Регистрация
Публикувано на 20.12.2016 / 12:11

БОМБА! ЕТО ИСТИНАТА ЗА ВЗРИВА В ХИТРИНО, УКРИВАНА ОТ ПРОКУРАТУРА И ВЛАСТИ! ЗАЩО ДЕСЕТАТА ЦИСТЕРНА СЕ РАЗПАРЯ, С ТЪНКИ СТЕНИ И С НЕЯСНА СОБСТВЕНОСТ!

ХИТРИНОЕдинствена АФЕРА ще ви каже ИСТИНАТА, КОЯТО СЕ УКРИВА УМИШЛЕНО ОТ ПРОКУРАТУРА И ВЛАСТИ ЗА ЗЛОВЕЩИЯ ВЗРИВ В ХИТРИНО.

Фактите са следните:

В катастрофата има вина на машинистите, но това е на-малкото зло за зловещата трагедия! В стрелката машинистите са влезли със 78 км/ч, при условие, че са видели на входния светофар две жълти светлини, т.е. влизане в отклонение със спиране. Това са потвърдили машинистите и са се подписали, че е било така. Били ли са много изморени, както вече първа и единствена писа АФЕРА – ВИЖ ТУК!

Машинистите са работили над 12 часа. При 71 км/ч има задържане, когато са влезли в стрелката,. Тези 7 км/ч, които са намалели от 78 на 71 са всъщност при триенето. След 300 метра машинистите са спрели влака.

При такъв случай, какъвто е този, е трябвало да имаме катастрофа с полегнали цистерни, каквито случаи е имало в историята на железниците, включително и с паднали цистерни в дере, като от това нищо подобно, като в Хитрино, не е произлязло.

Големият проблем, който се укрива от прокуратурата и властите, идва от следното:

Десетата цистерна е била френско производство от 70-те години, доста стара, и тя е била с дебелина на стените 8 мм. За превоз на пропан-бутан трябва дебелината на цистерната да е минимум 12 мм, а за пропилен има 30% завишение, т.е. трябва да е 15,6 мм дебелина на стената.

Тук имаме два пъти по-тънка дебелина на стената на цистерната. Защото цистерната трябва да издържа на 28 бара налягане!

Точно на тази десета цистерна е била прекършена рамата и цистерната е разпрана, откъдето е изтекъл газ, образувала се е пелената, която се е взривила.

Тази цистерна е по-дълга от другите. Десетата цистерна е била с дължина 19 метра  и с кубатура 120 кубика. А тарата е била като 75-кубиковите цистерни. 75-кубиковите тежат около 35-38 тона, а тази цистерна е била с 34 тона тара. И това се дължи на това, че десетата цистерна е била много тънка, с тънки стени.

Нетото е било 45 тона пропилен – е карала десетата цистерна. А другите цистерни, които са били 75 кубикови – те са карали с десет тона по-малко – имали се 35 тона нето.

Така десетата цистерна е била хем със стена –два пъти по-тънка, хем е карала 10 тона повече и като се е разпрала, благодарение на тънките стени, се е случила зловещата трагедия.

Десетата цистерна е с румънска регистрация, НО НЯМА ДАННИ КОЙ И Е СОБСТВЕНИК!

И следват най-важните въпроси, отговорите на които прокуратурата и властите укриват:

  1. Как така превозвачът превозва цистерни с неясна собственост?
  2. Кой и колко пъти използва такива цистерни?
  3. Кога е била последната ревизия на тези цистерни?
  4. За първи път ли се случва това и колко пъти ще се случва още, след като старателно всичко това се укрива от разследващите?

Има и още едно съмнение, във връзка с взрива, което подлежи да се разследва:

Зад десетата цистерна е имало седем вагона, които са били с изолирани спирачки. Т.е. когато влакът задържи, трябва да се задържат всички вагони, а ако не са се задържали тези седем вагона, всеки по 80 тона, те бутат с мощна сила предната цистерна. Това все още обаче не е на сто процента доказано.

