДИВ: ПОДПРАВЯНЕ НА ИЗЧЕЗНАЛИ ДОКУМЕНТИ, ЗАЛИЧАВАНЕ НА ДАННИ ОТ СРС, БЛОКИРАНЕ НА РАЗРАБОТКИ, УНИЩОЖАВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ СВЪРЗАНИ С НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ

КОЧИНАТА ДАНС & ДАТО В ПЛОВДИВ: ПОДПРАВЯНЕ НА ИЗЧЕЗНАЛИ ДОКУМЕНТИ, ЗАЛИЧАВАНЕ НА ДАННИ ОТ СРС, БЛОКИРАНЕ НА РАЗРАБОТКИ, УНИЩОЖАВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ СВЪРЗАНИ С НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ

„НЕРАЗКРИТИ ИСТИНИ ЗА ТАЙНИТЕ СЛУЖБИ В ПЛОВДИВ“

УВАЖАЕМИ ЧИТАТЕЛИ,

Без страх и угризения искам да споделя пред уважаемата аудитория някои факти, които се случват в ежедневната работа и дейност на една разузнавателна служба, част от ДАНС, ангажирана с опазването на нашата национална сигурност.

През 2018 служител от ДАНС-Пловдив /няма да назовавам конкретни имена, от съображения за сигурност и ненарушаване на закона/, напуска работа по собствено желание. След извършена ревизия на наличността на документооборота, изработен от вече бившия служител (Б.С.), е установено, че липсват няколко на брой класифицирани документа, които не е установено къде са.

С нареждане на настоящия директор на ДАНС-Пловдив Т.А. и знанието и съдействието на подчинените му началници на отдели А.П., Я.В., Г.Ч., Я.Л., ангажирани с дейността на бившия служител Б.С. и отчета на документооборота, пристъпват към действия по издаване на дубликати на документите.

Посочените действия са незаконно съобразни, съгласно ЗЗКИ и подлежат на административна или наказателна санкция в зависимост от тежестта на извършения акт /дейността по установяване на нарушения по ЗЗКИ е част от ангажимента на ДАНС пред българското общество/.

След нареждането на ръководството, с дейността са ангажирани няколко служители от отдел при ДАНС –Пловдив. Въпреки тяхното първоначално несъгласие, чрез използване на вербална заплаха от страна на Т.А. и А.П. за проблеми в службата, последните са изготвили дубликати на липсващите документи (закононарушение съгласно ЗЗКИ и Наказателния кодекс на Република България).

Директорът на ДАНС-Пловдив Т.А. съвместно с подчинените му началници на отдели, са потърсили и бивш началник на напусналото службите лице, за да може да се поставят от него автентични резолюции за постигане на по-голяма достоверност на изготвените дубликати и заличаване на всички следи.

Посоченият бивш началник е отказал категорично да извърши подобен род нерегламентирана дейност.

По случая е информирана ДКСИ-София и ДАНС-София за вземане на компетентно отношение, но към момента няма становище, данни за проведено разследване и достигане до същността на проблема посочен по-горе.

Искам да посоча също и достоверни данни, свързани с назначаване на агенти (служители) в ДАНС-Пловдив, както и информация за системата за кадрово израстване в службата.

В периода 2018-2020 има назначени за действащи агенти 10-на броя служители /включително бивш шофьор на директора на ДАНС-Пловдив и деловодител, понастоящем агент, в пред пенсионна възраст/. Голяма част от посочените са преназначени от деловодството при ДАНС-Пловдив чрез съмнителни конкурсни процедури и към момента са агенти (оперативни служители). Въпросните след назначаването на длъжност агент, продължават реално да извършват дейност на технически сътрудници, въпреки придобитата по-висока длъжност. Тези действия водят до кадрови дисбаланс в службата. Така излиза, че не е необходимо да се назначат качествени и знаещи хора, които биха могли да спомогнат за решаването на въпроси, касаещи националната сигурност, а може да се назначават „послушни“ кадри, които да изпълняват поставени задачи, без каквато и да е адекватна мисъл и професионални знания.

Ангажират се работни места, които могат да се заемат от наистина качествени специалисти. Допълнително се назначават и външни лица /предварително селектирани/, които се намират в приятелски отношения със сегашното ръководство на дирекцията. Последните, след назначение, заемат стартово по-високи длъжности.

Обстоятелството е скандално, защото дългогодишни служители на агенцията, работят на по-ниски длъжности от новоназначените /въпреки доказани професионални качества и постигнати резултати през годините/, без да се даде адекватен отговор от ръководството на ДАНС-Пловдив, защо това се случва. Всичко посочено става с вездесъщата намеса на ръководството на ДАНС -Пловдив, в лицето на неговия директор Т.А. и подчинените на него висши началници.

Какво да кажем и за конкурсите за израстване в длъжност. Всичко е предварително ясно, толерират се единствено лица от кръга близък до Директора на ДАНС-Пловдив.

