Регистрация
Публикувано на 19.12.2016 / 20:21

В ДЪРЖАВАТА НА МАФИЯТА МАШИНИСТИТЕ ВИНОВНИ. ОСТАНАЛИТЕ ПОД ШЛИФЕРА НА БАЙ ХУЙ, ИЛИ ПОКРИТИ В … СИМИТЛИ

ЦАЦАРОВНа 12 декември т.г. АФЕРА ви го рече: ПРОКУРАТУРАТА, ИМАТЕ ЛИ ХАБЕР КАК РАБОТЯТ МАШИНИСТИТЕ НА „БУЛМАРКЕТ“? ЕТО КАК! С ТЯХ ЛИ ЩЕ СИ ИЗМИЕТЕ РЪЦЕТЕ И ТОЗИ ПЪТ!

Днес една женичка, която удивително мяза на Цветанка Ризова по подреждането на косъмчетата в бретончето си, иначе казано – говорителката на Цацаров, обяви, че машинистите били виновни за зловещата трагедия в Хитрино.

Да има някои учудени?

Че кой друг, освен машинистите?

Останалите, свързани с фирмата, са или под шлифера на Бай Хуй, или са се покрили в … Симитли.

Какво очаквате от главен прокурор, който всяка сряда подклечава на оперативка при министър-председателя?!

В държавата МАФИЯТА.

АПРОПО, КАК Я ОТКРИХТЕ ТАЯ ПЕЧКА, БРЕ, НА БАБАТА ПЕЧКАТА, ДЕТО ВЗРИВИЛА ВЛАКА? КАКТО СЕ КАЗВА В ТАКИВА СЛУЧАИ – Т…К, МУЗИКА И ВЕСТИ ОТ БОЙКО БОРИСОВ И ЦАЦАРАТУРАТА.

Afera.bg

Коментари 29 за
“В ДЪРЖАВАТА НА МАФИЯТА МАШИНИСТИТЕ ВИНОВНИ. ОСТАНАЛИТЕ ПОД ШЛИФЕРА НА БАЙ ХУЙ, ИЛИ ПОКРИТИ В … СИМИТЛИ”

  1. Някои твърдят, че от курортите на морето в хазната трябва да влязат 1млрд. И 300млн. лв. като данък 10% печалба, според статистически данни за броя на чуждите туристи. Добре, че Бойко е зад гърба на бизнеса, и не вярва на статистически данни. Ами навсякъде се допускат грешки. Важното е да има стабилност и да не вярваме на такива слухове. А издръжката на министерството на Туризма трябва и реклами трябва да бъде за сметка на българския народ, за да се гордее той, че идват чужди граждани. Трябва да има спокойствие. И някакви слухове, че курортите в Банско били с пари от КТБ! Ами не вярвайте на слухове. Курортите са построени с честно спечелени пари!

  2. Надявам се да няма цензура, за да има стабилност в управлението на Борисов 3! Човека заслужава да управлява, защото при Него няма стрес! Всичко е спокойно! Спестявате от данъци! Аз работех / и още 300 човека / на минимална заплата, но в плик получавах 500-600 лв. Моля, не променяйте правилата.

  3. Моля да вярвате на прокуратурата.Цацаров доказа, че е най-великия Прокурор, защото откакто той застана на поста осъдените рязко намаляха, т.е. престъпниците се уплашиха и не правят престъпления, вярвайте му безпрекословно, има полза от това за скъпата ни Държава, за да има стабилност! Иначе се излагаме пред света! Няма външен взрив, който да пробие цистерната и да изтече газ! Там е имало ръжда, и от налягането газа е изтекъл със страшната сила, след това огъня от печка а подпалил газа, а експлозията е сигнала до Шумен, където разклатила леглата на няколко хора! Това е истината! Блажени са вярващите, защото спят спокойно до следващия взрив.