Afera.bg

Коментари 29 за
“БОМБА! ЕТО ИСТИНАТА ЗА ВЗРИВА В ХИТРИНО, УКРИВАНА ОТ ПРОКУРАТУРА И ВЛАСТИ! ЗАЩО ДЕСЕТАТА ЦИСТЕРНА СЕ РАЗПАРЯ, С ТЪНКИ СТЕНИ И С НЕЯСНА СОБСТВЕНОСТ!”

  1. Защо застрахователите на влака не заплатят всички
    поражения и смъртта на загиналите.
    Защото
    - преди да платят ще разследват надълго
    и нашироко каква е причината и дали трябва да
    заплатят
    - след като платят ще водят съдебни дела за да
    си вземат парите от виновните
    - ще намерят виновните

    Вместо това за да замажат положението
    организират СМСи и европейски помощи и помощи
    от държавата.
    За тези пари не се изисква да се знае истината.
    Вървете по следата на парите.
    И ще стигнете до истината.

  2. Анализът на катастрофата показва, че спирачната система на композицията след ПЕТИЯ вагон е действала неефективно и се е получило „Изкълчване на композицията“ при 6 вагон. Причината се изяснява – на 7 цистерни спирачните системи не са действали. Законни са три въпроса, които трябва да си зададе прокуратурата преди да внася обвинения срещу машинистите:
    1. Кой е разрешил изключване на спирачните системи на тези вагони?
    2. Какви са причините да са изключени спирачните системи на 25% от композицията, като най-вероятният отговор е тяхната техническа неизправност.
    3. Кой е разрешил композиция с опасни товари да е с намален спирачен потенциал и уведомени ли са били машинистите за това.

    В зависимост от отговорите на тези въпроси следва да се повдигнат и обвинения спрямо виновните. Има обаче сериозни основания да се предполага, че управляващите манипулират информацията, за да защитят нечии големи интереси.

    1. Благодаря за перфектната, вярна и аргументирана информация. Знаех, че след като фирмата е „Булмаркет“ има нещо много тайнствено… Що се отнася до въпроса -дали този случай има нещо общо с ниските цени на аптекарчето… НЕ… НЯМА… Там играта е друга и моето лично мнение е, че аптекарчето е поредния проект на ББ… След като нещо не се получи с реформаторите, премина в друга посока – Варна, ТИМ, аптекарчето… и резултата е виден…
      Всичко това е мое лично мнение, а за тези които ще ме нападнат – не съм член на нито една партия…