На всички е известно, предстоящото пенсиониране на директора и неговото желание, кадрите /верни и послушни служители/ – Я.Л, Д.С., Я.В., Й.Н., и др., работили с него, да са в управлението на ДАНС-Пловдив и занапред. Това води до опорочаване на „конкурси“ /печелившият е известен предварително/, определяне на бъдещи началници тихомълком и с уговорки за бъдещо съдействие и помощ, последващо лично отношение /психически и професионален тормоз/ към всички независими кандидати – С.Г., О.Н., Г.А. за професионално развитие /има служители напуснали агенцията, именно поради тази причина/.

Всичко така описано до огромна степен касае и друга важна Агенция в Република България. Това е Държавна агенция „технически операции“ – ДАТО, която е ангажирана със секретното проследяване и подслушване в страната.

Териториалната дирекция на ДАТО в гр. Пловдив се управлява от дългогодишни служители (над 30 години стаж) в синхрон с ръководителите на ДАНС-Пловдив. Симбиозата е невероятна по отношение на заличаване на данни постъпили от специални разузнавателни средства касаещи извършени престъпления.

Директорът на ДАТО-Пловдив Б.Г. и началниците на отдели А.В и В.А са изградили трайно и неразрушимо сътрудничество с отделни служители на МВР, прокуратурата и ДАНС.

Замазани са скандали именно в същността на такава борба между ръководителите на ДАТО и местни магистрати (има данни за това и то неоспорими!). Има случаи в които директно са блокирани разработки и са унищожавани материали свързани с противодействието на престъпността и защита на националната сигурност.

Директорът на ДАТО-Пловдив Б.Г. приема документи за кандидатстване на служители на ДАТО само и единствено предварително договорено с определи кръгове в град Пловдив (подробности от тези комбинации ще стане ясно в по-нататъшните разкрития!).

Друга интересна подробност касаеща българската общественост в частност, е че в териториална дирекция ДАТО-Пловдив единият от началниците на отдели В.А. е началник на собствената си съпруга и на тяхната кума (невероятно незаконно състояние, което довежда всеки ден до нови и нови нарушения в практиката на ДАТО-Пловдив). В обозримо бъдеще ще бъдат разкрити конкретни комбинации с които, ръководители и служители на ДАТО-Пловдив обслужват частни корпоративни интереси като използват тайните способи за придобиване на информация.

Като настоящ служител не ми дава мира всеки ден тази нездрава и разрушителна среда в която работя вече дълги години.

Това е началото на истината, която ще споделя с всички в общественото пространство. Най-важното е, че е информацията може да се провери лесно, което ще доведе до разкриване на злоупотреби извършвани от дългогодишни „специалисти“ в областта на националната сигурност, които са на ръководни позиции в град Пловдив.

Всичко споделено по-горе води до затъването на ДАНС-Пловдив и ДАТО-Пловдив в блатото на посредствеността и невъзможността за качествено изпълнение на поставените задачи. Дейността в дирекциите е формализирана, без наличието на екип от компетентни лица за нейното изпълнение. Директорите на ДАНС-Пловдив и ДАТО-Пловдив са ангажирани единствено с това, как да се пречи в извършването на професионалната дейност и как да се извършват конкретни поръчки, спуснати от местни пловдивски „величия“.

А казваха, че при „вратарчето“ било лошо и не се работило…

Гореописаните факти са лесно доказуеми, при желание от страна на компетентните институции и са всеизвестни на всички служители от дирекциите в Пловдив.

Следва продължение …

Агент Х

 

Коментари 20 за
“КОЧИНАТА ДАНС & ДАТО В ПЛОВДИВ: ПОДПРАВЯНЕ НА ИЗЧЕЗНАЛИ ДОКУМЕНТИ, ЗАЛИЧАВАНЕ НА ДАННИ ОТ СРС, БЛОКИРАНЕ НА РАЗРАБОТКИ, УНИЩОЖАВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ СВЪРЗАНИ С НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ”

  1. сякаш изживяваш „дежа вю“, всичко написано е едно към едно и за югозападна регионална дирекция – „агенти“-строителни работници, „агенти“-държанки-любовници, „агенти“-политически подлоги – и за всичкият този разкош се плащат солидни месечни заплати, социални придобивки и осигуровки, привилегии на работещи държавни служители 1-ва кат. труд – И може би много подходящо ще е на входната врата да се постави не българският герб, с изправен лъв, а да се напише „социално дружество“ и да се закачат два „червени фенера“ . Пълен абсурд, унизително за хората, които наистина работят и знаят цената и истинското съдържание на думи като „Родина“, „Национална сигурност“, „отговорност“, „дълг“, „чест“, „родолюбие“, „морал“, „ценности“, защото с подобни действия, въобще няма да има значение и необходимост от това някой да се бори за тях и да ги защитава – те просто няма да съществуват в мисловното и езиково пространство…

  2. Като посочвам ,че трябва твърд радикализъм ей такива тикви в службите се смеят ,ама ако започне трепане ,нама да е смешно цървули,готови ли сте да мрете А? Мръсна комунистическа сган, заплати и пенсии само това е тъпите ви комунистически кратуни.

  3. НАПИСАХ ГО ПРЕДИ ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН МЕСЕЦ, И ПАК ГО КАЗВАМ ЗА ВСИЧКИ ПРИЯТЕЛИ И ВРАГОВЕ!

