Регистрация
Публикувано на 04.12.2017 / 12:16

ВИЖТЕ КАК ПРАВЯТ ПЪТИЩА В ЕВРОПА И СИ ОТГОВОРЕТЕ ЗАЩО МАГИСТРАЛА ТРАКИЯ Е В КОЛОВОЗИ!

Здравейте,

Приложено Ви изпращам снимка , на която е видно какви са етапите при изграждане на нови пътища в Европа. Това е показателно и много важно, както всички разбираме, и след това всеки би могъл и не специалист да си отговори на въпроса, защо магистрала Тракия е в коловози ( имам предвид новите участъци ).

Снимката е от Германия, където 1 км е приблизително около 1,5 млн евро , а дебелината на бетона е 27 см.

Поздрави,

Савов

МАГИСТРАЛА ТРАКИЯ

Коментари 11 за
“ВИЖТЕ КАК ПРАВЯТ ПЪТИЩА В ЕВРОПА И СИ ОТГОВОРЕТЕ ЗАЩО МАГИСТРАЛА ТРАКИЯ Е В КОЛОВОЗИ!”

  1. Нема ЛОШО! Минаха В АПИ : Божидар Йотов; Сергей Михалев; Николина Ангелкова; Лазар Лазаров; Стефан Чайков….и сега Дончо Атанасов!!!!!!Все ПАТНИ Стройтели- Начело с ЛИЛИ ПАВЛОВА!!!!!!Директори в АПИ -ИВАЙЛО ИВАНОВ , Емилия Тодорова, Георги Златев, и Т.Н……….. нататак…………. Научиха се Хората да СТРОЯТ по Европеиски МОДЕЛИ!!!

  2. Стига с тези провокации срещу правителството Му. Ще Му вдигнете кръвното, жал, жал нямате ли ? А страната ни става едно „все по-добро място за живеене на хората“, е верно не казва на кои хора, ама все пак има и нещо вярно.

  3. Появи се информация, че на борда на правителствения Еърбъс е имало американска радио-локационна апаратура, която е тествала реакциите на ПВО на Иран и по-специално на комплексите им С-300. Тя е била засечена и затова иранците вдигат изтребител, който да изведе самолета извън въздушното им пространство.

  4. Ние сме по-напред , правим ги по американски технологии специално за третия свят-бананови републики …

  5. Нема лошо, ама пиши ПЛАТЕНА ПУБЛИКАЦИЯ! Тия снимки за трети път се появяват тая година.

    1. Ти, нещастни писачо, ако има кой да ти плати, иди и виж какво се прави на „хитлеровата“ магистрала Прага-Бърно!

  6. Правителственият „Еърбъс”, с който премиерът Бойко Борисов и голяма делегация пътуваха за Рияд късно снощи, е напуснал въздушното пространство на Иран и е променил изцяло маршрута си след среща с вдигнати по тревога изтребители от ВВС на ислямската република, научихме от свои източници, които са били на борда на машината на „Авиоотряд 28”.

    Свидетели на въздушния екшън бяха категорични, че Бойко Борисов е изпаднал в паника на борда, крещял на външната министърка Екатерина Захариева и шефовете на Авиоотряд 28

    На този етап няма официални коментари от иранска страна. По-рано днес външният министър Екатерина Захариева обясни, че нашата страна е имала всички необходими разрешения за преминаване през Иран по пътя към Саудитска Арабия, но в последния момент е бил получен отказ, по-късно мотивиран с отклонение от курса.

    Заради случая управляващият иранското посолство у нас беше привикан от МВнР.

    „Не са били повече от 4-5 случая изтребители да се вдигнат и да прехванат правителствен самолет”, коментира пред bTV бившият шеф на „Авиоотряд 28” Пенчо Пенчев. По думите му такива ситуации са възниквали например над Италия, Швейцария и Израел, като причините обикновено са били свързани с липса на комуникация.

    Практиката обаче е категорична – правителственият самолет трябва да се подчини на заповедите, като може да бъде принуден и да се приземи.

    „Обикновено се получава информация за такъв полет от протокола на Министерски съвет или от съответното ведомство 2 месеца предварително и подготовката на полета започва месец предварително”, обясни той. Сред процедурите е и разчертаването на полетния план и получаването на дипломатически разрешения.

    „Няма командир, който да излети без да му бъдат дадени номерата на дипломатическите разрешения”, категоричен беше Пенчев. Той разказа, че поне преди години разрешенията са се искали 10 минути преди навлизането в съответната държава.

    1. Tikvata i,,avio/turisticheskijat mu ekipag,,ot GERB,taka sa se ,,unesli,,ot BG/letargijata,kojato im servira ,,balgarskoto obshtestvo,,che sa zabravilli ,,kade letat,,i che ako gi ,,prizemjat,,moge i da gi ebat!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>