  3. Въпреки многото информация на драмата с влаковата катастрофа при Хитрино ние въобще не знаем истината. И не се знае дали ще я узнаем.
    Защо?
    ВЛАКЪТ СЕ Е ДВИЖЕЛ В ПОСОКА ОТ БУРГАС – НЕФТОХИМА ПРЕЗ КАРНОБАТ И КАСПИЧАН КЪМ РУСЕ. ЛЪЖАТ! ЗНАЧИ КРИЯТ НЕЩО С ТОВА!
    Посоката обаче е била точна обратната – не от Бургас към Русе, а от Русе през Каспичан към Варна или Бургас.
    Какви са аргументите за двете твърдения?
    Затова въпросът обаче остава – какво точно е гръмнало освен пропилена.
    И въобще официалната версия за превоз на пропилен към Нефтохима или към Румъния е доста абсурдна.
    Защо?
    Ето защоПропиленът е продукт, който гори, но не се използва за това – по-скъп е от пропан-бутана.
    Пропиленът е продукт на каталитичния крединг в Нефтохим и след алкиране със сярна киселина и др. се получава онова, което виждаме по бензностанциите на «Лукойл» – най-добрият им бензин от 98 октана. Другото, за което се използва, е за получаване на различни пластмаси и др. вещества.
    Той е онова, което химиците наричат «междинен продукт».
    «Нефтохим» го произвежда, обаче задоволява цялостните си нужди и чрез внос.
    Т.е. ВНАСЯ, А НЕ ИЗНАСЯ.Накратко – бургаският комбинат потребява този газ.
    За сметка на България, която е негов вносител, Румъния е негов износител!
    А на нас официално ни обясняваха, че Булмаркет щял да го изнася от родината ни за съседите.
    Господи!За разлика от нас мамалигарите си имат и достатъчно нефт, и природен газ, и маса рафинерии, вкл. и на същата „Лукойл”.
    За какво им е да си внасят пропилен от българия „Лукойл”, след като местният е по-евтин и не е оскъпен с транспортни разходи и товаро-разтоварни операции?!
    Някои ептем ни взеха за канарчета!Да си представим например, че стоката, товарът в някои цистерни е бил дори и на АЕЦ „Козлодуй”.
    През ноември там имаше планова профилактика и ремонт на пети реактор, който приключи към края на месеца. В такъв случай маса радиоактивни материали се изнасят и утилизират първо на място, а после в Русия.
    Пътят е следния – шлеп по Дунава, жп транспорт Русе-Варна, кораб „море-река” до Русия.
    От такъв реактор има маса тонове вода от първи контур (т.е радиоактивния). Всякакви опасни неща. И касети – първоначално с уранов окис, а сега, след процеса в реактора с немалко плутоний в тях.

    Според свидетелите драмата в Хитрино започнала с блясъка на гръм. Зелен на цвят! Със зелена светлина. Чак после се разгоряли жълтите пламъци на газовете.
    Нито пропан-бутанът, нито пропена (пропилен) горят зелено.
    Горят разни бенгалски огньове и фойерверки, но тук не става дума за тях – те не се превозват в цистерни.
    Единственото, което се взривява в зелено, е концентрираната борна киселина.Използва се в концентрирания си вид на едно-единствено място – в атомните реактори, понеже кристалите й се разтварят добре във вода. А вода има в първи контур за охлаждане на касетите с уранов оксид. Тя е забавител на неутроните, т.е. на реакциите на верижното делене. Борна киселина изсипваха например в гърлото на зейналото огнена радиоактивна паст на чернобилското ядрено чудовище.Възможна ли е тази версия?
    Да!
    Защото свидетелите сочат необяснимо иначе явление.
    И защото всички действия на властта доказват, че има нещо гнило и тайно:
    – продължителната евакуация на населението,
    – безкрайното денонощно източване на цистерните, сякаш всяка от тях е голяма колкото най-големия танкер в света,
    – конните патрули по полето, за да не проникне никой,
    – изгонването на кмета от Оперативния щаб (бел. – нарушение на законите от нас и параграфите на Националния план за защита при бедствия),
    – лъжливите обяснения, които получаваме,
    – дори десетките милиони, които като водопад започнаха да се изсипват над това село за разлика от други такива случаи – от с. Бисер през Мизия до квартал Аспарухово на Варна Ако се превозва нещо радиоактивно – скрито, в нарушение на правила, в цистерни, задължително ще е необходим забавител на неутроните, за да не се случи най-лошото. Ще е необходим и още един забавител.
    Той се нарича Ербий – химически елемeнт, метал. След престоя си в ядрената пещ той става радиоизотоп с атомно тегло 169. Т.е. излъчва радиоактивност.