  4. Прокуратурата ни изля толкова много лъжи, толкова много несвързани обяснения, че вече не си заслужава да коментираме каквото и да било! За нея ТРЯБВА ДА БЪДЕ НАМЕРЕН ВИНОВЕН! Ама, дали ще е истинския виновник или някой друг – няма значение! На мен нещо ме прави впечатление и искам да го споделя със вас… Не съм химик, а обикновен човек. В коментарите които съм чел, пише, че за да се получи взривоопасна смес, концентрацията на газ и въздух е съответно 3-8% газ и останалото да е въздух! Задължително условие е обаче, времето да е топло! И така, започвам да сглобявам „фактите“… Приемам, че влака се е движил с двойно по-висока скорост! Това означава, че „вятъра“ покрай вагоните е със същата скорост – около 80 км/час!!! Е, обяснете ми, моля, при такъв вятър, кога ще се получи такава концентрация на взривоопасна смес, още повече, че взрива на влака е станал рано сутринта в зимно време? Ако ме питат – НИКОГА!!! Склонен съм да повярвам на всичко друго, но не и, че машинистите са виновни! Цистерните така са направени, че да издържат челен удал със скорост от 110 км/час!!! Значи, нещо им е помогнало да се взривят! Факта, че има пълно информационно затъмнение, че не допускаха хората до селото, че не допуснаха международни специалисти, на мен ми говори едно – ИМА ТАЙНА КОЯТО СЕ КРИЕ!!! Защо никой не допусна, че е напълно възможно и реално, да бъде взривена крилата ракета Пейтриът върху влака???!!! Американците са бесни от факта, че България с избирането на Румен Радев за Президент, започва да се отклонява лека полека от малоумния си курс към Америка и Евробардака, а ще започне да се преориентира към стопляне на връзките си със Русия!!! Следствие на това, колко му е насраните американци да изстрелят такава ракета която да взривят на 10-15 метра във въздуха и да се симулира катастрофа, вследствие на „превишена скорост“ от влака???!!! Нямаме си ПВО, България в момента е разграден двор!!!!!!!!!………. Какво по-хубаво от това за тях?! И всичко това е заради проклетите пишман „демократи“, които дават мило и драго я някой изрод да ги гали по главичката, я да ги хвалят някъде, я да им хвърлят прах в очите, че били „партньори“…….. Май на Дявола!!!

  5. Не зная има ли човек,който да вярва,в това,което изнесоха като официално обвинение?Никой вече не вярва в институциите защото всеки мисли,че това е поредната им лъжа.Жалко, жалко за държава, за народ и управници,които си затварят очите и душата за истината.И да са виновни машинистите за превишената скорост, по всяка вероятност, не тя е причината за взрива.Какво крият, защо не допуснаха чужди независими експерти, защо и от кого денонощно пазят мястото на местопрестъплението…Все въпроси,които ни карат да не вярваме в изнесената информация. Дали машинистите няма да последват съдбата на Сергей Антонов?
    Цялата гилдия на машинистите трябва да покаже дали мисли по този начин?

  6. Абе хубаво се сещаме че това е постановка направена от крайно некадърни режисьори,но по – важно е ние защо я гледаме?! Кога ще ни дойде ума да направим като поляците? Това питам. И няма ли мъже в тази държава, че да вземат нещата в ръце, а са оставили една шайка идиоти да тормозят живота им????????

  7. а причината за хитрино е проста-тази цистерна/взривилата се/ е била чисто нова!и като такава,преди да се зареди се правят процедури с друго пълнене-азот и още нещо,тъй като не съм специалист,не мога да го обясня точно!и след това се пълни с газа.а газта е пълнена в лукойл бургас!
    познайте кой трябва да бъде арестуван?
    не знам защо не е спазена процедурата за първото пълнене-дали от незнание или бързане!
    и е нормално в бг най-малкия бушон да е виновен…………

  8. а Защо
    Не пуснаха ВЪНШНИ ЕКСПЕРТИ
    А машинистите малоумни ли са били да знаят
    че карат толкова опасен товар и да карат като луди
    ако Някой не ги подпира
    а къде се спомена китната българска Фамилия Арнаудов
    при собственността на Бул Маркет и цялата верига

  9. Ако наистина скоростта е била превишена, въобще не е задължително да дерайлират локомотивите! Може въобще нищо да не дерайлира, ако влака премине транзит. При влизане с превишена скорост в стрелката или преди нея обаче следва екстрено задържане от машинистите (удряне на спирачките за разбирачите шофьори), които вече са видели, че трябва да спират. Спирачките на влака действат едновременно, но с различна сила (в зависимост от спецификата на всяка ос, натоварване, износване и т.н) на всички локомотиви и вагони. Това е реална ппедпоставка за дерайлиране или скъсване и дерайлиране на състава. Следва нагъчване на вагоните, удари мвжду тях и по съоръженията на инфраструктурата. Виждат се повалени стълбове на контактната мрежа (25-27 килоВолта). При възникналото късо съединение автоматично се изключва контактната мрежа. Ако е имало пробита или ракъсана цистерна, започва бързо изтичане на втечнения газ, който естествено минава в газообразна форма и покрива голяма площ, която зависи от посоката на изтичане, преградите по пътя, вятъра и др. фактори. Това продължава най-малко 2-4 минути, времето след което по правилник се подава отново напрежение в контактната мрежа. Естествено следва ново късо съединение (проводниците са по земята или вагоние), нова волтова дъга, която взривява газовия облак. Взривът е много опасен, по страшен от бомба, защото се разпространява мигновенно по цялата площ. Въздушната и огнена вълна са едновременно в целия облак, на цялата площ – последствията се виждат.
    Остава въпросът: „Защо е била превишена скоростта“. Специалистите от железницата ще установят причините.
    Ако някой има желание да рабере, какво е разследване на ж.п. произшествие, може да прочете доклада по долния линк. Много написани излишни неща и въпроси на лаици ще отпаднат. https://www.mtitc.government.bg/…/OKONCHATELEN_DOKLAD…

