Регистрация
Публикувано на 26.08.2018 / 14:18

ИСТИНАТА ЗА ПОРЕДНИЯ АВТОБУС – УБИЕЦ. ГРАБЕЖ ЗА МИЛИАРДИ ЕВРО И ОГРОМНА КОРУПЦИЯ, ДИРИЖИРАНА ОТ НАЙ-ВИСОКО!

КАТАСТРОФА СВОГЕМинистър Московски е несменяем – каквото и да се случи! Досещате ли се защо?

Войната по пътищата в България няма аналог в нито една европейска държава. Жертвите и осакатени в това зло са толкова много, че се налага да бъдат манипулирани повечето официални данни. Тази война, обаче, има своите дълбоки корени, логика и цел. И въпреки, че се представя като плод на недисциплинирани обществени нрави, всъщност е резултат от съвсем други факти и обстоятелства, свързани само с възможността на овластени престъпници да заемат държавните катедри.

Впрочем, в основата на войната по пътищата в България стои огромна скрита корупция по високите етажи на властта! Става въпрос за милиарди евро всяка година, които вместо да бъдат гарант за живота и здравето на гражданите, по определени престъпни икономически схеми се източват към офшорните сметки на видни политици.

Колко завои с обратен вираж има в държавата? Според мен хиляди. Загледайте се когато шофирате и сами ще се убедите, че повечето от завоите, включително и в планински условия са с обратен вираж.

Знаете ли колко милиарди евро струва изграждането на тези пътища, включително и съвсем нови, които не отговарят на стандартите? И не само това. Те са направени в нарушение на всички закони, правилници и наредби, но чрез политически натиск и именно заради тежки корупционни практики са узаконени. За пускането им в експлоатация не е налице нито едно законово основание!

Какъв е резултатът? Смърт. Хиляди лоялни данъкоплатци излитат при различни метеорологични условия от завоите и намират не само собствената си смърт, но и на близките си. Други остават инвалиди за цял живот. Виновни? Законите в бандитска държава се прилагат така, че виновен е мъртвият или осакатеният. Реалният политически виновник за тази смърт остава скрит. Престъпно забогатял той е недосегаем за всеки закон.

Не само виражите, разбира се, са причината, но и начина на изграждане на пътищата е също водещ причинител на тежките катастрофи. И в него е скрита практиката за осъществяване на най-голямата корупция! Само ще ви припомня, че повечето от големите камиони политат през мантинелите в пропасти именно от мостове – изградени и експлоатирани неправилно, завъртат се и причиняват верижни катастрофи – отново на участъци, на които пътната настилка видимо е направена против всички правила и норми.

Грабеж за милиарди евро! Грабеж, за който държавници, политици, експерти и прочее мълчат. Мафията обича мълчанието – стимулира го.

Другата основна причина за хилядите невинни жертви по пътищата е скрита в престъпната дейност на министъра и специални служители в министерство на транспорта. И понеже това министерство е мега-министерство, няма как корупцията в него да не е мега-корупция! Това е истината.

И за да докажа твърдението си ще ви дам пример, който се случва пред очите ви, но никой друг няма да ви поднесе по този начин. А моят начин е истината, цялата истина!

Случаят с поредния автобус-убиец. Но не последния. Своге. Трагедията е страшна – десетки мъртви, десетки ранени и десетки на път да бъдат мъртви. Ако слушате гласа на властта – инцидент, ако слушате медиите – драма! Каквото и да слушате истината няма да чуете, защото тази истина уличава в престъпления политически и експертни нива в цялата страна. И ако е застрашена сигурността на политически престъпници – медиите драматизират, за да контролират емоциите; прокуратурата „разследва“, за да замаже истината, а политиците потъват в мълчание и се навеждат, за да отмине вятъра.

Всяко чудо за три дни!

Каква е истината.

- пътното платно в участъка на произшествието е изградено неправилно.

