Регистрация
Публикувано на 14.06.2018 / 7:31

ЕТО ГО КЛЮЧЪТ ЗА ПАДАНЕТО НА ПАДНАЛИЯ ВЕРТОЛЕТ! КАК СЕ ПРАВИ РЕМОНТ НА МИ-17 ОТ „ТЕРЕМ ХОЛДИНГ“ЕАД, С ДОГОВОР ЗА 4 083 333,33 ЛВ! С КАКВИ ЧАСТИ, С КАКВА СРОК ЗА ГОДНОСТ, С КАКВИ ЛИЦЕНЗИ, НО НЕ НА ХАРТИЯ, А НА ПРАКТИКА!

ВЕРТОЛЕТ МИ-17От сутрин до вечер куп капацитети каканижат по телевизора как паднал вертолет Ми-17, защо паднал, колко малко летателни часове имали пилотите и никой не говори КОНКРЕТНО!

Прокуратурата моментално оповести, че ставало дума за техническа неизправност, за разлика от военния министър Каракачанов, който мънкаше общи приказки. Всякакви експерти и генерали се изредиха да блябосват как нямало пари и как пилотите летели малко часове, внушавайки, че едва ли не това е единствената причина за падането на вертолет Ми-17. Аха – аха да изкарат пилотите – некадърни малоумници.

И НИКОЙ, НИКОЙ не проговори за СЪЩЕСТВЕНОТО, ОТКЪДЕТО ТРЯБВА МОМЕНТАЛНО ДА ТРЪГНЕ ПРОКУРАТУРАТА!

Впрочем, президентът Румен Радев отрони, че така ставало, когато имало лобизъм за някои фирми, но и той не посмя да обели конкретна дума.

Единствена АФЕРА си направи труда да разрови къде е заровено кучето с падналия вертолет.

На 28 юли 2017 година Министерството на отбраната обявява обществена поръчка за „извършване на капиталов-възстановителен ремонт на вертолет Ми-17“. Обществената поръчка е за 4 083 333,33 лв., а на 5 февруари 2018 година министър Красимир Каракачанов подписва решение, че фирмата „Терем Холдинг“ ЕАД печели обществената поръчка за въпросните 4 083 333,33 лв.

Цялата документация по обществената поръчка можете да видите тук:

https://pp.mod.bg/MO-DOA-2017-036

Срокът за извършването  на капиталовия –възстановителен ремонт на вертолет Ми-17 е 9 месеца от датата на сключването на договора, или от началото на февруари 2018 година.

На 11 юни 2018 година същият вертолет Ми-17 се разби и загинаха двама военни пилоти. Т.е. паднаха и се разбиха на ПЕТИЯ МЕСЕЦ ОТ ДЕВЕТМЕСЕЧНИЯ СРОК за извършване на капиталовия – възстановителен ремонт, който Терем Холдинг ЕАД трябва да извърши срещу 4 083 333,33 лв.

Междувременно на военния парад същият Ми-17 летя в центъра на София и трябва да се благодари на Господ, че злощастието не се случи там, защото щяха да пострадат куп невинни хора.

Въпреки прилежно приложената документация по обществената поръчка, АФЕРА НАСТОЯВА НЕЗАБАВНО ПРОКУРАТУРАТА ДА ПРОВЕРИ ИЗДЪНО СПАЗЕНИ ЛИ СА НА ПРАКТИКА ОПИСАНИТЕ СПЕЦИФИКАЦИИ НА СПЕЧЕЛИЛАТА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА „ТЕРЕМ ХОЛДИНГ“ ЕАД!

Защото! АФЕРА има данни, които, впрочем, не са тайна за посветените в ремонтите на военни летателни средства, че едно е на хартия, друго е на практика, но за разлика от тях АФЕРА не мълчи и не се спотайва, и затова питаме:

- спечелилата фирма „Терем холдинг“ ЕАД има ли ДЕЙСТВИТЕЛНИ, а не единствено посочени на хартия ЛИЦЕНЗИ за извършване на подобни ремонти?

- с какви части е правен ремонта на Ми-17, те имат ли лиценз и особено важно – откъде са купувани частите? АФЕРА разполага с потресаващи данни за това откъде се купуват „части“ и какво е печалното им състояние, затова настояваме прокуратурата да не си бърка в носа, а незабавно да си свърши работата! Разбира се, ако и позволи да направи това лицето Бойко Методиев Борисов.