    К. Буйновски
    24.07.2020 в 21:53
    Бойко Борисов, – ТИ СИ МЪРТВЕЦ!
    Не го ли разбра НЕЩАСТНИКО?
    Видях ТЪПАТА ТИ ФИЗИОНОМИЯ на снимка, на която ТИ НАГЛЕЦО, КРАДЕЦО и ПРОСТ НЕГРАМОТНИКО беше ОГРАДЕН С ЧЕРВЕН ФЛУМАСТЕР!
    СБОГОМ МРЪСЕН ПРЕДАТЕЛ!

  4. От програмата на Съюза на Анти-Бандитските сили.
    „Всичко за унищожаването на държавно-организирания бандитизъм”
    Четиридесет и осма част . Полицията .
    ПОЛИЦИЯТА. ТЕРОРИСТИЧНА ПРЕТОРИАНСКА ГВАРДИЯ НА УЗУРПАТОРИТЕ ИЛИ ЗА- ЩИТНИК НА ОСНОВНИТЕ ЧОВЕШКИ ПРАВА И СВОБОДИ НА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ ?
    І . Преустановяване функционирането на полицията като лична преторианска гвардия на власт-ползващата каста
    Полицията ни (крепящята на своите щикове, щитове, палки, гранатомети, пистолети, водни и други оръдия узурпаторите на народната власт ) е три пъти по-голяма по численост от Българската армия .
    • Полицията е 65 000 (шестдесет и пет) хилядна, армията е три пъти по-малка. Ужас ! Смъртоносен ужас !
    Няма друго държавно образувание в света, в което полицията да има три пъти по-голяма численост от армията .
    Всевъзможни хунтаджийски, узурпаторски, диктаторски, комунистически, фашистки и други видове терористично устроени държави никога не са имали полиция, която по своята численост да е три пъти по-голяма от армията .
    А полицията, полицейската власт – това е четвъртата, произтичаща от всеки един народ власт – принудителната. И, за да престане полицията да служи като лична преторианска гвардия на досегашната власт-ползваща каста, като крепи на своите – оцапани с кръвта на българския народ – щикове узурпаторите на произтичащата от народа власт, то :

    • Съюзът на Антибандитските Сили предлага с Новата Конституция да бъде регламентирано, че изборът поне на полицейските „стотници“, „хилядници“ и „десетохилядници“ се извършва пряко от българ- ските граждани, така както пряко, Съюзът на Антибандитските Сили счита, че трябва да бъдат избирани всички ползватели, на която и да е било част от произтичаща от народа власт .

    По този начин, чрез прекия избор от българския народ на полицейските „стотници“ , „хилядници“ и „десетохилядници“ ползвателите на тази по- лицейска (принудителна) власт ще бъдат в значителна степен НЕзависими от ползвателите на другите видове (части) на произтичащата от на- рода власт и няма да служат като лична преторианска гвардия на едни или други власт-ползващи лица, както е сега .

    – Какво е предназначението на полицията сега ?
    • Мнозина биха отговорили, че тя трябва да опазва обществения ред .
    Именно това оправдание – опазването на обществения ред (без никъде да е дадено легално определение, що е то това „обществен ред“) се използва от узурпаторите на народна власт, за да хвърлят тежно въоръжени полицаи да трошат главите и костите на борещите се своята свобода, за защитата и опазването на своите основни човешки права и свободи български граждани.

    – И как така узурпаторите на народната власт решават, че именно народът нарушава обществения ред ?

    • Тази узурпаторска каста каква е ? -Някаква послед- на инстанция на истината, за да решава, че именно българският народ нарушава обществения ред .

    Според преобладаващата част от българският народ, то именно власт-имащата каста нарушава разпоредения с Конституцията ред за управление на общите дела, като:

    • се е сдобила с правото да използва произтичащата от народа власт с дискриминационни, противоправни, противоконституционни, криминални способи

    и именно главите и костите на нейни представители трябва да бъдат трошени от полицията и именно представители на власт-имащата каста трябва да бъдат гонени, влачени и изхвърляни от полицията от топлите им гнезденца, където те са се намъкнали с Противо-Конституционни, Дискриминационни и Криминални способи .

    • Защо сега полицията взима страна в спора, защитавайки узурпаторите на народната власт, а не взима страната на потърпевшия народ? – Ами, защото тя не служи на българския народ, а на назначаващите нейните началници узурпатори на народната власт .

    А в бъдеще, като полицейските началници се избират пряко от българския народ, те много ще се замислят дали по заповед на едни или други субекти да хвърлят тежно въоражени полицаи, срещу абсолютно невъоръжени български граждани, нагло и демонстративно ги прегазват с автобуси пълни с власт-ползващи лица, или да вземат да арестуват именно тези власт-ползващи субекти, които разпореждат полицаи да бъдат хвърляни срещу беззащитни и невъоръжени български граждани .