- водачът на автобуса е 60 годишен мъж

- автобусът няма извършен задължителен технически преглед.

- водачът не е преминал реален и задължителен опреснителен курс, според действащ регламент на ЕС

- пътниците не са били осигурени с предпазни колани

- няма задължителните по закон документи за извършване на транспортната услуга.

Погледнете с широко отворени очи истината. Кой според вас е длъжен по закон да контролира стриктно изпълнението на изброените предпоставки, реална причина за масовата смърт? Кой?

Шофьорът? Пътниците? Или низ от политически и експертни лица от страна на държавата не са свършили своята работа и престъпната им безотговорност е истинската причина за бедствието? Това е истината. Истината, която отново ще бъде заметена под килима, до следващата катастрофа.

И като говорим за цялата истина, нека караме докрай. Наредба 41, която е следствие от европейски регламент, задължава професионалните шофьори на камиони и автобуси на всеки пет години да преминават през опреснителен курс. Без него, техният сертификат за годност става невалиден.

Какво се случва у нас? Такива „курсове“ се провеждат на практика от фирмите за обучение на водачи, въпреки, че не би трябвало да е така. Всеки месец се насрочват дати в зависимост от записаните водачи и това се описва в специален дневник и други регламентиращи документи. Случва се в цялата страна, където има фирми за обучения. Това дотук е добре.

От тук нататък започва корупцията, която е причина за масовата смърт по улиците. Всеки записал се за задължителен опреснителен курс водач, предава между 300-400 лева по веригата нагоре. След като е предал тези пари и датата е насрочена, в залата се явява инспектор от ДАИ, който има специално предназначение – да види празната зала като пълна, да вземе половината от събраните пари и да подпише, че всичко е протекло както повелява закона.

След това си заминава и предава парите „нагоре“. По политическата верига. До най-горе!

Ако, например, за един месец се организират опреснителни курсове за 100 професионални водача, се събира сума от 40 000 лева. Само от една фирма. 20 000 лева заминават за политици. Ако сте любопитни трябва да умножите 20 000 по броя на фирмите за обучение в цялата страна.

Какъв е резултатът от тази корупция? На практика професионалните шофьори не преминават през задължителното според регламента обучение. Тяхната квалификация става равна на нула и по пътищата остават само инстинктите им. Като при животните – който оцелее.

Ще завърша тази статия с разследването! И в него има какво да се види. Като, например, че заместник министър на транспорта, който е обвиняем по наказателно съдебно производство в едно с негов подчинен, който пък е обвиняем от специализираната прокуратура като част от „организирана престъпна група“, всъщност са длъжностните лица изпратени от министър Московски да организират разследването с автобуса-убиец от Своге. Винаги се изпращат лица с тежки зависимости да организират разследвания за масова смърт! Практика.

Как ще завърши разследването?

Всъщност, както каже Бойко Борисов. Видимо от всичко досега, той единствен решава „по право“. И по политическа необходимост. А справедливост в мафиотска държава означава само едно – виновни са само мъртвите. Днес чужди за вас, на утре смъртниците ще бъдете вие и семействата ви. И това няма да спре, поне докато не дръзнем да бъдем истински европейски граждани, а не бандитски поданици.

Николай Колев-Босия /пред парламентарна комисия за разследване/ – „Вие господа, не си давате сметка какво означава човешкия живот. По пътищата всяка година умират хиляди млади мъже, жени, деца – умира бъдещето на тази страна. За вас са важни само парите, които тъпчете в джобовете си от корупцията, която раждате. Не си давате никаква сметка за кръвта на хиляди невинни души, които са поставени на колене да търпят безобразията ви. Затова искам оставката на Московски! И вече искам оставката и на самия премиер Борисов. Това са истинските виновници. В моите граждански искания няма нищо политическо.“

НИКОЛАЙ МАРКОВНиколай Марков

Коментари 12 за
“ИСТИНАТА ЗА ПОРЕДНИЯ АВТОБУС – УБИЕЦ. ГРАБЕЖ ЗА МИЛИАРДИ ЕВРО И ОГРОМНА КОРУПЦИЯ, ДИРИЖИРАНА ОТ НАЙ-ВИСОКО!”