- кой всъщност точно е извършвал ремонта на Ми-17 и с какъв сертификат са резервните части, и с какъв срок на годност?!!

- има ли или НЯМА дневник за планови дейности по ремонта и има ли възможност сега да се стъкмяват документи със задна дата, предвид злокобните обстоятелства с падането на Ми-17 и течащото разследване?!!

Това, че техническа неизправност е довела до падането на вертолета не е достатъчно като обяснение и трябва да се тръгне именно оттук и цялостно разнищване на обществената поръчка, начина и на изпълнение – и то в детайли, а не само да се прегледа документацията, която съществува в официален вид.

Защото зад всяка УЖ правилна хартийка, стои безобразен начин да се краде, от което пък се поставя на карта живота на пилотите.

И най-лесното е да се плещи после как едва ли не единствено малкото им летателни часове са причина за смъртта им.

Ключът от бараката е заровен другаде. И АФЕРА го посочва на прокуратурата. Ако изобщо има прокуратура в тая държава, която да не замита следите от нечие безобразие.

Впрочем, основен капитално –възстановителен ремонт на вертолет Ми-17 е направен след обществена поръчка и със сключен договор от 29.12.2015 година, ОТНОВО ОТ „ТЕРЕМ“ ЕАД, ЗА СУМАТА ОТ 1 999 868,40 ЛВ.

Това се случва ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ И ПОЛОВИНА! ПО ТАЗИ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПРОКУРАТУРАТА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА ПРОВЕРИ С КАКВИ ЛИЦЕНЗИ И С КАКВИ РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ Е БИЛ ИЗВЪРШЕН РЕМОНТА, защото не може ако вертолет Ми-17 е бил ремонтиран качествено преди две години и половина и сега отново – с нова обществена поръчка, да падне и да загинат двама пилота!

Вижте цялата документация тук за обществената поръчка от края на декември 2015 година:

https://pp.mod.bg/MO-DIO-2015-068

На практика за двете обществени поръчки за ремонт – са усвоени над ШЕСТ МИЛИОНА ЛВ.  от „Терем“ И РЕЗУЛТАТЪТ е … СМЪРТ! Откъде са купувани резервните части, какъв е срока им на годност, имат ли сертификат, лицензи и какви, или са като от … битака?

Прокуратурата е на ход!

Afera.bg

ВЕРТОЛЕТ МИ-17

Коментари 16 за
“ЕТО ГО КЛЮЧЪТ ЗА ПАДАНЕТО НА ПАДНАЛИЯ ВЕРТОЛЕТ! КАК СЕ ПРАВИ РЕМОНТ НА МИ-17 ОТ „ТЕРЕМ ХОЛДИНГ“ЕАД, С ДОГОВОР ЗА 4 083 333,33 ЛВ! С КАКВИ ЧАСТИ, С КАКВА СРОК ЗА ГОДНОСТ, С КАКВИ ЛИЦЕНЗИ, НО НЕ НА ХАРТИЯ, А НА ПРАКТИКА!”

  1. Пилотите са изключително ценени в цял свят,защото за подготовката им се изискват много знания,практика,труд,не само инженерни познания,но и метериологични,езици,здрава психика и какво ли не.
    Това е една от най-търсените и ценени професии навсякъде и е цял късмет,че нашите пилоти не са избягали навън.
    А ние се отнасяме безотговорно към тях и живота им,потресаващо!
    Дават милиони за фиктивни ремонти,а за повече летателни часове няма пари.И защо не се провери версията за атентат(умишлен инцидент),както се прави задължително на запад в такива случаи?
    Обикновено винаги се обвиняват пилотите,но в 99% от случаите,вината не е тяхна, понякога за да прикрият други неща,най-удобната мишена за обвинение е загиналия пилот(и).

  2. Госпожо Томова,съпругът ми е инструктор пилот,познавам немски фирми ремонтиращи летателни апарати,такава сума за ремонт е баснословна,изобщо не е реална!
    Издава се и подробен списък(задължително!) на извършените ремонти и сменени части,върху който се формира цената+услугата.Потърсете този списък.