    • Така, че полицията, подобно на съда не може да взима страна в такива спорове между народа и използващите власта му субекти, а подобно на съда може и трябва да бъде гарант, че основните човешки права и свободи на българските граждани НЯМА ДА БЪДАТ НАРУШАВАНИ ПО НИКАКЪВ НАЧИН, по ничия заповед, от който и да е било власт-ползващ или власт-неползващ субект, защото без зачитането и спазването на основните човешки права и свободи на българските граждани е немислимо съществуването, на каквато и да е било справедлива държава на закона .

    Съюзът на Антибандиските Сили счита, че полицаите като едни въоръжени субекти, предсталяват една изключително голяма потенциална заплаха за обществото, ако кривнат от правия път, както в последните години, хващенето на „кривия път“ от множество полицаи и техните началници се оказа, че е твърде често явление и хващането на „кривият полицейски път“ по-скоро е правило, отолкото изключение, поради което:

    • Съюзът на Антибандиските Сили е на мнение, че ако полицаите „кривнат от правия път“, както и с оглед недопускане в бъдеще, на какъвто и да е било полицейски произвол спрямо българския народ и българските граждани, то те – полицаите трябва да бъдат разследвани и съдени и по старите правила, а именно:

    • от военни прокурори и от военните съдии, че нещо откакто се пре- махнаха тези правила, то на цивилните прокурори, които са прину- дени да общуват с полицаите по повод служебните си задължения им е доста „неудобно“ да започват наказателни преследвания на тези полицаи, с които съвместно работят ,

    • поради което е видно, че доста – все повече и повече полицейски престъпления остават неразследвани а извършителите им ненаказани:

    • например – непрестанната рушветаджйска практика на катаджии- те, която явно в България засега е безсмъртна,

    • също така остават неразследвани многобройните полицейски престъпления против основните права и свободи на българските граждани, като трошене на глави на невъоръжени граждани, които не са дали за използване своята си част от народна си власт на узурпаторите, а са я запазили за себе си и протестират срещу узурпацията на тяхната част от народната власт,

    • взимането с брутално насилие срещу невъоръжени граждани на страна в спора на българския народ с узурпаторите на власта му ,като вместо да пазят гражданите от крадците на властта им – наглите, кръволошки антинародни бандити-узурпатори, то полицаите правят точно обратното – потъпкват брутално и с насилие гражданската свобода.

    Тези полицейски престъпления против основните политически права и свободи на гражданите – засега изобщо не се разследват от цивилните прокурори, което е страшна заплаха за гражданския мир в България, тъй като :

    • ако защитата на основните ти права и свободи не може да стане с мирни средства – от прокурорите и съдиите,

    • то е напълно естествено и напълно морално да отвърнеш на насилника със сила, със сила да защитиш свободата и правата си ,

    • като не допуснеш с насилие да те заробват, дискриминират, крадат и обират и с насилие да ти налагат дискриминационен, заробващ и превръщащ те в второ качество човек ред – противен на установения с Конституцията, за която уж си бил дал съгласието си.

    ІІ. Непосилния за издръжането и изхранването им от българския народ огромен брой полицаи и полицейски чиновници
    Друг грамаден проблем е многото на брой полицаи – повече от 65 000, а в една Швеция например, с нашия брой население са само 15 000, също в Ню Йорк който е два пъти по-толям от цяла България броят на полицаите е два пъти по-малък от тези в България .

    ЗНАЧИ СПРЯМО САЩ И ШВЕЦИЯ НИЕ ИМАМЕ ЧЕТИРИ ПЪТИ ПОВЕЧЕ ПОЛИЦАИ НА ЕДИНИЦА БРОЙ ГРАЖДАНИ, АМА В ЗАТВОРИТЕ НИ ИМА ШЕСТ ПЪТИ ПО-МАЛКО ЗАТВОРНИЦИ НА ГЛАВА ОТ НАСЕЛЕНИЕТО СПРЯМО БРОЯ НА ЗАТВОРНИЦИТЕ НА ГЛАВА ОТ НАСЕЛЕНИЕТО В САЩ.

    • Значи в САЩ четири пъти по-малко полицаи на глава от населението ловят и вкарват в затвора шест пъти повече престъпници на глава от населението .
    Тоест като умножим 4 (четири) пъти по-малко полицаи по 6 (шест) пъти повече затворници, това прави 24 (двадесет и четири) пъти .

    • Толкова – цели 24 (двадесет и четири) пъти е по-слабо ефективна нашата полиция спрямо полицията на САЩ . (А имаме една чудесна песен, че нашата полиция ни пази ! От кой ни опази ? )

    В България в затворите има 10 000 (десет хиляди) затворници, а на свобода 65 000 полицаи. Т.е. на всеки 6,5 (шест и половина) полицаи се пада само по един вкаран в затвора престъпник.

    Всички тези, дотук посочени статистически факти, водят до един от трите възможни извода. Тоест налице е САМО едно от следните трите възможни неща .

    • Първото е, че нашите престъпници са цели 24 пъти по-неуловими и по-способни от американските .

    • Второто е, че нашите полицаи са 24 пъти по-малко способни от американските.

    • Третото е , че мнозинството от самите полицаи са тези невлязли в затвора, липсващите в затворите престъпници.