  1. Написаното от Марков е вярно сто процента! Но има и още! Той не пише, вероятно защото е добър човек, какъвто аз не съм, за бъдещето. То е ясно! Ще има още много убити по пътищата – всяка година повече и повече. Следващите са някои от вас, от вашите деца, бащи, роднини! Това е бъдещето – смърт на пътя, до краен абсурд! Какво като има много богати с майбаси и поршета – те също ще умрат на пътя като жалките лузъри в автобусите! Мястото на смъртта няма никакво значение – важен е прехода – вече те няма, дори и да си имал Ферари преди това! Никой от тези които трябва да решават вместо нас не се вслушва в разумните гласове, като на Марков например. Нещата си продължават до безкрай по един и същи начин – докато те застигне теб, съдбата в размазаните ламарини!

  2. Да попитам простия материал дето се радва на магистралите, като нямаш пари да поддържаш старата пътна мрежа що скачаш на магистрали, които вече също се разпадат и няма пари и за техния ремонт.

    1. „112″,
      вие къде видяхте магистрала в Бг.територията? Няма магистрали! Това, което е уж направено
      са скоростни пътища,за които в Европа няма такси! Магистралите са най-малко с три ленти + аварийна!
      Няма завои с обратни наклони, няма тенекиени мантинели!
      Тук всичко е измама! Бг.територията не разполага с автомагистрали – това е истината, но защо никой
      не я казва!?

  3. Всичко в статията безпорно е така , думите на Николай Колев Босея ги прочитам за първи път. В официалните медии на властта, се казва само че Николай Колев Босея иска оставката на министъра на транспорта, защото е назначил на работа върнати от съда , уволнени за корупция служители на „ДАИ“ (това съкращение е безпогрешно точно описващо Калташкия прехода през последните 30 г.)
    Искам да отбележа един член от Закона за движение по пътищата , който член оправдава цялата корупционна държавна схема И ТОВА Е НЕСЪОБРАЗЕНА СКРОСТ. Всъщност всяка катастрофа е НЕСЪОБРАЗЕНА СКОРОСТ, ЩОМ Е НАСТЪПИЛО СЪБИТИЕ НА ПТП, СЛЕДСТВИЕ НА ОПИСАНАТА В СТАТИЯТА КОРУПЦИОННА СХЕМА. Какъвто и да е пътя, каквито и шофьорски умения да имаш , с каквато и скорост да се движиш , то тя е НЕСЪОБРАЗЕНА СКОРОСТ. В дадения случай има тахошайба , от където е ясна скоростта, но да предположим, че не беше станала тази трагедия и не беше загинал никой, а просто беше станало ПТП. Щеше да дойде служител от КАТ и щеше да състави акт на шофьора на това основание НЕСЪОБРАЗЕНА СКОРОСТ И ПРОБЛЕМА С МЕГА КОРУПЦИЯТА ЩЕ ШЕ ДА Е ЗАМАЗАН. Или с две думи, всички предходни ПТП са били сигнали за проблема с пътя , но същите са били замазани на основание НЕСЪОБРАЗЕНА СКОРОСТ, ВИНАТА НА ДЪРЖАВАТА Е НЯМА И ХОРАТА ПЛАЩАТ ЩЕТИТЕ. Сега обаче има 16 загинали и всичко това се вижда, или поне се надяваме, че прокуратурата ще види вина в пътното строителство, но най-вероятно след 3-5 години ще е виновен само шофьора. Но основна вина има този член от ЗДП – НЕСЪОБРАЗЕНА СКОРОСТ, ЩОМ Е НАСТЪПИЛО СЪБИТИЕ НА ПТП, ВИНАТА Е НА ШОФЬОРА И НА НИКОЙ ДРУГ.