    –––––––––––
    Периодът на полуразпад (докато стане безопасен за здравето) е 9.3 дни.
    Т.е. почти 10 дни.
    Правителството евакуира населението за 10 дни, както обяви.
    ––––––––––-

    И забрани да се ползва вода от местните водоизточници.
    Е, те няма как да бъдат отровени с газ.
    Но с изтекли течности в земята – има, и още как.Насипа площадки с чакъл под претекст да бъдат основа за тежките кранове. Всеки може да види от снимките, от репортажите, от Гугъл Мапс, че непосредствено до жп релсите вървят успоредни на тях асфалтирани улици и тази опeрация е била излишна.
    Ала е напълно необходима, ако е имало дегазиране и изгребване на «лоши отпадъци». .
    Изми си ръцете с течове в цистерните. Шест дни вече се изнизаха.
    Изми си ръцете с липсата на съответните кранове у нас. С необходимостта да ги докараме от Румъния . Има ги – дори съвсем-наблизо, в Шумен. Има дори 200-тонни. Достатъчно е само човек да потърси обяви.
    Вече тече седмия ден. Обещават до няколко дни – само няколко да се справят окончателно.
    Мисля, че знам докога – до понеделник следобяд. До заветните 9.3 дни полуразпад.

  4. Няма нормативна уредба ,няма контрол , важното е да си аверче на Бай Хуй!

  5. Разшифровани били записващите устройства.За товарен автомобил при проверка се представят данни за един месец назад,защо не се даде информация за предишно движение на композицията ,и дали не е било тенденция да се движи с превишена скорост ,и много хора и институции да са си затваряли очите в името на печалбата?Дали композицията не е бързала за конкретна смяна на митницата?

  6. Кой ще се заеме със защитата на машинистите??? Ще има ли компетентни и смели адвокати, защото чрез защитата им би трябвало светът да узнае истината…Колко ще струва това – както на машинистите, така и на данъкоплатците, т. е. – на нас? Делото ще се води дълго, дълго

    1. По принцип в БДЖ винаги са били обвинявани машинистите. Работих 19 години и повече там. Първия обвинен за катастрофата в Червен бряг и уволнена(което не се случи), но по документи в книгата пишеше така. Само познанията ми в работата ме спасиха да не съм в затвора, а без да искам спасих колежка, на която и дръпнах тогава телеграмата да не я обработва тя, а аз. Струваше ми нерви, побелели коси и да не мога да видя децата си, които бяха в болница в този момент. Години никой не ме вика на дело и след пет , шест години съм виканата свидетел и научавам, че виновни са умрелия машинист и живия. Изпаднах в ужас, бях спасила себе си, но явно показанията ми бяха отишли по дяволите, за да са обвинени тези хора. Давайки показания и изтъквайки кой би трябвало да се търси виновен и какво се случило нощта на катастрофата в НК БДЖ, се поиска почивка, за да говори с мен адвоката на машиниста. От там се поиска ново разследване. Вярвайте ми 10 години срока, които е когато има мъртви отдавна мина, но мен никой не ме потърси и не зная какво се случи с това дело. С много народ спорих, вярвайте ми машинистите не са виновни за тази скорост, освен ако не са правили атентат. Вярвайте няма смисъл да караш безумно и после да спреш и чакаш, някой е наредил. А в железниците се нарежда дори с автомати. Мой приятел лежа в затвора и винаги ще казвам, ако не беше Карамански до днес да гние. Защо ли , защото не позволи да откраднат и изнесат две цистерни за Югославия по време на ембаргото и ги прати към Мездра и го обвиниха в кражба. Цистерни, гориво налице, но той ги е откраднал. Това е България и тези същите хора сега возят това гориво и правят какви ли не измами. Пак е било нещо не чисто и тъмно. Дано тези двама машинисти могат да се борят и смеят да кажат истината, иначе изгоряха и изгниха. Просто ми се иска да съм в България , да мога да разговарям с тях и да мога да им помогна да бъдат силни и да се преборят.