  10. Ако наистина скоростта е била превишена, въобще не е задължително да дерайлират локомотивите! Може въобще нищо да не дерайлира, ако влака премине транзит. При влизане с превишена скорост в стрелката или преди нея обаче следва екстрено задържане от машинистите (удряне на спирачките за разбирачите шофьори), които вече са видели, че трябва да спират. Спирачките на влака действат едновременно, но с различна сила (в зависимост от спецификата на всяка ос, натоварване, износване на пътя и ребордите и т.н) на всички локомотиви и вагони. Това е реална ппедпоставка за дерайлиране или скъсване и дерайлиране на състава. Следва нагъчване на вагоните, удари мвжду тях и по съоръженията на инфраструктурата. Виждат се повалени стълбове на контактната мрежа (25-27 килоВолта). При възникналото късо съединение автоматично се изключва контактната мрежа. Ако е имало пробита или ракъсана цистерна, започва бързо изтичане на втечнения газ, който естествено минава в газообразна форма и покрива голяма площ, която зависи от посоката на изтичане, преградите по пътя, вятъра и др. фактори. Това продължава най-малко 2-4 минути, времето след което по правилник се подава отново напрежение в контактната мрежа. Естествено следва ново късо съединение (проводниците са по земята или вагоние), нова волтова дъга, която взривява газовия облак. Взривът е много опасен, по страшен от бомба, защото се разпространява мигновенно по цялата площ. Въздушната и огнена вълна са едновременно в целия облак, на цялата площ – последствията се виждат.
    Остава въпросът: „Защо е била превишена скоростта“. Специалистите от железницата ще установят причините.
    Ако някой иска да рабере, какво е разследване на ж.п. произшествие, може да прочете доклада по долния линк. Много написани излишни неща и въпроси на лаици ще отпаднат. https://www.mtitc.government.bg/…/OKONCHATELEN_DOKLAD…

  11. Ако наистина скоростта е била превишена, въобще не е задължително да дерайлират локомотивите! Може въобще нищо да не дерайлира, ако влака премине транзит. При влизане с превишена скорост в стрелката или преди нея обаче следва екстрено задържане от машинистите (удряне на спирачките за разбирачите шофьори), които вече са видели, че трябва да спират. Спирачките на влака действат едновременно, но с различна сила (в зависимост от спецификата на всяка ос, натоварване, износване и т.н) на всички локомотиви и вагони. Това е реална ппедпоставка за дерайлиране или скъсване и дерайлиране на състава. Следва нагъчване на вагоните, удари мвжду тях и по съоръженията на инфраструктурата. Виждат се повалени стълбове на контактната мрежа (25-27 килоВолта). При възникналото късо съединение автоматично се изключва контактната мрежа. Ако е имало пробита или ракъсана цистерна, започва бързо изтичане на втечнения газ, който естествено минава в газообразна форма и покрива голяма площ, която зависи от посоката на изтичане, преградите по пътя, вятъра и др. фактори. Това продължава най-малко 2-4 минути, времето след което по правилник се подава отново напрежение в контактната мрежа. Естествено следва ново късо съединение (проводниците са по земята или вагоние), нова волтова дъга, която взривява газовия облак. Взривът е много опасен, по страшен от бомба, защото се разпространява мигновенно по цялата площ. Въздушната и огнена вълна са едновременно в целия облак, на цялата площ – последствията се виждат.
    Остава въпросът: „Защо е била превишена скоростта“. Специалистите от железницата ще установят причините.
    Ако някой иска да рабере, какво е разследване на ж.п. произшествие, може да прочете доклада по долния линк. Много написани излишни неща и въпроси на лаици ще отпаднат. https://www.mtitc.government.bg/…/OKONCHATELEN_DOKLAD…