  4. Добре,пътя е бил некачествено направен.Добре,откраднати са много пари и са си оставили ръцете.Да наистина можеха да сложат двойна усилена мантинела.Обаче всичко това не оправдава водачът,който се оказа,че е влязъл в завоя с 53км при пороен дъжд и ограничение от 40км.

  5. Всички шефове-настоящи и бивши-от Пътната агенция, които „контролират“ изпълнението на договорите, живеят суперлуксозно. Къщите им са в Бояна и Драгалевци, притежават скъпи коли, всяка година пътуват на скъпи дестинации в чужбина. Няма кой да ги провери. Отделно имат пари в чужди банки и в друго недвижимо имущество. Те прибират пари уж за свършена работа от фирми-изпълнители и после оставят пътищата в отвратително състояние. Естествено, отчитат се нагоре по веригата. Следват катастрофи и смърт по пътищата-гробища на България.

  6. Купувам книжка за да си карам Бугатитата Вейроните,защото нямам книжка,ако може с една бележка от високо място, да не ме спират по завоите с обратни виражи, тъй както си карам с 400 км.ч..

  7. Пороен дъжд,буря,остър завой,ограничение 40км.скорост 45.При такива обстоятелства се кара с повишено внимание и минимум 30- 35км.Знак с голяма черна точка,демек смъртен случай.Знак остър завой и нарисувани две коли дето се блъскат.Не дървета,мантинела или грапав асфалт,бетонна стена да поставят автобусът щеше да смачка колите в насрещното.Нека бъдем честни Московски в случая не е виновен,щото на Григор от Божурище той не му е дал книжката.Поповете от манастирът също нямат вина.Единствената вина е на водачът на автобусът който е карал с несъобразена скорост с пътните условия и без нужното внимание.

    1. Факт са множеството сигнали и доклади за състоянието на пътя. Факт е бездействието на АПИ с месеци. Факт е, че пътната отсечка има несъответствия в сцеплението. Факт е, че пътя е лошо поддържан, като например канавките не са почистени, съответно при дъжд не се отводнява добре. Факт е обратния наклон в завоя. Факт са мантинелите „от станиол“…

      Най-вече факт са множеството катастрофи и произшествия в този участък от пътя.

      Също така е факт, че нищо не е предприето и не се предприема. И в бъдеще жертвите само ще се увеличават, пропорционално на изядените кюфтета по съвещания, срещи, брифинги, заседания и прочие.

    2. Гражданинът е пропуснал най-важното – състоянието на пътя след откраднатите 23 милиона евро за ремонт от ДПС и ГЕРБ.

    3. Граждани а Георгиев , приемаш, че има корупция , лош път и декоративна мантинела , а обвиняваш само шофьора. Противоречиш си мега некомпетентно. Нарушенията на водача са административни – привишената скорост от 13км/ч и неизвършения технически преглед , за последното обаче ще има регрес от застрахователя да заплати направените разходи по обезпечения да бъдат платени от собственика и водача на рейса. От свидетелите на стройтеля на пътя – тримата свидетели на плъснатите МПС от рейса, заявяват че дъжда е слаб, свидетелите от рейса казват проливен дъж. Ролята на прокуратурата е да установи всичките виновници и тяхната степен на вина. Тъй като това място е с чести катастрофи и други загинали на това място очевидно стройтеля на пътя е извършил ЛОШО СТРОИТЕЛСТВО НА ПЪТНОТО ПЛАТНО , КОЕТО СЕ ДОКАЗВА ОТ МНОЖЕСТВОТО КАТАСТРОФИ И ПОСЛЕДНАТА ТРАГЕДИЯ, РАЗБИРАСЕ ЧЕ ШОФЬОРА Е ВИНОВЕН , НО НЕ 100%. Тъй като ще има регрес от застахователя към виновните за трагедията, прокуратурата и съда трябва да определи всички виновни и то преди 5 години , защото има давност по КЗ.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>