    Т.е. те не могат и не искат да ловят сами себе си и назначилата ги на постовете им власт-ползваща каста, което напълно обяснява едновременно и четирите феноменални за България явления – огромния брой полицаи, ниския брой заловени престъпници, малкия брой затворници и ниската ефективност на полицаите .

    • БИВШИЯт вече премиер Бойко Борисов като добре запознат по едни или други поводи с полицейската престъпност (полицаите ги имал за братя), казваше на всеослушание, че всяка банда е създадена от полицай, или че във всяка банда има полицай – нещо от този род. Но не уточни кои от двата вида полицаи са му братя – тези, които създават банди, или тези, които преко сили се мъчат да останат извън тях.

    – И, ако казаното от Бойко борисов това е вярно, то какво излиза ?

    • Излиза, че че пътят за намаляване на бандите е като намалим броят на полицаите .

    Ами да пробваме това намаление на броя на поли- цаите до поносимия за българския данокъплотец брой, като ги направим като съотношение това, което е в Швеция или в Ню Йорк , което ще рече да оста-нат около 14-15 000 полицаи .

    И тъй като едно от бъдещите основните права на българските граждани, Съюзът на Антибандитските Сили предлага да стане правото на притежаване на лично огнестрелно оръжие, така, че сами да се пазим от всевъзможни бандити, то и поради това няма да са ни нужни толкова много полицаи, колкото са сега .
    • Тя – сегашната полицията и без това отказа да фунционира срещу най-страшните и най-вредоносните бандити – власт-ползващите, държавно организираните и държавно-подпомаганите .
    Един математик беше направил изчисления, че:
    • ако уволним всичките 65 000 (шестедесет и пет хиляди) полицаи и всичките прокурори (те са над 1700 – хиляда и седемстотин, колкото два бивши армейски полка) и спестените пари от техните немалки заплати, осигуровки и рано получавани пенсии ги раздадем за обезщетяване на жетрвите на престъпленията, това ще струва два пъти по-евтино за цялото общество .
    Т.е. за обезщетяване на жертвите на престъпленията ще трябват два пъти по-малко пари, отколкото ни струва издръжката на прокуратурата и Министреството на Вътрешните Работи .

    • В някои държави с призната грамадна престъпност като у нас – виж Мексико – няколко пъти напълно разформироват полицията и функциите й се възлагаха на армията, докато се наберат нови кадри за полицаи.

    А понеже ние не разполагаме с такъв човешки ресурс като Мексико то можем да направим обратното.

    Като знаем колко е малка армията ни (Бог да прости славната някога българска армия), то да пренасочим към служба в нея значителен брой полицаи, които да заемат свободните места в нея, а също част и сержантския и офицерския състав на предстоящите да бъдат възстановени инженеро-строителни войски .

    • Известно е че военните разполагат с много по-малко свободно време от полицаите, а безделието е майка на всички пороци- включително и на крадливите пороци.

    Така с един ход ще решим два проблема – прекратяване затриването на българска армия и невероятно голямия брой ниско ефективно борещите се с вътрешните крадци и разбойници полицаи .

    • Като досега не можаха да ни защитат ефективно от вътрешните врагове и крадци – нито от банкерския обир ни предпазиха, нито обирите на цели малки села и градове не предотвратиха, то дано да могат да правят това по-успешно спрямо външните крадци и разбойници, които имат нечисти помисли спрямо България и българския народ .

    И като не можаха да изловят нискообразованите самосиндикални битови престъпници, дано да могат да намалят тези кражби по друг един начин, а именно :

    • с обучение на занаяти и с полагане на полезен за цялото общество труд в трудовите инженеро-строителните войски на неработещата, поради липсата на основно или средно образование и поради това препитаваща се с кражби немалка част от гражданите на България .

    Като намаляването на броя на невъзможната за издържане и изхранване от българския народ полиция, освен, чрез пренасочване на част от непристъпилите закона полицаи към лично и обществено полезна служба в армията, да бъде извършвано и:

    • чрез пренасочването им с предимство като служители във ведомствени охрани на редица грамадни частни и държавни предприятия ;

    • също така и като общински горски, полски и еко-стражари (пъдари) ;

    • както и чрез НЕназначаване на нови бройки на мястото на излизащите в пенсия полицаи .
    А, за да няма дрязги в обществото и бъдещи обвинения в политически пристрастия, то със тайно гласуване, самите полицаи да определят:
    кои от тях трябва да бъдат уволнени, поради моралната и професионалната им непригодност . Те най-добре се познават едни други и затова трябва да им дадем тази възможност за самопречистване .

    А после, когато по силата на Новата Конституция бъдат избрани техните „стотници“, „хилядници“ и „десетохилядници“ , то тези избрани от народа личности в рамката на закона, ще могат да водят собствена кадрова политика при назначаниета и уволненията на полицаите, за които си действия ще са отговорни само и пряко пред българските граждани .