  12. Много пъти съм казвал и писал че ако до 10.11.1989 година не беше удвоена и електрифицирана централната ни ЖП мрежа то и досега бихме се радвали на екзотиката да пътуваме със старите чайници ( парните локомотиви) и бихме се наслаждавали на романтиката да пътуваме с дни от София до Варна.
    Нито едно без изключение от правителствата от 27 години насам не даде нито един лев за обновяване на железния път, нито за обновяване на локомотивния или вагонен парк на железницата ни, било товарен или пътнически.
    От преди над десет години на често ми се случваше да пътувам до Варна, не малко пъти избирах да пътувам нощно време, много често ми се налагаше да престоявам на гара Горна Оряховица над 5 часа да изчакам влак за Варна.
    И там на първи коловоз на западния край на гарата влизах в кафето в което се събираха и сменяха ЖП бригадите обслужващи линията София – Варна. Неведнъж съм ставал неволен слушател на това което локомотивните машинисти си споделят за локомотивите които предават на колегите си. Настръхвала ми е косата само да слушам с какви усилия тези хора карат машината да се подчини на това което искат от нея. “ Колега внимавай , машината не иска да набира скорост , набере ли веднъж няма укротяване и само по едно чудо съм докарал влака до тук здрав и цял“
    А ние пътниците си стоим в купетата и си мислим че всичко е наред и най вече че сме в сигурни ръце, което в болшинството от случаите си е самата истина.
    Ни най малко не се съмнявам в това че мъже с толкова години практика в ЖП ще си позволят на своя глава да влязат с скорост по висока от разре шената, и то при положение че знаят че ще трябва тъкмо на тази гара да се изчака среща с пътнически влак .
    Ни най малко не се съмнявам в това че мъже с толкова години практика в ЖП ще си позволят на своя глава да влязат с скорост по висока от разре шената, и то при положение че знаят че ще трябва тъкмо на тази гара да се изчака среща с пътнически влак .

  13. Отнасят се към нас като към идиоти , И ние нищо не им отвърнахме , Ами,такива сме !!!

  14. КОГА ЩЕ ГИ ВИДИМ МАШИНИСТИТЕ ?????????????????? ЗАЩО ГИ КРИЯТ ВЕЧЕ ДЕВЕТ ДНИ ?????????? НАЛИ ИМА ДЪРЖАВНА ТЕЛЕВИЗИЯ ??????????? ДА ИМ СЕ ДАДЕ ДУМАТА.

  15. Вие ако слушахте смешницата дето изкара виновни машинистите която по такъв дърварски начин обясни самата експлозия ще разберете, че Афера е абсолютно права за това, че машинистите ще оперът пешкира. Цитирам по памет глупостите на въпросната госпожа, влакът навлязъл със 76 км/час при разрешени 40, дерайлирал, цистерната с пропилена се разкъсала, загазила къщите, в една къща имало горяща печка и хоп запалил се газа и последвала адската експлозия. Моята жена, милата която е върл противник на конспиративните теории само каза, изкараха виновни локомотивните машинисти! А да е повдигнат въпроса защо се е движил влака с тази скорост? Кой е наредил да се движе влака с тази скорост? Дали не е трябвало срочно да се достави товара някъде и да не се спазват правилата? и много други такива, които ще минат в графата замазване на аферата!

  16. Според законите на кинематиката при обявената скорост от 78 км/час най-напред трябваше да излезат от релсите локомотивите и първите 5 вагона. Излиза, че машинистите са идиоти, не знаят как да управляват влаковете и са самоубийци. Чак на 9-ия ден се вдига най“
    -“опасната“ цистерна- главната опасност, а трябва да се започне с нея. Беше намерена причина районът да е отцепен за 9 дена.

  17. АМИ ТО НА МАЛКОТО МАГАРЕ ВСЕКИ СЕ КАЧВА!……ВИЖТЕ САМО В КАК СЕ ИЗМЕРВА СКОРОСТТА ПО МЕДИИТЕ! НЯМА КОЛКО КИЛОМЕТРИ В ЧАС……… ИМА ДРУГА МЕРНА ЕДИНИЦА-=ДВОЙНА СКОРОСТ.10 ДНИ СЕ ‘“РАЗШИФРОВА“ЛЕНТАТА ЗА СКОРОСТ.

  18. Скоростта на подвижния състав няма пряка връзка с експлозията , ако няма изтичане на газ и пряка искра дори всичките цистерни да се ударят това няма връзка с трагедията , за да повдигнеш обвинение за висока скорост , трябва да докажеш механизма на последващата експлозия , а това няма как да стане по този малоумен начин . Високата скорост може да е проблем само при отворена блокировка или повреда в релсовия път или изтичане и искра /пряка/, а за това няма как да привлечеш като обвиняеми машинистите

  19. Ето така продължават да се гаврят с народеца самозабравили се бастуни. И до кога така?