  7. Имам питане:
    -колко тона е тротиловия еквивалент на взрива за тези поражения(нека Радев от ГЕРБ да каже);
    -колко време е било необходимо да се създаде облака за да има обемен взрив както се твърди. Цистерната от взрива ли се е разцепила или от падането ако е от падането то тогава тя е трябвало да бъде бракувана. Ако при падането е започнал теч то при тези минусови температури втечнения газ бая време ще му трябва да създаде облака и тогава от къде ще дойде искрата.
    -защо опасният товар не е пропусна по директния коловоз а е спрян в населено място. Къде са диспечарите;
    Всяко техническо съоръжение има запас за безопасност. Защото машинистите и друг път са минавали с такава скорост а сега са ги ограничили до 40 км, може би е течал ремонт и железния път е имал проблем.
    Това присъствие на толкова министри толкова дни навежда на мисълта че има нещо гнило което трябва да се скрие.

  8. Мой познат /специалист/ ми каза следното:
    Според европейски изисквания, цистерни превозващи подобни товари /пропан- бутан, пропилен и др./ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се бракуват и излизат от експлоатация след 10 години, независимо от състоянието им. В Германия, например / а и в други страни/ им се прави разрез във формата на буквата Z с цел да не могат да бъдат ползвани повече.
    Наши и други източни „предприемачи“- хитреци понякога купували подобни бракувани цистерни под предлог, че ще возят вода, например. Правели заварка на разреза, боядисвали цистерните, срещу пари се сдобивали с необходимите сертификати за годност и често превозвали опасни товари с тях.
    То, като помислиш, с всичко е така, за съжаление /и за ярост/….
    Днес взрив от ж.п. цистерни в Хитрино, утре- катастрофа поради нефелен /окраден/ асфалт, смърт поради лекарска грешка поради купена диплома и пр.

  9. ЗА ВЛАСТА И МАФИЯТА ГЕРБ, Е ВАЖНО ДА ИМА ПРЕКИ ВИНОВНИ!!! НА ЛИЦЕ СА МАШИНИСТИТЕ, ТОВА ИМ СТИГА!!! МИНИСТЪРА НА ТРАНСПОРТА Е ВИНАГИ С БУШОНИ, ТОЙ ЩЕ СЕ ОТЪРВЕ, НО И ТОЙ ВСЕ ПАК Е БУШОН НА МАГНОЛИЯТА!!! СОБСТВЕНИКА БИЛ МАСОН 33 СТЕПЕН, ТОВА СТЪЛБИ ЛИ СА ИЛИ МЕТРИ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, ТОЙ ЩЕ ИЗЛЕЗЕ СУХ, ЗАЩОТО И ЗАСПАЛИГЛАВЕН ПРОКУРОР, И ТОЙ БИЛ НЯКАКЪВ СИ ЗИДАР, И ТОЙ С НЯКАКВА СЕПЕН СИГУРНО!!! ГРИГОР ЛИЛОВ ИЗЛЕЗЕ ПРАВ КАТО КАЗА ЧЕ НЯМА Д ВЪРНАТ ХОРАТА ПРЕДИ 9,3 ДЕНА, ПОРАДИ…РАДИАЦИЯ И РАЗПАД НА НЕЩО СИ ТАМ, КОЕТО Е ОПАСНО ЗА ХОРАТА!!! МАГНОЛИЯТА НЕ ДОПУСНА ПОМОЩ ОТ ВЪН, МОЖЕ БИ ЗАЩОТО НИКОЙ НЕ ТРЯБВАШЕ НЕЩО ДА ОТКРИЕ?!?!?! ДОРИ ЦАЦАРОВ НЯКОЙ ГО ИЗПРАТИ В ХИТРИНО!!! Е, ДАЙТЕ ВЪЖЕТО ДА ОБЕСИМ МАШИНИСТИТЕ, ВЛАСТА ЩЕ СПИ СПОКОЙНО!!!

  10. ОСВЕН РУСНАЦИТЕ НЯМА КОЙ ДРУГ ДА Е ВИНОВЕН …… ЛИЧНО ПУТИН Е ВИНОВЕН

  11. Мдаа, колкото повече слушам и гледам, толкова повече се убеждавам в тезата на един приятел, че тая цялата гнусотия няма да се оправи без излизане на улиците… Няма да стане с писане по форуми, с декларации, с призиви, с промени в изборни правила…. Късно е.