    • Като за в бъдеще, със специалния закон за полицията да се даде законовата възможност СВОБОДНИТЕ ПОЛИЦЕЙСКИ ПОСТОВЕ НАЙ-НАПРЕД ДА СЕ ПРЕДЛАГАТ ЗА ЗАЕМАНЕТО ИМ ОТ ХОРА, КОИТО СА СТАНАЛИ ВЕЧЕ ЖЕРТВА НА ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, КАТО НА ТЕЗИ ХОРА СЕ ОСИГУРИ И ПОЛИ- ЦЕЙСКОТО ИМ ОБУЧЕНИЕ. Тези хора – станали жертви на престъпления, най-добре знаят какво ТРЯБВА да правят против бандитите .
    ІІІ. Изваждане от състава на полицията и от ДАНС на редица специални служби.
    Също така с оглед на сегашната пълна деморализация на специализираните служби, с гръмки наименования, които уж трябва да бдят и да осигуряват сигурността , спокойствието и благополучието на българския народ и нация, които се оказаха служби не в полза на българския народ, а някакви частни служби на власт- ползващата каста, наричаща собствените си крадли- ви интереси – национална сигурност, то :
    • Съюзът на Антибандитските Сили предлага на българския народ да реши дали няма да е по-полезно за сигурността , спокойствието и благополучието на българския народ и нация всички сегашни такива служби (с изключение на армейските) да бъдат разформировани,

    • а създадените нови на тяхното място – Разузнаване (включително и финансовото, и антитерористичното такова), Контраразузна- ване (включително финансовото и антитерористичното такова), Анти-терористични служби и Службите за охрана на обектите с Национална значимост да бъдат към Българската армия, която е много по-трудно да бъде „яхната“ от всевъзможните крадци на народната власт, и използвана в интерес на крадците на народната власт.

    Много пъти именно Българската армия е обуздавала и озаптявала стремежите на използвачите на народната власт да използват полицията за разправа с непокоряващия им се български народ .

    Уважаеми сънароднички и сънародници, тази част от програмата-алгоритъм за действие на Антибандиския съюз, която се намира на тази страница на сайта е публикувана тук Нарочно с огромни съкращения :
    1. За да не могат вождовете и представителите на власт-ползвщите партии да ни крадат идеите и да ги представят за свои, нека ги видим какво ще измислят те в умствените си напъни и народът да сравни и прецени кой, колко струва и кой, колко може, и кой, какъв умствен капацитет има.
    (А на нашите съюзници и приятели – ние ще предоставим план-програмата ни, когато по вишегласие решим това .) ;
    • за да бъдат неприятно и внезапно изненадани вождовете и представителите на власт-ползващите партии, когато дойде моментът, в който ние решим, че е време вкупом и в цялост да ги отстраним от използването на святата народна власт .

    2. Цялата тази част от програмата-алгоритъм за действие на Антибандиския съюз, както и общо цялата програма, представляваща уникален и обстоен труд от 563 (петстотин шестдесет и три) страници , формат А4, с наименование на посветената му книга „Всичко за унищожаването на държавно-орга- низирания бандитизъм“ ще бъде дадена първо само на членовете на Съюза на Анти-Бандитските Сили, и то чак след като бъде направена съдебната регистрация – на избраните ръководни органи на Антибандитския Съюз .

    3. Нека да видим дали някоя друга организация и нейните лидери могат да съставят такъв обстоен и подробен план за унищожаването на държавно-организирания бандитизъм.
    Едно е да тичаш на ляво и на дясно и да увещаваш всеки срещнат, че си по-честен и по-способен от досега използвалите народната власт, КОЯТО ПО-ГОЛЯМА ЧЕСТНОСТ Е НЕОБХОДИМО, НО НЕ Е ДОСТАТЪЧНО УСЛОВИЕ ЗА УНИЩОЖАВАНЕТО НА ДЪРЖАВНО-ОРГАНИЗИРАНИЯ БАНДИТИЗЪМ .

    Освен честнен, трябва и да си умен, много умен, за да се справиш с тази трудна задача . За да знаеш какво точно и как именно трябва да го направиш .

    • В противен случай, то на който и друг да му бъде поверено използването на народната власт, ако той не знае какво и как трябва да направи в управлението на общите ни дела, то рано или късно и той ще стане крадец, като мнозина от досегашните, тъй като такива – развратни и бандитски са създадените и действуващите в Родината ни противо-човешки и противо-естествени на човешкия разум правила .

    4. Никой разумен човек не съобщава предварително на противниците и на съперниците какво им е приготвил за победата си над тях . Като започне „мачът“ на истината ще разберат .

    5. Публикувана на този сайт информация е предостатъчна, за да може всеки човек да прецени, що за Народо-Право-Защитна партия е Съюзът на Анти-Бандитските Сили и въз основа на тази преценка да стане нейн член, симпатизант или подкрепител.