  20. Специалисти коментираха, че при висока скорост дерайлира локомотива.Дерзайте прокуратура, следствие и пожарникари- ще дойде и вашето време.

  21. А НЯКОЙ, НЯКОГА СЪМНЯВАШЕ ЛИ СЕ В ТОВА ЧЕ МАШИНИСТИТЕ НЯМА ДА БЪДАТ ОБЕСЕНИ? АЗ НИ НАЙ-МАЛКО СЪМ ПОДЛАГАЛ НА СЪМНЕНИЕ ТОВА!!! БОСЪТ НА БУЛМАРКЕТ-МАСОН 33-ТА СТЕПЕН- НЕДОСЕГАЕМ!!! МИНИСТЪР МОСКОВСКИ-НЕДОСЕГАЕМ, ПОД НЕГО ВИНАГИ СТОИ БУШОН!!! БОРИСОВ- С МНОГО БУШОНИ И ЕДИН ОТ ТЯХ Е МИНИСТЪР МОСКОВСКИ-НЕВЕРОЯТНО НО ФАКТ!!! ФАКТИТЕ-ЛИПСА НА ГРЪМНАЛА ЦИСТЕРНА, ЛИПСА НА КРАТЕР, ПАДНАЛИ ПОКРИВИ, НО СТЕНИТЕ СИ СТОЯТ, ПОРАЖЕНИЯ САМО НА ЮГ, НА СЕВЕР НИЩООООО!!!!! ПОДСКАЧАЩИ ВАГОНИ ПРЕДИ ВЛИЗАНЕ В ГАРАТА!!! ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТА НА МАШИНИСТИТЕ-НИКАКВА!!! ПОСОКА НА ВЛАКА СПОРЕД ГРИГОР ЛИЛОВ, ОБРАТНА НА ЗАЯВЕНАТА?!?!?! В „ЗАДНИЯ“ ЛОКОМОТИВ ЕДИН МАШИНИСТ ВМЕСТО 2-МА!!! ПРЕТОВАРЕНИ ВАГОНИ!!! СТРЕЛКАТА, НЕ СИ ЗНАЕ ГОДИНИТЕ!!!МИНАВАТ ЛОКОМОТИВИТЕ И 5 ЦИСТЕРНИ И СЛЕД ТОВА СЛЕДВА ДЕРАЙЛИРАНЕ?!?!?!?! ЧУДО НА ЧУДЕСАТА!!! ТОТАЛНО ЗАТЪМНЕНИЕ ОТ ОПЕРАТИВНИЯ ЩАБ СПРЯМО МЕДИИТЕ, ТО ПЪК ЕДНИ МЕДИИ, С ХУЙ ДА ГИ СОЧИШ!!! ОЩЕ НЕ ВЛЯЗЛИ В ДЖИПА, И ВЕЧЕ СВАЛЯТ МУ ЦИПА!!! СЪСТОЯНИЕТО НА ЖЕЛЕЗНИЯ ПЪТ, В ОКАЙВАЩО СЪСТОЯНИЕ!!!В БЪЛГАРИЯ НЯМАЛО КРАНОВЕ ДА ВДИГНАТ ЦИСТЕРНИТЕ??? ДРЪН-ДРЪН!!! КРАНА КОЙТО СТОИ ПОЗИЦИОНИРАН НА ГАРА ВАРНА НЕ Е МРЪДНАЛ, ВИЖДА СЕ ОТ СФЕТОФАРА НА СТОЧНА ГАРА!!! ОТКАЗАНА ПОМОЩ ОТ РУМЪНИЯ, УНГАРИЯ И ИЗРАЕЛ, ПОСЛЕДНАТА Е СЪМНИТЕЛНА ПОМОЩ!!! ОТ КАКВО СЕ СТРАХУВА БЪЛГАРСКАТА ВЛАСТ В ЛИЦЕТО НА ГЕРБ??? КАКВО НЕ ТРЯБВАШЕ НИКОЙ ДА ВИДИ??? И КАТО ЗАВЪРШЕК, МАЙ И ЗАСПАЛИЯ ГЛАВЕН ПРОКУРОР БЕШЕ МАСОН???!!! ЛИЧНИЯ ПАЗИТЕЛ НА МАФИЯТА ГЕРБ И БОРИСОВ, ДА СЕ СВЕТИ ИМЕТО МУ!!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>