  3. поклон пред тези момчета.ЖАЛКО ,ЧЕ ГИ УПРАЛЯВАТ НЕКАДЪРНИ,КОРУМПИРАНИ И КРАДЛИВИ УПРАВНИЦИ.

  4. Добавете дата на производство и сертификати за произход на частите, стандартно по нормални цивилни договори има изискване да са произведени до шест месеца преди ремонта. За военните предполагам има повече изисквания.

  5. Споко Буда Искаротски ше ви ДАРИ сьс стари запазени израелски бараки F16 BARAK C/D ще напьлни джобовете на Мошетата от Кнесета и ИАФ-Израел Еьр Форс а на вас ще обещае евро-ориенталски Шалом с дьх на дюнери рахат локум и баклава

  6. преди време Имаше репортаж по новините , няколко кадъра за ремонт на един МИГ.
    Работникът беше върху крилото и държеше едни изстрадали клещи , български от време оно , на които челюстите се разминават , които всеки си има в мазето и стават само за вадене на пирони.
    Немам думи , за останалото.

  7. Това вече е страшно… Убеден съм, че пилотите го знаят, и защо все не си хвърлят оставките или молбите за пенсии??
    Защо продължават да летят, защо жертват своя живот и оня на хората по земята? Защото съм убеден, че добър пилот би си намерил работа зад граница с възнаграждение в пъти по добро от тук и ще лети на качествено обслужвани машини….
    Това некъФ криворазбран патриотизъм ли е, или какво???
    Ами, ако тази машина беше паднала в населено място- цивилните жертви??
    Тогава само господ ще ги съди… Такава държава в която само господ съди след смъртта- НЕ Е ДЪРЖАВА.

  8. Едно време в казармата крадяха най-вече старшините. Сега очевидно се краде повсеместно. И на много по-високо ниво. Все по-убедителни стават демонстрационните материали как корупцията убива… Крайно време е това т.нар. „правителство“, съставено от калинки и търтеи, не само да „падне“, но и да се сгромоляса в някоя фекална яма, откъдето повече няма излизане…

  9. и ако това не е Чернокачански заговор бъш за рождения ден на човека дето прегърна в една половингодишна календарна година сумати мъже от различни държави, религии и цветове на кожите и мозъците.

    защо в заглавието министър не е подлог с ЪТ на края- защото е подъл-казали от великото радио, радио Ереван

    една толкоз тъжна история която стиска за гърлото. Да загубиме военни пилоти.

    най силни и искренни съчувствия към семействата и приятелите на загиналите бойци.

  10. Преди малко в новините по Нова – може би лоши атмосферни условия. Това ще е – 100%. Честито! Майната им на майките на деца с увреждания, майната им и на атмосферните условия. Скоро ще има майна и за някой друг.

  11. мутрата „буда“, макар и дебил, всъщност е един доста талантлив престъпник – още от периода на мето илиенски се огражда с послушни същества и ги прибира на хранилка в своя харем / и жени, и полу-мъже /, като ги използва за кратко време по предназначение !
    всеки народ заслужава съдбата си ! “Тъпо, покорно стадо, което го водят към пропастта психопати в клиничния смисъл на думата…“

  12. Махнете ми се от главата с тоя хеликоптер, тъй като сега уреждам в Израел далаверката със старите им 23 годишни самолети.

    1. Защо така не обичате да ги питат бе, Радев? Ами аз пък искам да попитам и ще помоля „Афера“ да попитат и още нещо : ИМА ЛИ назначена ПРЕДАВАТЕЛНО-ПРИЕМАТЕЛНА КОМИСИЯ И ПРИЛОЖЕН към документацията ПРЕДАВАТЕЛНО-ПРИЕМАТЕЛЕН ПРОТОКОЛ СЛЕД ИЗВЪРШВАНЕТО НА РЕМОНТА? Именно в този документ се виждат конкретните лица, приели посочения ремонт за действително извършен. Дори лицата , участвали в такава комисия, следва да си приложат и дипломите за завършена професионална квалификация по такава дейност. Защото капиталов ремонт на въздухоплавателно средство не е като да си направиш ремонт на банята, например.

Вашият отговор на радев Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>