    От долното меню изберете кой закон на Съюза на Антибантидските сили Ви интересува
    Банкерите
    Властта на Народа
    Свободата и правата
    Президента
    Правителството
    Парламента
    Конституционен съд
    Омбдусмана
    Съдии Прокурори
    Върховния Кас Съд
    Върховния Адм Съд
    Армията
    Полицията
    Чиновниците
    Бюджета
    Икономиката
    Пенсиите
    Здравеопазването
    Де-Фашизацията
    Съд за узурпатори
    Конфискацията
    Монополите
    Държавните фирми
    Земята
    Общото богатство
    Външна политика
    Инвалидите
    Децата на България
    ПРИМЕРНА УЧРЕДИТЕЛНА ДЕКЛАРАЦИЯ
    Днес, ние решителни и свободни по дух граждани водени от гарантираните ни от Международното право и Конституцията на Република България основни човешки права и свободи и в съответствие с Закона за Политическите Партии, обединени в създадения от нас Инициативен Комитет за учредяване на политическа партия „Съюз на Антибандитските Сили”, приемаме и утвърждаваме тази учредителна декларация.
    ОСНОВНИТЕ ЦЕЛИ НА ПАРТИЯТА СА :
    1. Повишаване на :
    • качеството и продължителността на живота на българските граждани ;
    • духовното и материалното им благосъстояние ;
    • ЧУВСТВОТО ЗА ЩАСТИЕ, справедливост и удоволетвореност на българските граждани ;
    • оптимизма и увереността в неизбежно по-доброто ни настояще и бъде- ще .
    2. Създаване, на струващо на българските граждани ДЕСЕТ пЪТИ ПО-ЕВТИНО ОТ ДОСЕГАШНОТО, безотказно и справедливо функциониращо управление на общите дела, базирано на постоянна пряка демокрация, мъдростта, ума и разума на целия български народ .
    3. Възпитание в Любов към Отечеството, Род и Родина, приятелство с приятелите на Родината ни, осторожност и безкомпромистност към недоброжелателите й .
    4. Въвеждането на абсолютно равно, без каквито и да е било цензове (пречки) и / или привилегии пасивно избирателно право, което е нашето право самите ние да бъдем избирани .
    5. Приемането на стройна система от свързани по своята цел и смисъл закони, имащи за цел връщане на открадната ни Свобода и възстановяване на нарушената Справедливост в Родината ни.
    6. Законна, бърза и безусловна конфискация на всичките придобити имущества от страна на лица, участвували срещу заплащане в управлението на общите дела от 1989 г . до 2020 г. до размерите на ГПК , предивидени за длъжници, под които не може да се секвестира .
    7. Неутрализирането и изолирането от обществото на лица по предходната точка, придобили имущества с противоправни способи, чрез ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО им подвеждане под наказателна отговорност за съдене от български съд,, състоящ се от 12 броя съдебни заседатели, по приети от Междунардния трибунал в Хага правила и начини за това – за Геноцид срещу българия народ, извършен, чрез лишаването му от средствата за съществуване – бандитски приватизации, използване на криимналната банкова система за обира на българсия народ , обогатаването на власт-ползващата измет, чрез заробването на българсия народ с непосилни държавни заеми .
    8. Защитата и практическата реализация на всички основни човешки права и свободи на българските граждани, посочени като такива във всичките Международни Конвенции, които са в сила за България, като страна по тях, чрез криминализация на нарушаването на всяко едно от тях , включително и нарушаването на правото на справедлив процес, извършвано от съдии исъдийки .
    9. Чрез приемането на Нова Конституция :
    • създаването в Родината ни ДЪРЖАВА НА ЗАКОНА, която РЕАЛНО да е Демократична и Правова – осигуряваща и гарантираща, че ЗАКОНЪТ Е ЕДНАКЪВ ЗА ВСИЧКИ, гарантираща възхода и добруването на българ- ския народ ;
    • пряк избор от българския народ на ползвателите на всички части от принадлежащата на народа власт – изпълнителна, законодателна, съдебна, полицейска и държавно-информационна, чрез което да бъде осигурена тяхната независимост едни от други и дейност в полза на избиращия ги български народ .
    10. Специална и Реална Закрила, Защита и Помощ от страна на обществото и държавата на :
    • майките, децата и инвалидите – за съхранението, запазването и въз- производството на нацията ни ;
    • самонаетите лица, личния, семейния, малкия и средния бизнес .
    11. Равнопоставеност в Международните отношения .

    12. Превръщането на Родината ни в Рай на Земята, така, както пеем за това в Нашия Химн, образец и пример за подражание .
    За постигане на целите си, партията ще си служи с всички позволени от Международното право, което е в сила за България – методи, средства и способи .

  5. Свобода на народа!
    ================
    Материалът отразява реалната действителност в част от т.нар. контраразузнаване на РБ. ДАНС откакто ББ стана главен секретар на МВР та чак до днес бе превърната в политическа полиция на мафията. По-късно, когато „Буда“ стана премиер той разруши чрез кадровите си назначения и „структурни реформи“, както и закони първо НРС/ДАР, а после и СВИ. В този смисъл е излишно да се пише, че РБългария има специални служби. Просто след свалянето Му от власт трябва те да бъдат изграждани наново – как и под каква форма е тема много сериозна и не може да бъде предмет на постове в медиите.