  12. В държави, в които няма управление, а цари хаос и управленски произвол катастрофите са неизбежни. Необходимо е веднага в целия бивш соц. лагер да се въведе военно положение и смъртно наказание за безхаберно и некадърно управление и корупция!

    1. Само че военното положение се готвят да ти го въведе Борисов и сие.
      Цветанов е идеален за диктатор също.
      Така, че внимавай какво си пожелаваш! Да не ти се случи!

      1. Споко.Армията ни е като боко и Со.Така,че няма опасност от военен преврат.Жандармеристите са с по-големи толуми от моя.Остава само наениците от базите.Та затова всички либерасти цвилят за еврогейатлантическите ценности.

  13. Eто какво пише в БИВОЛЬ.ПИБбанк участва в схема за окраднати пари за РУМЪВСКИТЕбедни .Офшорка на ПИБ Печели оферта на румънската държавна земеделска агенция АПИА.ПИБ офшорката ВЗИМА 19 МИЛИОНА евра от РумънскатаДържава но НЕдоставя храните.ПИБофшорката ВЛАГА кинтите-19милиона в ЛОЯЛ БАНК регистрина на Карибския о-в СейнтКийс и Невис.Собственика на ЛОЯЛ БАНК е унгарски политик Ото Хуйбер пръв приятел на Виктор Орбан подозиран от Интерпол в пране на пари на богати японци руски евреи и поляци.ПОСЛЕДНАТА цистерна може да се окаже собственост на богат и влиятелен УНГАРСКИ или РУМЪНСКИ политик което НЕбива да се разчува.Наскоро ОРБАН награди Бойко с унгарски орден даже предложи финансова помощ за пострадалите страно немислите ли ….въртят едни пари на това се казва интернационална мафия закриляно от най високи властови места.Може и да е на Румънците кво ли са казали ПИБ взехте ни парите сега върнете ни услуга-лека контрабанда на горива

  14. Ако това е истина, то шефовете на Булмаркет, Бъчи Шматката, Московски Мангала трябва веднага да бъдат арестувани, а Тиквочев да бъде надупен в бежанския лагер в Харманли и афганистанците да си го ебкат на три смени.

  15. Аз се страхувам. Не съм Левски. Не съм Ботев.
    Веселина, можеш да ме наречеш страхливец.
    Аз знам от какво се страхувам.
    Това, от което се страхувам е това, от което се срахуват повечето българи.
    Българите не са страхливци.
    Българите познават страданието.
    Ние сме народ, който е продаван от тези, на които е разчитал да го защитават.
    Ние сме Народ, който понася страданието без съпротива.
    Първите християни са правили същото.
    Ще ги победим, защото ще ги надживеем.
    Ако ние не успеем, ще го направят децата ни.

  16. Дори и в оставка, министъра не носи ли отговорност за нередностите в транспорта/вкл. физическото натоварване на машинистите/ ,като не е предприел мерки за отстраняване?

  17. Кажете за зелената светлина от експлозията за която говореше един от потърпевшите в началото и после никой не повтори думите му! Защо покриха този репортаж??? Защо???
    Защо се мълчи за българските оръжия в Алепо? Защо никой от наградените журналисти не пита бай Симитли??? Защо и останалите не питат?

  18. Афера ни казва истината, за което аз лично съм благодарен и поднасям своите почитания. Благодарение на няколко медии знаем как ни баламосват самозабравилите се келеши в България. И този път отговорните лица ще останат глухи и слепи за фактите, ще заметат под килима случая, ще си делнат едни пари, а керванът ще продължи.

  19. Тази цистерна има ли нещо общо с евтините горива,на аптекарчето!?

    1. Няма да пзоволим да има помиярско правителство! каза:

      А с евтините цени на лекарствата?

Вашият отговор на Sam Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>