    1. Ало“ смърта“най на края напиши нещо смислено!И децата знаят kakви ги вършеше този примат.Даже си играеха в парка на Ж.Илиев и на гл.секретар,тъй като си с закърнели сетива ти е много трудно в форума да напишеш нещо оригинално,само преразказ по картинки.За болното ти его е нужно организиране на
      международен семинар,и то с конкретна тема з’олигофренис кукунайтис’ с комисия К.Маркс и Ф.Енгелс /подпис /печат.Що се отнася до ДАНСниленд тази структура е отдавна пробита и не отговаря на потребностите на новото време.Личният състав се назначава по родова принадлежност ,само малка част са професионалисти с конкурс .Какво да се очаква от агенти на които липсва еднолично българско съзнание морал чест гордост,назначени са по критерии- 10 коремни -10 лицеви…

  6. Винету от Западните Балкани мълчи като пръднал у джамия по въпросът с газовите находища в Средиземно море и сблъсъкът на Гърция, Египет, Кипър и Франция срещу Ердоган. Оная карта дето България е само София област, какво стана от МВнР щели да разследват, ма от Захариева и КУпеИката няма нито нота, нито демарш, нито е привикан Посланикът в МВнР. Занимават се с Лукашенко. СИКаджията е насран, спасява го това че строи тръбата и е обещал на Цар Владимир да е довърши. Султан Ердоган не цепи басма-Турция е втора сила в НАТО, Султана заля Гръцките острови с мигранти, а също и Италия и Малта чрез васала си в Триполи. Тоя път Винету от СИК и Гръцките гювендии май ще се мажат с рахат мехлем заедно с началниците си-Макарона и ГДР-Бабичката

  7. Не виждам полицаи „опазващи обществения ред“, а жив ЩИТ между народ и неговите управници. Е и, кого защитават помоли смените?
    Бият деца, що не бият по сериозни хора..???

  8. Жалки ченгеджийски гниди, за една заплата слугувате на мутрата, на чекмеджетата му и на кюлчетата му. Отворихтее пропаст с народа и ще ви напомни за това тогава, когато трябва.

  9. Това не трябва да учудва никого, същият бардак е и във всички други служби. На 27.09. ЕС ще се събира за санкции срещу Ердоган, СИКАДЖИЯТА ако кандиса на началниците си, Макарона и гръцките гювендии, жална ни майка. Президентът Ердоган не търпи предатели и ковренски номера. Турските MIT скоро направиха преврат в Мали, тука сме на няколко часа-оня ден тая карта неслучайно е пуснаха да се подсети Винету от СИК, ма той пак лее нещо за Западните Балкани, скоро Султанът ще му пусне бежанци ако не се се подсети, да се дръпне от гръцките гювендии

  10. Във Варна положението не е по различно.От времето на Х.Данов бивш вътрешен министър ,шефа на окръжното и началниците на районни бяха назначавани от „В.шопа “ а сега от новото ОПГ .Така че във Варна това е стара градска ,“Компетентните органи“ си правят каквото им кефне ,само да има кинти.Късане на жалби ,избирателно се образуват съд.производства ,Крият се или маниполират СРС-та .Г-жа Томова ги знае в детайли тези неща…ВЕСЕЛИНА НОВИЯ КМЕТ НА ВАРНА…

  11. Народа протестира, а хунтата си върза гащите с гласовете на помиярите, избрани с гласовете на част от протестиращите. Май няма оттърване от мафията ГЕРБ.

  12. отвратитвлни милиционерски службички генериращи корупция. дано ва разтурят всичките.

  13. В поредица от дела свързани с кмет на община 12 пловдивски магистрати: трима прокурори- районен, окръжен и апелативен му осигуряват прокурорски чадър, като грубо нарушявят Конституцията и законодателството. В допълнение 9 съдии – районни, окръжни и административни също при грубо нарушение на материалните закони и съдебното производство му осигуряват съдийския чадър. Това за един треторозряден общински кмет. В Главна прокуратура и до държавните институции, включително Министър- председателя са внесени сигнали с въпрос за БЕЗНАКАЗАНОТО БЕЗЗАКОНИЕ В СЪДЕБНАТА СИСТЕМА В ОБЛАСТ ПЛОВДИВ. На ход е Специализираната прокуратур, но дали ще го направи? На ход трябва да е Народното събрание и назначи комисия, която да разследва престъпленията в органите на държавната власт в Пловдив и ВИНОВНИТЕ ДА ПОНЕСАТ ПРЕДВИДЕНИТЕ НАКАЗАНИЯ

    1. ..ot ,,korumpetata,,koito rabotjat na ulicata s,,Gradska mobilnost,,/na ,,porachki,,i se,,vazpolzvat za tova,,ot,,drebni uslugi,,kato,,podstrigvane,,,,piza za objad,,,,i dr.,do,,shefove na ,,slugbi,,i dr.,,chadarosvashti prestapnostta,,v ,,romskitemahali,,koito im se,,otchitat,,ot,,prodagba kontrabandni stoki,,,,droga,,,,kurvi,/zad granica i,,lihvarstvo/cheren,,hazart,,…OT ,,DOLU,,DO,,GORE,,SAMO,,MIRIZMA…NA..LESH..1

  14. Ааа, Пловдив, майна, вие ще задминете и Варна в тия показатели бе.
    Ама тук сме моряци, не издаваме публично известните тайни 😉

  15. И ДАНС и ДКСИ са кухи лейки паразитни структури не вършешти никаква работа.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *